به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۶۸۵۹۵

زور بایرن به شالکه نرسید

گروه ورزشی: شاگردان پپ گواردیولا در شبی که از دقیقه ۱۸ با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه می‌دادند مقابل شالکه تن به تساوی دادند.
زور بایرن به شالکه نرسید
هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (سه‌شنبه) با انجام چهار دیدار آغاز شد. در مهمترین دیدار تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف شالکه رفت که جدال دو تیم در حضور 75 هزار تماشاگر به تساوی یک بر یک انجامید. در دقیقه 18 این بازی ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ با خطایی که در محوطه جریمه خودی روی بازیکن حریف انجام داد از زمین اخراج شد و پنالتی را که اریک ماکسیم چوپو موتینگ در همین دقیقه از بازی زد، مانوئل نویر مهار کرد تا تیمش به بازی برگردد. در ادامه بایرن 10 نفره با گل دقیقه 67 آرین روبن از شالکه پیش افتاد ولی این گل دوام زیادی نداشت و شاگردان روبرتو دی‌متئو پنج دقیقه بعد توسط بندکیت هوودس نتیجه را به تساوی کشاندند.

شاگردان پپ گواردیولا با این تساوی خانگی 46 امتیازی شدند و همچنان با هشت امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ، تیم دوم جدول رده بندی صدرنشین هستند. شالکه هم با این نتیجه 31 امتیازی شد و تغییری در جایگاه چهارمی‌اش به وجود نیامد. در سایر دیدارهای شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن‌گلادباخ یک - فرایبورگ صفر
اینتراخت فرانکفورت یک - ولفسبورگ یک
هانوفر یک - ماینتس یک
مرجع : تسنیم