به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۷۰۵۴۲

برگزاری همایش سراسری شرکت سام

گروه فناوری: همایش سراسری شرکت سام با حضور نزدیک به 400 نفر از فروشندگان لوازم خانگی سراسر کشور و با حضور مدیران و کارشناسان مجرب این شرکت و نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سام، در این همایش مهمانان ویژه ای از جمله رئیس و نایب رئیس و عضو محترم اتحادیه صنف لوازم خانگی نیز حضور داشتند. فعالیت این شرکت در دو بخش اصلی لوازم خانگی (بزرگ و کوچک) و سیستم های تهویه مطبوع می باشد. شرکت سام در حال حاضر دارای 82 محصول از 21 تامین کننده خارجی بوده که به زودی 38 محصول جدید را نیز وارد بازار ایران خواهند کرد.

در این همایش مدیران بخش های اصلی شرکت، محصولات خود را به مهمانان معرفی کرده و از برنامه های آتی در جهت افزایش سهم فروش و بازار صحبت نمودند و در ادامه جشنواره فروش فوق العاده محصولات سام را به مشتریان اعلام کردند.
در این همایش برنامه و فعالیت های خدمات پس از فروش شرکت که در حال حاضر با 442 مرکز خدمات پس از فروش در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشد، توسط مدیر بخش خدمات به حضار ارائه گردید. ضمنا در خصوص ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان اعلام شد که از این پس کلیه محصولات لوازم خانگی کوچک دارای 18 ماه گارانتی تعویض می باشند.

در بخش دیگر، کارشناس واحد بازاریابی و تبلیغات شرکت به معرفی فعالیت هایی که تا به حال توسط شرکت سام اجرا شده پرداخت. تبلیغات شامل قسمت های مختلف از جمله تبلیغات محیطی، روزنامه های کثیر الانتشار، نشریات، حضور در نمایشگاه ها و طراحی دکوراسیون فروشگاه ها می باشد.

همچنین برنامه های آینده شرکت جهت آشنایی بیش از پیش مشتریان با محصولات شرکت سام، به اطلاع حضار رسید و وعده حضور سام در رسانه های گروهی در آینده نزدیک نیز به نمایندگان داده شد. در قسمت آخر محصولات جدید شرکت با مزیت های رقابتی زیاد توسط مدیر عامل شرکت رونمایی و معرفی شد.

از موارد قابل توجه در این سمینار اهداف و برنامه های شرکت با عنوان 3G :(محصول خوب، قیمت خوب و خدمات خوب) معرفی گردید و از دیگر موارد رقابتی جدید شرکت توجه به سطح کیفی بسته بندی محصولات نسبت به رقبای موجود در بازار با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا می باشد. همچنین سایت رسمی شرکت سام گروه آتی به آدرس www.samgroup.co به مشتریان معرفی شد.

درپایان، مدیر عامل شرکت با اعلام آمادگی کامل جهت فروش محصولات خود و تعهد به پیشرفت روز افزون کیفیت و رضایت مشتریان از همه حضار تقدیر به عمل آورد و همکاری با نمایندگان جدید در آینده نزدیک را افتخاری بزرگ در جهت ارتقا و پیشبرد اهداف شرکت ذکر کرد و همایش خود را با شعار کیفیت بالا همراه با رضایت کامل مشتری و مصرف کننده ایرانی در هر زمان به پایان برد.