به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۶۸۱۸۴

زندگی در بام آسمان با چند ده میلیارد!

گروه اقتصادی: تهران گردی که کرده باشید از تماشای برج های سر به فلک کشیده پایتخت نصیبی برده اید، مخصوصا برج های شمال شهر و ساختمان های خاص. ساختمان هایی که ما هم مثل شما کنجکاوی دیدن داخل آن را داریم و شاید در ذهن خود تصویری از واحدهای مسکونی آن را ساخته باشیم. در شهری که بسیاری از مردم به دنبال 50 هزار تومان اجاره بهای کمتر سال به سال به سمت درهای خروجی تهران هدایت می شوند، هستند افرادی که برای پنت هاوس 1200 متری مبلغ 36 میلیارد تومان ناقابل پرداخت می کنند. البته از قدیم گفته اند دارندگی و برازندگی و اینکه این افراد چگونه و از کجا درآمد می کنند موضوع بحث ما نیست و نمیخواهیم دوربین به زندگی دیگران انداخته و آنها را به چالش بکشیم. فقط می خواهیم برای شما بگوییم که در ایران هم هستند افرادی كه به تعداد اتاق خواب و دكوراسیون اتاق مطالعه 100 متری خود فكر می كنند. برای همین جایی از این شهر را انتخاب می کنند كه انگار اینجا نیست.زندگی در برج های سر به فلك كشیده با پنت هاوس های هزار متری که چشم هر بیننده ای را نوازش می كند.
زندگی در بام آسمان با چند ده میلیارد!
بی تعارف پرسه زدن در كوچه پس كوچه های منطقه یك تصویر شهرهای اروپایی را برای شما تداعی می كند. این روزها اگر قصد خرید یك واحد 100 متری لوكس در این منطقه را دارید، باید با حداقل یک میلیارد تومان موجودی راهی بنگاه های پر زرق و برقی شوید كه متر بازار مسكن در این منطقه لقب گرفته اند.

ساختمان های خاص تهران را اگر خواسته باشید باید سری به چناران در فرشته بزنید؛ جاییکه چناران پارک قرار دارد تا با ورود به محدوده این مجموعه فراموش کنید که اینجا ایران است. خرید یک واحد آپارتمان در این مجموعه بیش از 1.5 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت. در این منطقه هستند برج هایی که قدمت دارند و البته اصالت. برای همین باید برایتان بگوییم که طبقه آخر برجی در فرشته که نگاه كردن از آن ارتفاع سخت است چه برسد به زندگی ، پن هاوسی به قیمت 20 میلیارد تومان به فروش رفته است. پنت هوسی كه 850 متر مربع مساحت دارد و به صورت تریبلكس با دو استخر، یكی در داخل و یكی در تراس ساخته شده است. واحدی كه تراس آن علاوه بر استخر، پارك كوچكی نیز دارد تا با نشستن در آلاچیق آن، غروب یك روز پر كار را با آرامش تماشا كنی. هشت اتاق خواب، هالچه 100 متری، سالن ورزش، كتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق كار و از همه جالب تر سالن بازی بچه تنها گوشه ای از جذابیت این واحدی است که شاید بتوان به آن بام آسمان گفت. زندگی در بام آسمان 20 میلیارد تومان خرج دارد و خریدار این واحد از دو باب آسانسور اختصاصی و 10 باب پاركینگ برخوردار خواهد شد.

البته همه پنت هاوس های موجود متراژ بالا نیستند و با مساحت پایین تر یعنی 400 متری هم در دسترس است.واحدی که تمام آن با چوب پوشیده شده است و فروشنده برای آن 10 میلیارد تومان طلب می کند. اما شاید اوج گرانی پنت هاوس های تهران در نیاوران باشد جاییکه ساختمان روما با پنت هاوس 1400متری قرار دارد . این واحد به صورت دوبلکس در طبقات 14 و 15 قرار گرفته است که در طبقه چهاردهم Master Bedroom ، یک سوئیت مستقل با درب مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، TV Room و فضای سبز قرار گرفته است. 4 اتاق خواب دیگر به همراه سایر فضای پذیرایی، در طبقه 15 جانمایی شده است. همچنین در پنت هاوس های 926متری، پنج اتاق خواب، سالن غذاخوری و دو سالن پذیرایی پیش بینی گردیده است که در هر کجای آن تا اعماق کلان شهر تهران را میتوان مشاهده کرد. همچنی برای رفاه حال ساکنین پنت هاوس ها، آسانسورهای اختصاصی پیش بینی شده است تا مجموعه این امکانات با نزدیک به 40 میلیارد تومان در اختیار خریدار قرار بگیرد. البته تورم نقش بسزایی در قیمت 40 میلیاردی داشته است چراکه این مجموعه تا همین سه سال پیش کمتر از 30 میلیارد تومان قیمت خورده بود. کمی آنطرف تر اما در خیابان مرجان نیز ساختمان مرجا قرار دارد که این روزها به یکی از پرطرفدارترین ساختمان های منطقه تبدیل شده است. برج کلاسیکی با پنت هاوسی به مساحت 1060 مترمربع که دارای 4 اتاق خواب، 1 اتاق خواب مستر، 1 اتاق کار، 1 اتاق مهمان، 1 اتاق کودک که با سرویس بهداشتی مجهز ، 5 سرویس بهداشتی، 4 حمام، 1 آشپزخانه و 1 پنتری، ظرفیت پارک 4 خودرو و 3 بالکن تا ساکنین شب های تهران را با لذت هرچه بیشتر به تماشا بنشینند. این واحد هم بیش از 30 میلیارد تومان قیمت دارد و اگر مشتری باشید باید بر سر قیمت پیشنهادی که 35 میلیارد تومان است چانه بزنید.

شاید از قیمتهای بالا تعجب کرده باشید اما این واقعیت اقتصاد این روزهای ایران است که در بازار مسکن صفرها دیگر در کادر چک جا نمی گیرند و میلیارد هم دیگر از ارزش افتاده است. جاییکه شاید برای ما و شما گران باشد اما وقتی مالک یکی از این پنت هاوس ها دست به یقه پیراهنش برد صدایش را صاف كرد و گفت: الحمدالله امروز گرانی نیست و اوضاع مردم هم مطلوب است، فهمیدیم دنیای ما با آنها و مردم ما با مردم آنها تفاوت های بسیار دارند از زمین تا آسمان.
مرجع : ایسکانیوز