کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش:

بين اصلاح‌طلبان همدلي‌ كامل حكمفرماست

نواندیش , 18 بهمن 1393 ساعت 16:27

گروه سیاسی: دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: در میان احزاب اصلاح طلب، همفکری و همدلی وجود دارد و نتیجه این همدلی قطعا ارائه لیست واحد برای انتخابات پیش رو است.


فاطمه راکعی، با بیان اینکه برای رسیدن به راهکار لازم در انتخابات آینده مجلس تلاش‌ها شروع شده است، گفت: خوشبختانه در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب، به واقع همدلی و هم رایی را می‌توان دید. در میان احزاب، همفکری و همدلی وجود دارد که از دل آن قطعا لیست واحد اصلاح طلبان بیرون خواهد آمد. این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: دادن لیست واحد به معنای محدود کردن احزاب در فعالیت‌هایشان نیست. بخصوص اینکه این احزاب، احزابی آزادی طلب، دموکراسی خواه و اصلاح طلب هستند.

نمایندهٔ دورهٔ ششم مجلس خاطر نشان کرد که این لیست واحد به دلیل اهمیت و احترام به رای مردم است. زیرا زمانیکه یک لیست واحد در کار باشد، مردم تکلیف خود را بهتر می‌دانند و راح‌تر تصمیم می‌گیرند. مدیر عامل انجمن شاعران ایران اظهار کرد: این لیست با نظر و مشورت چهره‌های شاخص اصلاحات جمع آوری می‌شود و همین موضوع می‌تواند دلیل محکمی برای اعتماد و پذیرش این افراد ازسوی مردم باشد. لذا با این رویکرد، این افراد می‌توانند رای بالایی را به دست آورند.

راکعی همچنین با اشاره به همایش ماه گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: بعد از محدودیت‌ها و تنگناهایی که برای اصلاح طلبان به خصوص در سال‌های پایانی دولت دهم اعمال شده بود، همایش سراسری جبهه اصلاحات، اولین همایشی بودکه با مجوز رسمی وزارت کشور برگزار شده است که زمینه خوشحالی را برای ما به وجود آورده است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

نویسندهٔ کتاب «دیروز کسی با ما بود» گفت: از لحاظ تشکیلاتی چنین همایش‌هایی کمک خواهند کرد تا بتوانیم به انسجام درونی مورد نیاز برای حضور در انتخابات پیش رو برسیم. دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش توضیح داد که، همچنین رهیافت دیگری که این همایش‌ها برای ما خواهد داشت، اطلاع رسانی به مردم خواهد بود، چرا که افرادی از مردم که ممکن است با اصلاح طلبی و تفکرات آن آشنایی کامل نداشته باشند، از این طریق می‌توانند صدای ما را بشنوند و با این تفکر و اندیشه آشنا شوند.


کد مطلب: 68901

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68901/بين-اصلاح-طلبان-همدلي-كامل-حكمفرماست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir