به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۷۰۰۵۱
در پاسخ به‌ درخواست يك نماینده‌ دلواپس‌؛

ابتكار: به آشپزی افتخار می‌کنم

گروه جامعه: معصومه ابتکار صبح روز سه‌شنبه به خوزستان آمد و به سوالات و انتقادات پاسخ داد؛ پاسخ‌هایی که خالی از حاشیه نبود. ابتکار در این میان پاسخ جالبی نیز به حرف‌های اهانت‌آمیز شريف حسيني نماینده اصولگرا و از حاميان دولت احمدي‌نژاد داد.
ابتكار: به آشپزی افتخار می‌کنم
به گزارش خرداد، معصومه ابتکار عصر روز گذشته و در پاسخ به سوال یک خبرنگار محلی درباره اهانت و تحقير نماینده اهواز در مجلس، گفت: «من اصلاً فکر نمی‌کنم آشپزی توهین باشد. اولاً آقایان بهترین آشپزها هستند. ثانیاً بهترین خدمت، اطعام است. آشپزی کار باعزتی است و من هم افتخار می‌کنم که آشپزی می‌کنم.» سوال خبرنگار و پاسخ ابتکار، معطوف به صحبت‌های اخیر نماینده‌ای بود که خطاب به ابتکار گفت: «من به خانم ابتکار پیشنهاد می‌کنم که اگر توان کار کردن ندارد از ریاست سازمان محیط زیست استعفا دهد و در منزل برای خانواده خود غذا بپزد.»

گفتني اينكه این نماینده اهواز، در انتخابات مجلس نهم به دلایل خاص غیرسیاسی رد صلاحیت شد و در نهایت چندروز مانده به رای‌گیری در جلسه فوق‌العاده شورای نگهبان، موفق شد تایید صلاحیت لازم را به دست آورد و بخشي از مردم اهواز كه فكر مي‌كردند رد صلاحيت اوليه او ريشه سياسي داشته است به او راي دادند!

حضور معصومه ابتکار در جمع خبرنگاران محلی که در اعتراض به وضعیت هوای خوزستان، بعضاً با ماسک حضور پیدا کرده بودند، فرصتی بود تا او چندین بار و به صورت مکرر به پاسخ درباره دلیل عدم حضور خود در روزهای اوج گردوخاک این شهر بپردازد. ابتکار گفته صرف حضور مسوولان، مشکلی را حل نمی‌کند و او باوجود اینکه علاقه داشت در همان زمان حضور پیدا کند، بهتر دید با دست پُر و همراه با مصوبه دولت برای رفع مشکل خوزستان به این استان بیاید. ابتکار در عین حال اعلام کرد طی کمتر از دو سال، چهار بار به خوزستان سفر کرده است که این نشان می‌دهد مساله خوزستان برای او و هیات دولت جایگاه ویژه‌ای دارد.

معصومه ابتکار صبح روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه به اهواز آمد و همراه با نمایندگانی از وزارتخانه‌های نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و برخی از معاونان و مسوولان دست‌اندرکار محیط‌زیست کشور، به اعلام سیاست‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست و برنامه‌های اجرایی دولت برای مقابله با ریزگردها پرداخت. او صبح سه‌شنبه، در کنفرانسی پیرامون محیط زیست حضور پیدا کرد و گریزی نیز به ماجرای سفر به خوزستان زد: «من خیلی دوست داشتم 10 روز پیش در آن شرایط می آمدم. آقای دکتر هاشمی زحمت کشیدند و به نمایندگی از دولت حضور پیدا کردند. ما باید در فضایی صحبت کنیم که بتوانیم مباحث علمی را مطرح کنیم.» معاون رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «همه وام‌دار خوزستان هستیم. خوزستان سرزمینی است که منشا ایثار، الهام و فداکاری بوده است و هرگز جایگاه رفیع این خطه و سرزمین را فراموش نخواهیم کرد.»

خبرنگاران اهوازي با ماسك در مصاحبه با ابتكار
بازدید با هلی‌کوپتر از محیط‌زیست خوزستان و دیدار رودررو با مردم نواحی مختلف و عشایر استان، تشریح جزئیات مصوبه هیات‌دولت، دیدار مسوولان سازمان با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان، از دیگر برنامه‌های سفر ابتکار به خوزستان بود. با احتساب سفر اخیر، ابتکار تاکنون چهار مرتبه به خوزستان سفر کرده است.

روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۸:۴۶
من موندم تو 8 سال گذشته تو دوره احمدی نژاد این نماینده های محترم مجلس که با پولهای بیت المال به کرسی مجلس تکیه زدند چه گلی به سر ملت زدند با این همه اختلاس و گرانی و بی کاری و کاهش پول ملی و .... اینها واقعا نماینده دولت احمدی نژادند در مجلس یا نماینده مردمند!!!؟ (292891)
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۸:۴۶
خانم ابتکار و دوستانشان با حمله به سفارت آمریکا ، صدمات جبران ناپذیری به کشور ما زدند .
راستی ، اگر معصومه خانم بخواهد به آمریکا سفر کند آیا به او اجازه می دهند وارد آمریکا شود ؟؟؟؟؟
خانم ابتکار به فتح سفارت آمریکا هم افتخار می کنید .
دوستان در این سایت حرف از منافع ملی می زنند حال دفاع از یک ناقض منافع ملی را اولویت خود می دانند .
جمع کنید بازی اصول و اصلاح است . (292892)