به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۷۰۵۳۶
انتقاد ازصدا و سیما در مراسم تشییع مرحومه خاتمی

رسانه ملی بهتر است انصاف داشته باشد

گروه سیاسی: خطیب مراسم ترحیم خانم فاطمه خاتمی، از نحوه عملکرد صدا و سیما و سیاست دوگانه رسانه ملی در عدم پوشش خبری برخی مراسم و مناسبت‌ها انتقاد کرد.
رسانه ملی بهتر است انصاف داشته باشد
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی غروی در مراسم ختم همشیره رئیس دولت اصلاحات که در مسجد حظیره شهر یزد برگزار شد، گفت: وقتی یک هنرپیشه فوت می‌کند، صدا و سیما برنامه‌هایش را قطع می‌کند، ولی حالا یک زن ولایت‌مدار از بیت محبوب و ریشه دار، مدافع حضرت امام (ره) فوت کرده ولی آنگونه که شایسته این بانوی مکرمه بود اطلاع رسانی نشد. رسانه ملی بهتر است انصاف داشته باشد. غروی افزود: به عنوان یک منبری آزاد و آزاداندیش می‌گویم، این بانو انتسابش به بیتی است که امام(ره) به خاطر فوت آیت‌الله خاتمی امام جمعه وقت یزد دفترشان را تعطیل کردند و در پیام‌شان وی را عالمی بزرگوار و اندیشمند خواندند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار خانواده خاتمی همواره اخلاقی بوده، بر کسب اخلاق اکتسابی تاکید کرد و گفت: انسان می‌تواند به جایی برسد که اوج بگیرد و برسد به جایی که جز خدا را نبیند، اما اگر انسان به دنبال دزدی‌های میلیاردی رفت، از حیوان هم پست‌تر می‌شود. چشم و گوش دارد اما نه می‌بیند و نه می‌شنود. غروی یادآور شد: مرحومه خاتمی مادر شهید بود، شهیدی که وقتی در حین سخنرانی خبر شهادت فرزندش را فهمید، نشانه‌ای از ناراحتی و اعتراض نداشت و این اخلاق، اکتسابی است.

وی با اشاره به مشکلات امروزی مردم و جامعه افزود: بعضی‌ها هفت - هشت سال گرفتاری‌ها را زیاد کردند و‌‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: « ما باید گرفتاری‌های مردم را رفع کنیم»، و حاجیه سیده فاطمه خاتمی در این زمینه نقش ایفا می‌کرد. این خطیب در بخش دیگری از سخنان خود با عرض تسلیت به بیت خاتمی گفت: بنده درگذشت این بانو را به بیت حضرت آیت الله خاتمی و بیت آیت الله شهید صدوقی که قبل و بعد از انقلاب حماسه‌ها آفریدند و کارهای بزرگ کردند و همچنین رئیس دولت هفتم و هشتم نیز تسلیت می‌گویم.