به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۶۸۹۰۱
دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش:

بين اصلاح‌طلبان همدلي‌ كامل حكمفرماست

گروه سیاسی: دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: در میان احزاب اصلاح طلب، همفکری و همدلی وجود دارد و نتیجه این همدلی قطعا ارائه لیست واحد برای انتخابات پیش رو است.
بين اصلاح‌طلبان همدلي‌ كامل حكمفرماست
فاطمه راکعی، با بیان اینکه برای رسیدن به راهکار لازم در انتخابات آینده مجلس تلاش‌ها شروع شده است، گفت: خوشبختانه در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب، به واقع همدلی و هم رایی را می‌توان دید. در میان احزاب، همفکری و همدلی وجود دارد که از دل آن قطعا لیست واحد اصلاح طلبان بیرون خواهد آمد. این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: دادن لیست واحد به معنای محدود کردن احزاب در فعالیت‌هایشان نیست. بخصوص اینکه این احزاب، احزابی آزادی طلب، دموکراسی خواه و اصلاح طلب هستند.

نمایندهٔ دورهٔ ششم مجلس خاطر نشان کرد که این لیست واحد به دلیل اهمیت و احترام به رای مردم است. زیرا زمانیکه یک لیست واحد در کار باشد، مردم تکلیف خود را بهتر می‌دانند و راح‌تر تصمیم می‌گیرند. مدیر عامل انجمن شاعران ایران اظهار کرد: این لیست با نظر و مشورت چهره‌های شاخص اصلاحات جمع آوری می‌شود و همین موضوع می‌تواند دلیل محکمی برای اعتماد و پذیرش این افراد ازسوی مردم باشد. لذا با این رویکرد، این افراد می‌توانند رای بالایی را به دست آورند.

راکعی همچنین با اشاره به همایش ماه گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: بعد از محدودیت‌ها و تنگناهایی که برای اصلاح طلبان به خصوص در سال‌های پایانی دولت دهم اعمال شده بود، همایش سراسری جبهه اصلاحات، اولین همایشی بودکه با مجوز رسمی وزارت کشور برگزار شده است که زمینه خوشحالی را برای ما به وجود آورده است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

نویسندهٔ کتاب «دیروز کسی با ما بود» گفت: از لحاظ تشکیلاتی چنین همایش‌هایی کمک خواهند کرد تا بتوانیم به انسجام درونی مورد نیاز برای حضور در انتخابات پیش رو برسیم. دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش توضیح داد که، همچنین رهیافت دیگری که این همایش‌ها برای ما خواهد داشت، اطلاع رسانی به مردم خواهد بود، چرا که افرادی از مردم که ممکن است با اصلاح طلبی و تفکرات آن آشنایی کامل نداشته باشند، از این طریق می‌توانند صدای ما را بشنوند و با این تفکر و اندیشه آشنا شوند.
مرجع : نواندیش

دوستان اصلاح طلب خواهشا بخونن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۴۳
قبل از این که منفی بدید این متن رو با دقت بخونید یکی از ریشه های اصلاح طلبی و جریانات روشنفکری در ایران از نظر بنده این هست:ما سه حوضه ی عمل داریم یک بار شما کاری رو با اجبار انجام می دهید که می شود قدرت سخت یک بار شما کاری را با اکراه انجام می دهید که ساز و کار قدرت در اینجا تشویق تنبیه است که همان قدرت نیمه سخت است و یک بار شما کاری را با اختیار انجام می دهید که به آن قدرت نرم می گویند ادامه در نظر بعد (288830)
دوستان اصلاح طلب خواهشا بخونن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۵۲
اگر که شما در مورد کلمه ی soft war جستوجو کنید به این عبارت بر می خورید heart and mind batlle یعنی نبرد قلب ها و ذهن ها قلب را حب و بغض می سازد و ذهن را شک و یقین اگر شما بتونید حب و بغض و شک و یقین کسی رو کنترل کنید شما اون رو بدست گرفتید اما در مورد استعمار یه زمانی کشوری مثل انگلیس در استعمار کلاسیک میومد به کشوری مثل هند حمله می کرد واون سرزمین رو می گرفت در استعمار نو یا نئو کلونیالیسم میومد یکی مثل رضا خان رو حاکم ایران می کرد ادامه در نظر بعد (288838)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۷:۰۳
همدلی باشه....رییس اصلاحات رو میگند ...فتنه گر...اون وقت انتظار رد صلاحیت ندارید..... (288842)
دوستان اصلاح طلب خواهشا بخونن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۷:۰۳
اما در استعمار فرانو دیگه حمله ی فیزیکی صورت نمی گیره در اونجا میاد 77 میلیون ذهن و 77 میلیون قلب رو کنترل می کنه و اونوقت شما کاری رو می کنید و تفکری رو دارید که اونا می خوان کاری که فارسی وان منوتو و بی بی سی انجام می ده مدیریت حب و بغض و مدیریت شک و یقین شما هست دلیل محکم بنده هم این هست زمانی که سوال می شه در صدو پنجاه سال اخیر چه کشوری بیش از همه به ایران خیانت کرده همه می گن انگلیس پس چرا اومده رایگان برا شما بی بی سی فارسی زده؟ (288843)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۸
ممنونم از این که نظراتم رو تایید نکردید منظورتون از آزادی بیان و منطق این بود؟آزادی بیان و منطق وقتی برای شما تعریف می شه که بخواین بر علیه دولت حرف بزنید در حالی که شما به هیچ یک از این اصول و ارزش ها پایبند نیستید (288898)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۱
مگه شما و سرانتون در سال88 انتخابات رو زیرسوال نبردید و به دروغ نگفتین تقلب شده ؟! حالا میگین کی بود کی بود من نبودم؟! شورای نگهبان بیداره ... مردم هم بیدارن و هواسشون به فتنه گران و پادوهای آمریکا هست.خاک تو سرتون (288902)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۴۳
خاک تو سر خودت که نمیفهمی مصلحت نظام تو اینه.انقدر از مردم و انقلاب و رهبری وامام سواستفاده نکنین از خودتون مایه بزارین از اون دوره 8ساله ننگین که بنظرم از تو تاریخ باید حذف بشه به امید فردای بهتر برای اصلاح واصلاح طلبان (288989)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۱۲
بی صبرانه منتظریم اما باید کسانی در لیست اصلاح طلبان باشد که واقعا در صورت پیروزی از حق و حقوق ملت دفاع کند نه بنام اصلاح طلب رای بگیرد بعد در مجلس گم شود و از هیاهوی حضرات بترسد پس کسانی که لیست را ارایه میدهند بایستی با دقت مواظب نفوذی باشند (288907)