به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۰
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۷۱۶۸۸
به گروه‌های تندروي اسلامگرا گرویده بود

خواننده تندرو، از افراطي‌گري دست كشيد

گروه هنري: فضل شاکر که از چند سال پيش پس از ترک خوانندگی به گروه‌های تندروي اسلامگرا گرویده بود، در گفت و گویی تلویزیونی خواستار بازگشت به زندگی طبیعی شد.

وی در گفت و گو با تلویزیون لبنانی «ال بی سی»، در حالی که ریشه های بلند خود را تراشیده بود، گفت که مدتهاست که دیگر شیخ احمد الاسیر، رهبر تندروهای سنی لبنان را نمی بیند. این خواننده لبنانی که در جهان عرب از شهرت وسیعی برخوردار است، پس از پیوستن به اسلامگرایان تندرو، اعضای حزب الله لبنان را به مرگ تهدید کرد. او عناصر حزب الله را متهم کرده بود که به منزل وی یورش برده، پول و جواهرات موجود در خانه وی به ارزش یک میلیون دلار را به سرقت برده اند.

فضل شاکر در مصاحبه جدید خود، سخنی علیه حزب الله نزد. وی همچنین اظهار داشت که هیچگاه طرفدارانش را علیه ارتش لبنان تحریک نکرده است. وی همچنین با محکوم کردن ربوده شدن سربازان لبنانی توسط دو گروه تندروی داعش و النصره، ابراز امیدواری کرد که این سربازان آزاد و به کشورشان بازگردند. این اولین ظهور تلویزیونی خواننده مشهور لبنانی، پس از درگیریهای شهرک عبرا در نزدیکی صیدا در جنوب لبنان میان ارتش لبنان و تندروهای سنی مذهب به رهبری شیخ احمد الاسیر است. شاکر در گفت و گوی تلویزیونی، شرکت در این درگیری ها را تکذیب کرد. گفتنی است که شاکر از سوی دادگاهی لبنانی با صدور حکمی غیابی، به اتهام تشکیل یک گروه شبه نظامی تروریست و حمله به ارتش لبنان به اعدام محکوم شده است.