کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دربی آبی و قرمزهای اهوازی در ابهام

طرفداری , 17 بهمن 1393 ساعت 12:49

گروه ورزشی: دربی آبی و قرمزهای اهوازی در حالی این هفته برگزار می شود که به دلیل شرایط جوی حاکم بر اهواز در هفته گذشته و یک خط در میان بودن هوای سالم و ناسالم باز هم می توان گفت انجام بموقع بازی در هاله ای از ابهام است!


دربی اهواز در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم روزگار متفاوتی دارند؛ فولاد در بالای جدول برای صدرنشینی می‌جنگد و استقلال خوزستان در میانه جدول برای ثبات تلاش می‌کند.

فولاد با 34 امتیاز می تواند با کسب سه امتیاز، صدرنشین بدون شریک لیگ شود، تساوی به موقع سپاهان و نفت تهران، حسابی بسود تیم اسکوچیچ است، اسکوچیچی که در سه خط دفاع، هافبک و حمله، سه مهره تاپ به تیمش افزوده تا بیش از پیش به یکدست بودن تیمش کمک کند و در همین روزها هم باید شاهد بازگشت کاپیتان بختیار رحمانی به تیم باشیم تا قدرت این تیم افزون تر شود.

این دیدار برای استقلال خوزستان و ویسی بسیار دشوار است. تیم او با 19 امتیاز یازدهم است و شاید رسیدن به حد نصاب امتیازی ماندن در لیگ برتر برای این تیم بهترین دستاورد باشد اما برای گرفتن سه امتیاز از تیم اسکوچیچ راه سختی است، هر چند در هفته های گذشته تیم ویسی عملکردی فوق العاده داشته و خریدهای خوبش در نیم فصل طی هفته های اخیر ضعف های آبی پوشان در میانه و نوک حمله را تا حدودی پوشش داده است.

هر چند شهرآورد سرخابی های خوزستانی‌ این بار حساسیت بیشتری نسبت به زمان‌های دیگر دارد. مهد فوتبال ایران این روزها آب و هوای خوبی را تجربه نمی‌کند و آلودگی هوا و توفان شن و خاک، زندگی را در این شهر با مشکل روبرو کرده است.
در تیم استقلال خوزستان دو غایب سرشناس به نام محمد طیبی و روح الله سیف اللهی وجود دارد که محرومند، در آنسو هم مساریچ و امید خالدی مصدوم بوده اند و باید دید به این بازی خواهند رسید یا خیر؟
بازی رفت دو تیم به میزبانی فولاد انجام شد و تیم فولاد موفق شد با تک گل مدافع راست جوانش، یوسف وکیا دربی خوزستان را به سود خود به پایان ببرد.

کنفرانس خبری:

دراگان اسکوچیچ در ابتدا راجع به دربی صحبت کرد و گفت: "دربی همیشه بازی خاصی است. در تمام دنیا دربیها تماشاگران زیادی دارد و بازی ویژه ای به حساب می آید. اما این بازی هم همانند بازی های گذشته است و 3 امتیاز دارد."


عبدالله ویسی در مورد بازی دربی گفت: "ما هدفمان انجام و نمایش یک بازی خوب است، ما در سه دیدار اخیرمان که برابر فولاد به میدان رفتیم، از لحاظ تاکتیمی خوب کار کردیم ولی متاسفانه نتیجه نگرفته ایم. این هم به خاطر تجربه و کیفیت تیم فولاد خوزستان است که این امر را هم می توانید از جایگاه آن ها در جدول متوجه شوید، اما ما هم تیمی هستیم که می توانیم شگفتی خلق کنیم و پیروز میدان شویم."

 


کد مطلب: 68757

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68757/دربی-آبی-قرمزهای-اهوازی-ابهام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir