به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۶۸۸۹۸
داعش منزل معاون استاندار کرکوک را منفجر کرد

داعشي‌ها: اول خانه‌تان را خراب می‌کنیم...

گروه بين‌الملل: تروریست‌های داعش با تخریب منزل دو مقام عراقی در استان کرکوک وعده دادند که سر آن‌ها را از بدن جدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش طی بیانیه‌ای از تخریب منزل دو مقام استان کرکوک خبر داد. تکفیری‌های داعش که با اعلام موجودیت «ولایت کرکوک» در استان کرکوک منزل «راکان سعید الجبوری» معاون استاندار کرکوک و «سبهان علی الجبوری» معاون مسؤول منطقه حویجه را منفجر کردند.

این دو مقام عراقی که از اهل تسنن عراق هستند از سوی داعش «مرتد خوانده شده‌اند و تکفیری‌های داعش وعده دادند که امروز منازلتان را تخریب می‌کنیم و فردا سرتان را از بدن جدا خواهیم کرد. در حملات ظهر امروز به جنوب استان کرکوک عراق، ۲۲ از نیروهای داعش به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر سرهنگ دوم بولا احمد مسؤول امنیتی بخش داقوق در جنوب استان کرکوک اعلام کرد: هواپیماهای ائتلاف بین المللی، مواضع نیروهای داعش را در روستای داقوق (۳۵ کیلومتری کرکوک) بمباران کردند که در این عملیات ۲۲ نفر از نیروهای داعش کشته و ده‌ها نفر دیگر از ان‌ها زخمی شدند. همچنین در این بمباران‌ها شش خوردوی هامر و هاموی در آتش سوخت.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک نیز اعلام کرد: گروه تروریستی داعش ۱۱ نفر از عناصر خود را به علت فرار از صحنه نبرد و روبرو نشدن با نیروهای امنیتی در جنوب غرب استان کرکوک در روز جمعه گذشته به ضرب گلوله به قتل رساند. استان کرکوک در ۲۵۰ کیلومتری شمال بغداد قرار دارد.