به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۷
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۷۱۳۲۲
ابراز نگرانی باهنر از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات!

حضور جدی اصلاح‌طلبان یک تهدید است!

گروه سياسي: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: باید بدانیم که اصلاح‌طلبان مانند مجلس هشتم و نهم بی‌رمق نیستند و حضور جدی را در عرصه انتخابات خواهند داشت و حضور جدی اصلاح‌طلبان برای ما یک تهدید است!
حضور جدی اصلاح‌طلبان یک تهدید است!
به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در اجلاس سراسری این جبهه که امروز صبح در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد، گفت: جا دارد یاد مرحوم عسگراولادی، آیت‌الله مهدوی‌کنی و مرحوم پرورش را گرامی بداریم. ما مدت یک سال با فراز و فرودهایی رو به رو بودیم و نتوانستیم جلسات مستمری داشته باشیم، هر چند که انجمن‌های عضو جبهه خودشان جلساتی را داشته‌اند.

وی با اشاره به رحلت عسگراولادی گفت: بعد از رحلت ایشان ما خیلی سعی کردیم تا بتوانیم شخصی را انتخاب کنیم تا مقداری خلا کمبود ایشان پر شود و در آن زمان من مسئولیت را به شرطی پذیرفتم که همه دوستان و دبیران‌کل تشکل‌ها نیز همکاری داشته باشند. از آن زمان به بعد ما یکسری فعالیت‌ها را شروع کردیم و سرکشی‌ها، رفت‌وآمدها و جلساتی را با تشکل‌های عضو داشتیم.

باهنر گفت: برخی از تشکل‌های عضو جبهه امروز با مشکلاتی رو‌به‌رو هستند که برخی از این مشکلات خواسته یا ناخواسته است که باید سعی کنند آنها را حل کنند. ما امروز با مساله مهم انتخابات سال بعد رو‌به‌رو هستیم که هم انتخابات مجلس و هم انتخابات خبرگان بسیار دارای اهمیت است. درباره جزییات موضوع انتخابات آقای بادامچیان صحبت‌هایی خواهند کرد. اما من از نظر کلیت جبهه عرض می‌کنم که جبهه پیروان یک استراتژی مشخص در این انتخابات خواهد داشت.

وی افزود: استراتژی ما این است که در طول سالیان گذشته همیشه همسو با جامعتین حرکت کرده‌ایم و هیچ‌گاه با این محوریت به چپ و راست منحرف نشده‌ایم. هر چند در دوره‌ای برخی از افراد غیرهمدلی‌هایی را داشته‌اند اما اصولا جبهه پیروان همیشه بر مشی تبعیت از جامعتین حرکت کرده و فضای اصول‌گرایی این تبعیت را تایید می‌کند. در این تبعیت ثابت شده است ما نه تنها هیچ‌گاه زیانی ندیده‌ایم، بلکه همیشه از آن سود برده‌ایم و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز بر این تبعیت تاکید داریم.

باهنر درباره دیدگاه‌های گوناگونی که نسبت به این تبعیت وجود دارد، گفت: برخی از اصول‌گرایان تاکید می‌کنند که ما فقط احترام جامعتین را داشته باشیم و خدمتشان برسیم و بعد از آن دنبال کار خودمان برویم و دلایل‌شان را نیز در این باره گفته‌اند و ما هم با آنها صحبت‌های زیادی داشته‌ایم. دیدگاه دیگری نسبت به جامعتین وجود دارد که آنها خودشان یک رهبر ایدئولوژیک به نام آیت‌الله مصباح یزدی دارند و جبهه پایداری در تبعیت از جامعتین صحبت‌هایی مانند ضلع چهارم و سوم می‌کنند که آقای مصباح در آن قرار بگیرد. ما به آنها می‌گوییم تبعیت از جامعیتین باید بدون هیچ شرط و شروطی باشد. هر چند ما آقای مصباح را نیز قبول داریم و خدمت ایشان می‌رسیم و با ایشان مشورت می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصول‌گرا درباره انتخابات مجلس 94 گفت: این انتخابات هم یک تهدید دارد و هم یک فرصت، ما امروز باید بدانیم که اصلاح‌طلبان مانند مجلس هشتم و نهم بی‌رمق نیستند و حضور جدی را در عرصه انتخابات خواهند داشت. بنابراین لازم است در این شرایط ما نیز به ائتلاف و وحدت خودمان تاکید داشته باشیم. هر چند حضور در انتخابات شرط و شروطی دارد که این شرط و شروط را باهنر نمی‌گوید. بلکه هر کس که می‌خواهد در صحنه انتخابات شرکت کند باید نظام، رهبری، قانون اساسی و ضوابط انتخابات را قبول داشته باشد. در داخل اصول‌گرایی نیز همین طور است و فرقی نمی‌کند.

باهنر تصریح کرد: در مورد انتخابات هم بین اصول‌گرایان دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد که برخی از آنها از این رو صحبت می‌کنند که ما به هیچ وجه با تندروها ائتلاف نخواهیم کرد و حتی این افراد تمایل دارند با معتدلین نیز ائتلافی را تشکیل دهند اما در مقابل این دیدگاه جریان‌هایی بر این موضع تاکید دارند که ما چاره‌ای جز ائتلاف نداریم، چون امروز حضور جدی اصلاح‌طلبان یک تهدید است که در مقابل نیز می‌تواند یک فرصت باشد، یعنی باید وحدت همه‌جانبه ما را فراهم کند. همه ما باید در این باره به تفاهم برسیم. هرگاه صحبت از وحدت می‌کنیم وحدت صددرصدی مدنظر نیست، هرچند در چشم‌انداز ما این وحدت قرار دارد، اما باید تلاش کنیم به آن دست یابیم.

وی گفت: ما امروز باید بدانیم که نه جبهه پایداری‌ها به دست بوس ما می‌آیند و نه ما باید به دست‌بوس آنها برویم، بلکه هر دو طرف باید در مواضع مشترکی کوتاه بیایند تا ائتلاف شکل بگیرد.
باهنر در پایان گفت: ما امروز همچنین باید بدانیم اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند تحرکاتی و تحریکاتی نسبت به این شکاف‌های بین اصول‌گرایان داشته باشند. شاید حرف‌های درستی را می‌زنند اما باید بدانیم نیت آنها خیر نیست.

داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۰:۳۹
جناب باهنر شما که سردیگ ملاقه داشتید وآش توزیع کردین یعنی برای خودتان آش نگرفتید.آش شیرین آن مردمحبوس که الان رفته مرخصی؟حالا اصلاح طلبان شده اند تهدید؟یعنی جبهه پایداری وآن مرد رفته ی آنان که این همه اختلاس وفلاکت نصیب کشورکردند تهدید نیستند؟ (295395)
گل آقا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۰:۴۷
جناب باهنر ؛
85 در صد مردم اصلاح طلبند . یعنی اکثر مردم امیدوارند بتوانند کاری کنند که گند این چند سال امثال شما را اصلاح کنند . اصلا لفظ اصلاح طلب یعنی همین!!
پس اصلاح طلبی هرگز نمی میرد . هرگز..... (295423)
جاجرودی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۰:۵۴
باهنر 20 سال پیش هنوز کمی دغدغه مردم را داشت .
اما این باهنر 99 در صد وقتش صرف حفظ قدرت و قلع قمع مخالفانش میشود . . . .
باهنر بد جوری در ورطه قدرت افتاده ! (295424)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۷:۲۱
از ایشان که اصولگرای دیروز و پایداری امروز هستند جز این که مخالفت و دشمنی با اصلاح طلبان را علنی بیان کنند چه انتظاری هست ؟
آقای خاص اصلاحات(سید...) دوستت دارم موفق باشیدانشاا... (295427)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۸:۰۴
زمانی میرحسین عزیز نفر دوم اجرایی کشور بود، زمانی هم رحیمی دومین شخص اجرایی کشور بود. آن یکی برای جلوگیری از گسترش فساد رحیمی ها درون زندان است این یکی به عنوان یک نماد فساد عمیق اداری و مالی در زندان است. شما پیدا کنید باهنر را!!!
باهنر و دار دسته اشان بهتر است بگذارند خود مردم این نظامشان را محافظت کنند
(295428)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۰:۲۳
یکی از پایداریهایی که جناب باهنرمیخوادبااوناائتلاف کنه آقای MPTنماینده .. . . مجلسه.این نشون میده خودباهنرهم . . . (295447)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۴:۵۲
دقیقا درست می گوید چون مردم اصلاح طلبان را انتخاب خواهند کرد و این تهدیدی برای اینهاست که دیگه نمیتونند مردم را یا گول بزنند یا از انتخاب دور کنند (295563)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۵:۰۶
اصلاح طلبو اصول گرا یه فرق کوچک با هم دارن .اصلاح طلبا میگن باید اروم ارومو یواش یواش .... .ولی اصولگراها میگن نه اروم اروم فایده نداره باید یدفعه .. (حالا هی خودتونو مچل کنید ) روحانی خزانه خالی رو میندازه تقصیره احمدی ااا .اونم که بعد روحانی میاد میندازه تقصیره روحانی ااا .الی اخر .متاسفانه یه بار گفتم یبار دیگم میگم رییس جمهور نقش چلنگرو داره فقط باید اون چیزی که بهش میگنو میشنوه رو عمل کنه و به مردم بگه .وسلام .حالا هی اصولو اصلاح کنید. هی درودو سلام بفرستید تا اموراتتون بگذره ااا (یه روز خوب ... (295570)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۵:۱۲
عجیبه یه چیز تو چهره این اقا یا من اشتبام میکنم یا موهاش رو پیشونیشو گرفته ااا (295575)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۰:۴۳
اگ ردصلاحیت شدندچی میگی جناب با هنر؟ (295396)
محمدصادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۲:۴۶
ایشان قبل از پایداری و اصولگرا شدن 8 سال دوره ی خاتمی، حزب الهی بود و داشت رد صلاحیت میکرد و اصلاح طلبان مسلمان را محبوب می کرد.
بعید نیست با ردصلاحیت سفارشی دنبال محبوبیت باشد. البته! رئیس شون علی آقا! مدتهاست می دونه فقط شاید از لیست قم رای میاره نه تهران. (295511)
حکمت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۷:۴۶
میگه : ایوالله !! (295622)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۰:۴۸
جناب روحانی عزیز.آخه اینه جواب آن خوبیها؟دکترجان یکی از نمایندگان مخالف شما گفته که وزیرکشور آدم ونیروی خودم بوده .استاندارم بانظر من گماشته شده وفرماندا رم بانظرخودم گذاشتم.خوب ایناکه باشمانیبستن که.داری ماردر آستین می پرورانی.عزیزدلمابسه توروخدا.این آقا 15ساله نماینده است 15تا آجر روی هم نذاشته.15نفررونتونسته سرکارببره.15ساله دروغ میگه.بیائیدسوال کنید ببینیدچندنفر ازایشون راضیند؟آماربیکاری.اعتیاد.طلاق.کارهای غیراخلاقی توشهر ستون حوزه ایشون بیدادمیکنه.والله بلله تالله بسه15سال سواری دادیم. (295397)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۲:۴۴
اسم این نماینده چیست ؟؟؟؟؟؟ البته در این دو سال همیشه نظر و خواست و رضایت و خوشنودی اصولگریان برای اقای روحانی در الویت بوده تا نظر و خواست و رضایت مردم ...برای همین تقریبا همه پستها را به اصولگریان داده و بیشتر ریس جمهور اقلیت 8 درصد است تا ان 20 میلونی که به ایشان رای دادن..نه انگار که ایشان با حمایت اصلاح طلبان رای اورده اند ولی اصلاح طلبان تقریبا بعدا از رفتن فرجی دانا و امدن فرهادی مورد حمایت اصولگریان و پایدا یها ی هیچ سهم و جایگاهی ندارند...اقای روحانی این جواب اعتماد مردم نبود...همین. (295426)
محمود
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۰:۳۱
از قدیم گفتن یکی به نعل بزن یکی به میخ روحانی هم یه پتک دستشه فقط میزنه سر میخ اونم میگه مردم ایران احساسیند چند روز مونده به انتخابات ازخجالتی شون در میام (295452)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۷:۵۵
شما فکر میکنی کابینه روحانی , کاملا" انتخابِ خودشه؟ محالاته!
وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و وزارت ارشاد که ....................... .
وزارت علوم هم که ................................. .
وزارت کشور هم که نصفش دست آقایِ روحانیه و نیروی انتظامی از.................... .
خب دیگه چیزی نمونده ! (295626)
سنگ
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۰:۵۱
اینها کلا همه چیز را تهدید می بینند....واز فرصت های برابر برای ملت وحشت دارند (295398)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۰:۵۹
آقای باهنر
اگه شما دغدغه خدمت داری به اندازه کافی مردم از خدمات شما بهره بردند ..
اگه نوبتی نوبت شما تمام شده ....
اگه دنبال ارث و میراث می گرددی کرسی مجلس میراث کسی نیست .
اگه دنبال این هستی که یکی دیگر مثل احمدی نژاد را معرفی کنی همون یکی از سر ما و چند نسل بعد این مردم کافیه ... لطفا شما ها به اموراتی دیگه ببردازید (295399)
سغید
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۱:۳۴
واقغا شما ها از مردم چی میخواهید چه فکر کردید مردم خودشان میدانند چه کنند خودشان را خودشان را بلد هستند نیاز به قیم ندارند نترسید با ملت باشید (295401)
urmia
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۹
منظورشو به نانوا حالی می کنه؟! این همه فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل و امور سیاسی یکی لیاقت این کارو نداشت این کارو به یه نیمه عقب مانده سپردن؟ بعدش هم میگن دولت برزیل به سفیر ما اهانت کرده و فلان و فلان. اگه یه کمپینی راه بیفته که همه افرادی ک. توان اداره مشاغل خود رو ندارن. و به زور اشنایانشان وارد این کارها شده اند شناسایی و معرفی بشند اثرش در اصلاح روند امور در کشور از مذاکرات هسته ای بیشتره (295554)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۱
چرا جناب باهنر ناراحت هستند!!!!!!!!! 80درصد مردم به ایشان و همفکران اصولگرایشان رای می دهند! و 10درصد هم که شرکت نمی کنند!!!! و فقط شاید 10 درصد مردم گول شعارهای اصلاح طلبان را بخورند!!!!!!!! پس نگرانی ایشان! یعنی اینکه در تمام چند سال گذشته که ایشان و دوستانشان ادعا می کردند مردم اکثرا طرفدار اصولگرا هستند! خیالی بیش نبوده! (295402)
محمد رضا
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۱:۵۸
بله...از ما بترسید ما کابوس شما هستیم...کم کم زندگی سخت شماها فرا می رسه! (295403)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۱:۵۹
چرا‌‌بعضیها‌‌‌همیشه‌‌‌و‌‌‌همه‌‌‌جا‌‌‌‌هستن! (295404)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۰۰
این تهدید روز به روز قوی تر میشود.تهدیدی برای فساد،رانت و... (295405)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۰۱
كاش همه مي رفتند دنبال كاري كه در ان تخصص دارند. كلا افرادي كه اقاي باهنر مي خواهند با انها ائتلاف تشكيل دهند در اين چند دهه نشان داده اند كه نه سواد و نه فضيلت سياسي ندارند. به هر چه اعتقاد داريد باور كنيد كه اگر كارها را به كاردان بسپاريد هم خودتان و هم فرزندانتان مي توانند از مواهب ان استفاده كنند و نيازي به اینکارها نخواهيد داشت. اين در همه جاي دنيا تجربه شده و يك شعار نيست (295406)
من @
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۰:۳۲
در آن صورت مملکت دست افراد کاردان می افتاد و بعضی ها بجای سودای ریاست جمهوری میرفتم یه شهر کوچک و فوقش معاون شهردار یا در همین حد میشدن .
افسوس که افراد نالایق نمی گذارن آرزوی مردم برآورده شود. . . افسوس (295453)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۰۴
آقای با هنر! بله اصلاح طلبان تهدید برای موقعیت شما وتهدید بیشتر برای دزدان ورانت خواران وچباولگران بیت المال هستند مواظب باش تا در دام این افراد نیافتی. (295407)
نسل اولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۱۲
حضور جدی اصلاح‌طلبان برای ما یک تهدید است!

عجب!!!! پس همه را رد صلاحیت کنید (295408)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۰:۲۷
حتما این کار خواهد شد . تجربه ثابت کرده است . چون اصلاح طالبان رای میارند (295450)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۱۲
درود بر اصلاحات (295409)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۲۵
از مهندس باهنر اصولگرای دیروز و پایداری امروز جز این که مخالفت و دشمنی با اصلاح طلبان را علنی بیان کند چه انتظاری هست ؟؟
انشاا... خدا یارتان باد اصلاح طلبان و اعتدالیون. (295410)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۲۷
هیچ چیز به اندازه این همه اختلاس و غارتگری و دروغ و... در دولت نهم و دهم به اعتماد مردم ضربه نزد (295411)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۲:۳۱
نیت برای شما خیر نیست عزیز. !!!! برا ما خیر خیره (295412)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۰۴
گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان با عنوان از اسفند تا اسفند عصر امروز در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بود.

در این نشست زمانی که سید عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اگر عنوان اصلاح‌طلبی را پذیرا شدیم به‌ معنای شکستن ساختارهای نظام نیست و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یک پیرمرد در جواب این سخنان گفت، «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند».

در این هنگام یکی از جوانان اصلاح‌طلب که پشت سر این پیرمرد نشسته بود از جای (295414)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۱۵
اگر بازی و رقابت انتخاباتی سالم برگزار شود برای هر دو طرف بهتر خواهد بود .
نمونه سرمایه گذاری روی همین به ظاهر دولت اصولگرایان که اختلاس گر از آب درآمدن بود.
برنده شدن به هر قیمت یعنی نقطه ضعف دادن دست امثامحمود ، . حالا خود دانید! (295415)
جاجرودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۱۸
ایکاش آقای باهنر همان باهنر 20 سال پیش شوند . منصف !
میترسم از توی کیسه رمالی شان بازهم یکی مثل اون قبلی بیرون بیارن .که هم باعث زحمت خودشان بشود هم عذاب دنیا و آخرت مردم!! (295416)
سينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۲۳
ببينيد اگه سفت و سخت واي نسين كار خيلي بد ميشه. چون نيروي. .. به طور جدي از اصلاح طلبان ميترسه (295417)
یک هوادار سابق
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۳۷
شما قبلا با احمدی نژادتان ثا بت کردید که چقدر بی بصیرت تشریف دارید ، لیدرتان هم که برای احمدی نژاد از امام زمان خرج کرد و همه اعتقادات مردم را به هزینه گرفت (295418)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۲۳:۴۷
چه تهدیدی اقای با هنر ؟؟؟؟؟؟ تا شورای نگهبان هست شما از چه می ترسید ؟؟؟!!! دیگر چه غمی دارید ؟؟؟؟!! خوب می دانید اگر اصلاح طلب ها رد صلاحیت نشوند مردم حتی به یک اصولگرا و امثال شما دیگر رای نخواهند داد که 8 سال کشور را نابود کردید و هنوز هم بعد نه بزرگی که در انتخابات مردم گرفتید باز سعی در تحمیل همون سیاست ها و افکار خود را به مردم دارید و دست از سر مردم و تمامیت خواهی بر نمی دارید....با کلمه فتنه سعی در حذف هر کسی که مثل شما فکر نکند دارید و نظر و خواست اکثریت مردم هم برایتان اصلا اهمیتی ندارد (295419)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۰:۰۱
جناب اقای باهنر مطمین باش حضور اصلاحات برای شما همیشه جدی بوده وهست (295420)
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۰:۲۷
به اثبات رسید همه پیش بینی های اصلتح طلبان در چند سال اخیر اما توهین و تهمت به اصلاحات همچنان باقی است (295421)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۱:۵۳
اگر حضورشان برای شما تهدید است سرِ همه را ببرید!!!!! (295425)
آزفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۷
"شاید حرف های درستی می زنند اما باید بدانیم که نیت آنها خیر نیست" فاین تذهبون؟ خداوند به پیغمرش هم اجازه چنین قضاوت هایی رو نداده. شما چطور همچین اجازه ای به خودتون می دین؟ (295430)
گلشیفته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۹:۲۴
خدا کند روزی این آقایان گذرشان به کشورای مهد دمکراسی بیفتد . تا ببینند که آنها برای برنده شدن هر کاری میکنند اما دروغ نمی گویند .....
خدایا این مملکت را از دروغ و خشکسالی در امان بدار . (295432)
دکتر اوهامی-حقوق.دون
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۰۹:۳۶
خوششششش بحال خودم که اصلاح طلب نیستم.خخخخخخ (295440)
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۱:۵۸
کاش که شما آقایان گرامی اصولگرا 1% توجه و حساسیتی که رو اصلاحطلبا دارید رو کار مردم داشتید.... (295484)
---------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۸
درود براصلاح طلبان (295501)
ناشناس
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۲:۵۶
برای شما تهدید هستند. ولی برای مردم فرصت هستند...8ساله مدیریت شماها برای ملت تبدیل به تهدید شده ودائما جلوی پیشرفت کشور ایستاده اید (295520)