به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۶۹۲۷۴

ووشوی ایران قهرمان غرب آسیا شد

گروه ورزشی: ووشوکاران ایران در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب ۱۹ مدال به عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت‌های ووشوی غرب آسیا دست یافتند.
ووشوی ایران قهرمان غرب آسیا شد
به نقل از سایت فدراسیون ووشو، سومین دوره پیکارهای ووشوی قهرمانی غرب آسیا که با حضور 83 ورزشکار از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه، عراق، یمن، پاکستان، افغانستان و لبنان از صبح روز دوشنبه در سالن امام علی (ع) زاهدان آغاز شده بود، عصر امروز (سه‌شنبه - 21 بهمن ماه 1393) با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

تیم سیستان‌وبلوچستان که به نمایندگی از ایران در این دیدارها حضور داشت، با کسب 13 مدال طلا، چهار نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. بعد از تیم ایران، ازبکستان با دو طلا، دو نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و افغانستان با یک طلا، هفت نقره و پنج برنز بر سکوی سومی ایستاد.
در این رده‌بندی لبنان با یک طلا، یک نقره و دو برنز چهارم شد، پاکستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز پنجم شد و تیم‌های قزاقستان، ترکمنستان، یمن، عراق و سوریه رتبه‌های ششم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

اسامی مدال‌آوران ایران به شرح زیر است:
مدال طلا: طاهر قاسمی (سه طلا)، رضا خلف‌زاده (دو طلا)، علی وطنخواه، امیر محمدرضایی، مهرداد جوشن‌پسند، محمدرضا ریگی، دانیال ریگی، اکبر سراوانی، اشکان دلفانی و مرتضی عظیمی
مدال نقره: امیر محمدرضایی (دو نقره)، رضا خلف‌زاده و علی وطنخواه
مدال برنز: ناصر شهرکی و یعقوب قدرشناس