کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داعش خلبان اسير اردني را آتش زد!/عكس

14 بهمن 1393 ساعت 20:26

گروه بين الملل: يك سايت نزديك به داعش تصاويري را منتشر كرده كه مدعي است خلبان اسير اردني است كه توسط عناصر اين گروه به آتش كشيده شده است!



به گزارش بهارنيوز، شبكه‌هاي عربي همچون العربيه و الجزيره با انتشار خبري فوري اين خبر تكان دهنده را بازتاب داده‌اند. اگر اين خبر تاييد شود، نشان دهنده اين امر است كه داعشي ها در وحشي گري خود به روش جديد دست زده‌اند كه همانا آتش زدن اسراي خود مي باشد. هواپيماي معاذ الكساسبه خلبان اردني ماه گذشته در حاليكه مواضع داعش را بمباران مي كرد سرنگون و به اسارت داعشي ها در آمد و مذاكرات براي آزادي او نيز بي نتيجه ماند. در تصاوير منتشر شده، خلبان نگون بخت اردني را در قفسي نشان مي دهد كه شعله هاي آتش او را در بر گرفته‌ است!

از سوي ديگر، گروه تروریستی داعش اعلام کرد یکی از مسؤولان بلندپایه عراق را اعدام کرده است. دفتر رسانه‌ای داعش در استان صلاح‌الدین ضمن اعلام این خبر افزود: نیروهای داعش پس از بازداشت سرهنگ «یاسر نامس دحام» از مسؤولان وزارت کشور عراق حکم خدا(!) را بر او اجرا کرده‌اند!

جلادان داعش این مقام عراقی را به دلیل درجه‌ای که در ارتش عراق داشته دشمن خدا و پیامبر(ص) قلمداد کرده و سر وی را از بدنش جدا کردند. در تصاویر منتشر شده از سوی این گروه تکفیری یاسر نامس که لباس سفید بر تن دارد با دست‌ها و چشمانی بسته دیده می‌شود که پشت سر وی شماری از عناصر داعش ایستاده‌اند. لحظاتی بعد جلاد داعش که چهره‌اش را پوشانده با چاقوی بزرگی که در دست دارد سر سرهنگ یاسر را از بدنش جدا می‌کند!


کد مطلب: 68528

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68528/داعش-خلبان-اسير-اردني-آتش-زد-عكس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir