کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرسپوليس ديگر بايد به چه تيمي ببازد؟

پرسپوليس زلزله شبيه زلزله‌ زده‌ها شده!

20 بهمن 1393 ساعت 9:02

گروه ورزشي: اوضاع و احوال اين روزهاي پرسپوليس به قدري بحران‌زاده است كه نياز به اشاره و تكرار نيست. پنج شكست متوالي در ليگ‌برتر و جام‌حذفي خود گوياي واقعيت‌هاي تلخ حاكم بر اين تيم پرطرفدار و محبوب پايتخت است.


اميررضا عنبرستاني


واقعيت اين است كه حميد درخشان نتوانست سرخپوشان را نجات بدهد و ظاهرا به خاطر بردن دربي پايتخت تا الان روي نيمكت پرسپوليس دوام آورده است. سئوال اين است با اين اوضاع بحراني او تا كي مي‌تواند روي نيمكت پرسپوليس دوام بياورد؟ تيمي كه او در نقل و انتقالات زمستاني بست، تيمي نبود كه بتواند انتظارات را برآورده كند. تزلزل در چارچوب دروازه، ضعف‌هاي هميشگي در خط دفاع، عدم قدرت لازم در خط مياني و از همه مهمتر نداشتن يك تمام‌كننده از پرسپوليس تيمي ساخت در حد و اندازه‌هاي يك تيم درجه دو! آيا اين است آن پرسپوليس بزرگ و رويايي؟! تيمي كه براي چند ثانيه نمي‌تواند توپ را در زمين بچرخاند پرسپوليس براي انجام يك فوتبال ساده عاجز است.

*‌ پرسپوليس و باخت به ملوان انتهاي جدولي!

حال در اين شرايط بهترين فرصت نصيب پرسپوليس شده تا در جدال با تيم انتهاي جدولي ملوان، بتواند با كسب 3 امتياز تا حدودي آرامش را لمس كند؛ اما اين اتفاق رخ نداد و شاگردان درخشان، در خانه و در مقابل 3 هزار هوادار خود به ملوان باخت تا همه را از خود نااميد كند. ملوان در 19 هفته گذشته خود دو برد به دست آورده بود كه هر دو مقابل پرسپوليس بود. آيا اين اوج حقارت براي تيم بزرگ و رويايي نيست؟

*‌ پرسپوليس و ركورد 5 باخت متوالي

با احتساب شكست برابر ذوب‌آهن در جام‌حذفي پرسپوليس صاحب پنجمين شكست متوالي خود شد. پرسپوليس در حالي صاحب اين پنج باخت متوالي شده است كه بعد از پيروزي مقابل استقلال داعيه قهرماني در ليگ و جام‌ حذفي داشت. پرسپوليس يك بار ديگر هم در تاريخ فوتبال خود پنج باخت متوالي را تجربه كرده كه مربوط به سال89 در دوران مربيگري دايي است.

*‌ پرسپوليس تنها تيم بدون امتياز نيم‌فصل دوم

شاگردان حميد درخشان با شكست برابر ملوان به تنها تيم بدون امتياز نيم‌فصل دوم تبديل شدند.
پس از اين نفت مسجدسليمان هم موفق نشده بود امتيازي در نيم فصل دوم كسب كند و در كورس با پرسپوليس شاگردان مكوندي موفق شدند صباي قم را شكست دهند! آيا ديدار سخت اين هفته مقابل پديده مشهد مي‌تواند پايان كار درخشان باشد؟


کد مطلب: 69045

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/69045/پرسپوليس-زلزله-شبيه-زلزله-زده-ها-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir