به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۷۱۷۶۵
شیوه جدید افراطیون؛ سحنرانی ممنوع! دیپورت از فرودگاه ها!

تندروها با حمله به مطهری او را به تهران برگرداندند!

کروه سیاسی: تعدادی از تندروها که موتورهای سنگین نیز در میان آنها دیده می‌شد، ماسک بر صورت در خروجی بلوار فرودگاه شیراز به دور ماشین حامل مطهری حلقه زدند، جلوی حرکت آن را گرفتند و شیشه‌ی آن را شکستند که در جریان حمله به خودروی حامل علی مطهری در شیراز، صورت این نماینده مردم تهران و شمیرانات مجروح شد!
تندروها با حمله به مطهری او را به تهران برگرداندند!
به گزارش انصاف نیوز، علی مطهری که بعدازظهر امروز (دوشنبه) پس از ورود به شیراز از فرودگاه به سمت دانشگاه شیراز حرکت کرد، پس از جلوگیری تندروهای موتورسوار و شکسته شدن شیشه‌های ماشین حامل او به کلانتری منتقل شد. مطهری که به دعوت انجمن دانشجویی فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز برای سخنرانی در این دانشگاه به شیراز رفته است، همچنان برای ایراد سخنرانی اصرار دارد و تندروهای موتورسوار هم همچنان در بیرون کلانتری حضور دارند.

تعدادی از تندروها که موتورهای سنگین نیز در میان آنها دیده می‌شود، ماسک بر صورت دارند و در میدان گل سرخ که در خروجی بلوار فرودگاه قرار دارد به دور ماشین حامل مطهری حلقه زدند، جلوی حرکت آن را گرفتند و شیشه‌ی آن را شکستند. مطهری از حدود ساعت 3 بعدازظهر تا (ساعت 7:30 شب) برای حفظ امنیت در کلانتری حضور دارد ولی تاکید کرده سخنرانی برنامه ریزی شده برگزار شود.

مطهری از حدود ساعت 3 بعدازظهر تا حدود ساعت 7:30 شب برای حفظ امنیت در کلانتری حضور داشت ولی با فشارهای بسیار و لغو شدن برنامه ی دانشجویی، تحت الحفظ به فرودگاه منتقل می شود تا ساعت 9 شب به تهران بازگردد.

برنامه ی دانشجویی «اسلام و سیاست» که از سوی دانشگاه مجوز برگزاری داشته، قرار بود ساعت 18:30 در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شود.

مطهری با صورت مجروح به تهران بازگشت
در جریان حمله به خودروی حامل علی مطهری در شیراز، صورت این نماینده مردم تهران و شمیرانات مجروح شد! علی مطهری که پس از پیاده شدن از هواپیما قصد داشت برای شرکت در برنامه ای تحت عنوان "اسلام و آزادی" با تاکسی فرودگاه به دانشگاه شیراز مراجعه کند، با هجوم گروهی تندرو روبرو شد.

بر اساس این گزارش، مهاجمین که با حدود 100 دستگاه موتور سیکلت که در میان آنها موتورهای سنگین نیز دیده می شد خودروی حامل مطهری را با سنگ و چوب مورد حمله قرار دادند. در جریان حمله به این خودرو که با پرتاب چیزی شبیه به گاز اشک آور توسط مهاجمین همراه بود، شکسته شدن شیشه ی این خودرو و ادامه ی پرتاپ سنگ و چوب به سمت این نماینده ی مجلس باعث بروز جراحت از ناحیه ی صورت وی شد.

انتقال علی مطهری به کلانتری 20 گلسرخ شیراز و تجمع مهاجمین در مقابل این کلانتری تا ساعت 20 طول کشید که نهایتا این نماینده ی مجلس تحت الحفظ به فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز منتقل شد تا با پرواز ساعت 21 شرکت آسمان به تهران بازگردد اما در حالی که قرار بود سخنرانی وی ساعت 18:30 در تالار فجر دانشگاه شیراز شروع شود، برخی از حاضرین در این تالار قبل از پرشدن ظرفیت سالن اقدام به بستن درب های تالار کردند که این اقدام با اعتراض دانشجویان روبرو شد. این اعتراض ها در پاره ای از موارد به برخوردهایی کشیده شد که نهایتا با شکسته شدن یکی از درب های تالار دانشجویان معترض توانستند وارد تالار فجر شوند.

تجمع دانشجویانی که منتظر حضور علی مطهری بودند تا ساعت 8 شب ادامه داشت. این تعداد پس از شنیدن خبر بازگشت مطهری به تهران و بعد از سردادن شعارهایی که برخی در حمایت و برخی دیگر در مخالفت با علی مطهری بود متفرق شدند.

در حالی که مخالفان حضور علی مطهری در شیراز از صبح امروز دوشنبه از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد موجی برای حضور در فرودگاه شیراز به منظور ایجاد اعتراض به حضور این نماینده ی منتقد کرده بودند، یکی از اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز از تماس با مسوولین استانداری خبر داد و گفت: پس از حمله به علی مطهری در حالی که ما نگران بودیم در این تماس تلفنی فضای متشنج فرودگاه را برای مسوولین استانداری تشریح کردیم اما آنها گفتند که ما امنیت را برقرار می کنیم و جای هیچ گونه نگرانی نیست. علی مطهری آخرین بار برای شرکت و سخنرانی در جشن سالگرد پیروزی روحانی، خرداد ماه گذشته به شیراز سفر کرده بود.

گفتنی اینکه طی  دو سه ماه اخیر چندین مورد ممانعت از سخنرانی فعالان سیاسی در شهرستانها توسط لباس شخصی ها و افراطیون و بازگرداندن سخنرانان بلافاصله از طریق فرودگاهها به تهران صورت گرفته که نشان دهنده شیوه نوین آنها در سرکوب آزادی بیان دارد.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۱۳
روحانی و رحمانی فضلی مجکریم! (296032)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۳۰
اتفاقا آنها عمدا اینکار می کنند تا عده ای مثل شما و یا افرادی از خودشون این حرفها رو بزنن و دو باره خودشون برگردن (296035)
تادی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۳
به نظر من حقش بود. چون باید خودش رو جمع تر کنه. لطفا تایید کنین. (296110)
مرد
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۴۲
عشق فقط دکتر روحانی (296169)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۶:۱۵
خیلی عقب مانده ای (296182)
سوده
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۳
از تعداد منفی ها مشخصه که چند نفر همفکر شما وجود دارن!!!! گدایی تایید هم نوبره!!! (296306)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۹
تند روی که از فیلترشکن استفاده می کنه واقعا نوبره (296412)
مقدس
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۶
دوستان چه فرقی بین رسایی و مطهری وجود دارد ؟

علی مطهری نظراتش درباره حجاب همون نظرات رساییه

من تفاوتی بین احمدی نژاد ، خاتمی ، موسوی،هاشمی و ... نمی بینم ، بنابراین دیگه خام این سناریوها نمی شوم . (296117)
بی بصیرت
Canada
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۵:۲۷
واقعا شعور زیاد یا اظلاعات زیادی نمی خواد که حتی آدم بی بصیرتی مثل من هم فرق بین این آدم ها رو به راحتی از اخلاق و عملکرد و بیان و حتی چهره شون درک کنه. فرق صداقت با دروغ ، اخلاق خوش با بداخلاقی ، پاکدستی با دزدی و چپاول بیت المال و … را می شود با یک جو معرفت هم فهمید. (296178)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۱۰
تمام بدبختي ما امثال شما هاست و گرنه تكليفمون با رسايي ها كاملا روشنه
فقط از هر آدم منصفي يك سوال دارم اگر 84 حرف امثال اين مقدس جان رو مردم گوش نمي دادن و فقط 2 ميليون بيشتر به معين راي مي دادن الان كجا بوديم ؟ (296227)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۴
فرق خاتمی و احمدی نژاد!؟
بیشترین رشد اقتصادی (با کمترین قیمت نفت) و رشد اقتصادی منفی (با بیشترین قیمت نفت)...
البته راست میگی؛ آدمی که اصلا فکر نمیکنه خام هم نمیشه...
در مورد مطهری و رسایی هم لازم نیست چیزی بگم. اونایی که فکر می کنند خودشون فرق این دو نفر رو می فهمند (296295)
منتشر کنین
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۹
به خدا علی مطهری یکیه مثل احمدی نژاد. چرا این قدر بی خود براش دلسوزی می کنین؟ اگه یک زمانی رئیس جمهور بشه بدتر از احمدی نژاد سرمون میاره منتشر کنین (296122)
گمنام
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۵۱
لطفا به شخصی توهین نکنید.
آقای احمدی نژاد باعث شد که خیلی از کسانیکه سقفی برای زندگی کردن ندارن بتونن زندگی کنن وبرای خودشون خونه بسازن.
پس از روی عدالت حرف بزنین (296289)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۵۰
لغو مدام کنسرت ها که رکورد گذاشت ..حمله به مطهری و مطهری ها...جولان استیضاح در مجلس و... فکر نمیکنید حرکات ایضایی این به اصول نداران باشه؟ (296147)
مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۶
مطهری یه کم تند صحبت میکنه و بهتره منطقی تر حرف بزنه و کار این افرادم ضد قانون و ضد اخلاق بود . امیدوارم هر دو تاشون به راه راست هدایت بشن (296415)
یاس سفید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۵
کسانی که به انسانهای آزاده ای مثل مطهری رحم نمی کنند، اگر دستشان برسد مردم را نیز از دم تیغ می گذرانند. (296058)
ذلد
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۲۸
به خدا علی مطهری یکیه مثل احمدی نژاد. نمی دونم چرا ما این قدر جو گیر هستیم. برو نظراتش رو راجب حجاب بخون (296141)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۲۱
حجاب امري شرعي است ربطي به گفته كسي ندارد اول اطلاعات شرعي داشته باش و بعد اظهار نظر كن اگر هم مسلمان نيستي اينجا چه ميكني (296187)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۶
مطهری یک آدم راستگو و آزاده است
اگه راجع به حجاب نظری خلاف من و شما داشته باشه با شجاعت میگه، اگه انتقادی به رفتار حاکمیت هم داشته باشه با همون شجاعت میگه.
تعجب من از اینه که شما که خودت رو طرفدار آزادی میدونی، به استناد نظر ایشان راجع به مساله حجاب، استقبال میکنی از اینکه یک عده نظرات سیاسی ایشون رو نتونستند تحمل کنند و بهش حمله کردند (296304)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۴
احسنت عمله قدرت ، از قدرت سیری ندارند . این جماعت اگر بر فرض محال توسط 99 درصد مردم تأیید بشوند و فقط یک درصد مخالف داشته باشند با امنیت کامل آن یک در صد را نابود می کنند . حال آنکه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر از جایگاه نزولی و شرم آور خود مطلع شده و انتقام سختی از ملت و محبوبان ملت خواهند گرفت . رفتار با مطهری و ممنوعیت های عجیب و غریب برای رجال متدین و شرافت مند و محبوب کشور مقدمه است . (296328)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۹
چقدر ازادی بیان داریم ما! (296065)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۰۶
نه تنها آزادی بیان داریم بلکه آزادی قبل یا حتی بعد از بیان هم داریم!!!!!!! (296152)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۷
دقیقا چه ربطی به روحانی و فضلی داره ((چیزی از موازی کاری تا حالا به گوشت خورده؟؟؟؟؟)) (296118)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۲
کاملا مربوطه..اگه عرضه داشته باشه بايد محکم جلوى اين بى قانونى ها و اوباش گرى ها بايسته (296216)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۲
حسن روحانی مرد بزرگیه. پشت سر روحانی بد نگین (296128)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۲۷
لطفا ربطش ندین به دکتر روحانی. من عاشق روحانی ام (296140)
دلسوز
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۳
بعضی ها فکر می کنن علی مطهری دلسوز مردمه! برین نظرات علی مطهری درباره حجاب رو بخونین تا بفهمین یکیه مثل رسایی (296164)
داذ
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۴
نه اصلاح طلب ها به فکر مردم هستن نه اصول گراها.... همه سر و ته یک کرباسن (296166)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۲:۱۸
برادر عزیز! جای شوخی و مزاح نیست. به جد باید گفت : روحانی عمیقا متاسفیم!!! (296173)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۳:۳۰
اقای روحانی سریعا باید به وزیر کشور اصولگرا خود دستور بدهید استاندار تندرو و احمدی نژادی فارس عوض شود...مردم دیگر تحمل ندارند..چرا اقای روحانی با حمایت اصلاح طلبان مردم به شما رای دادن چرا وزیر کشور و اکثر استاندارها و فرماندارها و مدیران را اصولگرا گذاشتید ؟؟؟؟؟ این چه وضعی است ؟؟؟؟؟ مردم تغییر می خواستند و یک دولت اصلاح طلب نه ادامه دولت احمدی نژاد...... (296177)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۵:۳۱
اقای روحانی مردم دیگه خسته شدن از این خفقان در این دو سال و سکوت و عدم اعتراض شما و عقب نشینی های مکرر و باجهای شما به اقلیت اصولگرا و افراطی...اقای روحانی باید سریعا به وزیر کشور اصولگرا خود دستور دهدید استاندار احمدی نژادی فارس رو بر کنار کند مردم به اصلاحات و تغییر و اعتدال رای دادند اقای روحانی نه این وضع که شما اکثر پستها را به احمدی نژادیها و اصولگریان و پایداریها داده اید....نه این بی اقتداری و انفعال و همسویی شما با اصولگراها و به جای پیگیری مطالبات و خواست مردم و عمل به وعده هایتان... (296179)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۵۱
باورکنیدخودجناب روحانی هم تحت فشاره.کجدارمریز داره با این جماعت راه میاد.آنها به هیچ کس رحم نمی کنند.شعابن بیمخ ها هنوز هم وجوددارند ورحم ندارند. (296194)
ديانت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۱۷
اگر مملكت قانون داشته باشد بايد با مجرمين برخورد كنند و استاندار و فرماندار و ساير مسئولين امنيتي استان فارس را بركنار كنند (296197)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۶
اینها از دعش بدترند (296218)
115
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۷
موتور سواران ماسک بر صورت ساعتها در جلوی کلانتری منتظر شدند جالبه چرا دستگیر یا متفرق نشدند ؟ (296220)
٢٢٠
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۵۱
مستظهر هستند عزيزم مستظهر !!! (296367)
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۶
شاید نکته ای باشه بین اینها و اسید پاشان اصفهان . (296391)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۲
حرف این ها یک کلام اینکه رئیس جمهور از خودشون باشه والسلام .
به هیچ چیز دیگه ای هم کار ندارن .نه دلشون برای بدحجابی می سوزه نه برای فساد . اتفاقا این ابزار کارشون و سرگرم کردن ملت. زمان خاتمی هم هر دقیقه آقای الله کرم تو خیابان بود. خداییش زمان احمدی نژاد همش تو فکر این آدم بود که کجا رفته نبودش! (296240)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۱
چرا برای خبر رای گیری ریاست خبرگان کامنت نمیذارید؟
طبق روال لابد و حتما میگید تقلب شده!!!!
آیت الله که میگفت اگه هاشمی شاهرودی بیاد من نمیام. ای کاش به همین بهانه نمی آمد و این طور آبروش نمیرفت (296322)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۸
کی گفته تقلب شده. بی سر وصدا هماهنگ شده و سازماندهی شده بود .به همین راحتی (296393)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۳
یعنی واقعا این حرکات سازماندهی شده نیست؟ خودجوش است ؟؟؟. . . نیروی انتظامی چکاره است در این کشور؟البته با تصویب قانون حمایت از آمران اوضاع از این هم بتر خواهد شد (296327)
هوادار علي مطهري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۷
متأسفانه اكثريت قاطع ملت و دلسوزان در حاشيه بوده و منفعلند و نيروهاي خودسر وابسته به مراكز اقتدارگرايي كاملا در متن هستند واي بر ملت اگر......! (296364)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۵۶
اعمال ايذايي اين شعبون مخ هاي منتسب به جريان اقليت اصولگرا بر ضد مردم ، دير يا زود منجر به بروز جنگ داخلي در ايران خواهد شد !
ميگيد نه !؟ صبر كنيد و از خدا طول عمر بخواهيد خواهيد ديد!!!! (296372)
کارمند بی پول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۴
جای داش آکل شیراز خالی بوده .... (296381)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۲۵
شرم بر شما باد ای داعشی های ضد دین و ضد اسلام که برداشت شما از دین چیزی جز دشمنی با ذات مهربان و زیبای خداوند نیست (296033)
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۱۳
داش مشتي هاي شيراز كجا بودن ببينن چندتا جوجه برا خودشون جولان دادن. حتمآ اطلاع رساني اينوري ها ضعيف بوده. (296082)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۰۸
انقدر مردم رو از خودشون وحشت زده کردن که کسی جرئت نداره به این افراطی ها حتی نزدیک بشه.. (296153)
تاها
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۶
مطهری یک آقازاده است مثل بقیه آقازاده ها (296167)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۳
آقازاده ای که هم برای خودش چکش بزنه و هم برای شما فرق داره با آقازاده ای که فقط چکش خودش را بزند. (296386)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۶:۱۳
من خودم یک شیرازی هستم واقعا بخاطر این موضوع شرمنده هستم وان شاا.. روزی برسد که نسل این لباس شخصی ها از بین برود (296181)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۳
مردم ما یک کمی بی تفاوت شدند! خیلی هم که وجدانمون اذیت بشه، خودمون رو با این جملات تخلیه میکنیم:
- بابا اینا همشون از یک کرباسند
- پس نظراتش راجع به حجاب رو نشنیدی
- سناریوی خودشونه، گول اینا رو نخور بابا
- این چرا الآن صداش در اومده، اول انقلاب کجا بود (296307)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۸
ياشاسين جان، اين بيچاره ها عروسکان خيمه شب بازي هستند که وجودشان صرفا" وجودي عروسکي است، لذا بايد گفت شرم بر گردانندگان اين عروسکان باد! که بجز خودشان، هيچ چيز ديگر و هيچ فرد و گروهي ديگر را بر نمي تابند. (296098)
ابراهيم
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۱
اين افراد با اين كارها تربيت خانوادگيذخودشانو ثابت مي كنند جماعت مسلمان از همين طرز تفكرهاي غلت ضربه مي خورد انها نوچه بعضي ها هستند براي چهار قران پول اين كارهارو انجام مي دهند. (296100)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۹
دوست من داعش نه داعاش درسته !دولت افراطی عراق ایران وشامات
((مرگ بر طالبان چه کابل چه تو ایران )) (296123)
عبدالصالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۱۳
اینها همه نشان از آزادی در مملکت است ! منتها برای کسانیکه هیچکس جرات ندارد نام ونشانی از آنها بیان کند چه رسد به اینکه بخواهد آنها را تعقیب نماید و جالب اینکه همه میدانند اینها کیستند واز کجا دستور میگیرند و لی متاسفانه جسارتها نم کشیده !!!! (296348)
بدیع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۱۵
خدایا مردیم از اینهمه آزادی !!! (296349)
منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۲۷
فکر می کنم این سناریوها دیگه قدیمی شده !!!!!!
واقعا چه فرقی بین رسایی و مطهری وجود دارد ؟
به نظر من هیچ فرقی ، هر دو به یک چیز اعتقاد دارند .
من تفاوتی بین احمدی نژاد ، خاتمی ، موسوی،هاشمی و ... نمی بینم ، بنابراین دیگه خام این سناریوها نمی شوم .
می خواهید دوباره مردم را بکشید برای انتخابات ، از الان دارید جو سازی می کنید .
مگه مجلس ششم دست اصلاح طلبان بود چه گلی بر سر ملت زدید ؟؟؟
جمع کنید این بازیها رو. (296034)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۰۲
واقعا هیچ فرقی بین حمید رسایی و علی مطهری نیست؟!!!!!
من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم!!! (296071)
منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۲۰
هر دو دوست دارند زنان ساپورت پوش و یا بی حجاب را شلاق بزنند .
واقعا کسی که عشقش شلاق زدن زنان ساپورت پوش است به آزادی بیان اعتقاد داره .
اینم فیلم جدید برای انتخابات مجلس است .
همانطور که لولویی به اسم جلیلی درست کردند و مردم را از آن ترساندند تا در انتخابات 92 شرکت کنند .
بهتر است مطهری کمپینی درست کند با نام : من عاشق شلاق زدن ساپورت پوشان هستم . (296088)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۴۹
تو نمیدونم با کی مشکل داری ولی بدون که ادبیاتت بدتر از شلاق زنیست. (296146)
حامد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۵۹
عوضش یک کمپین درست میکنیم با نام "من میدونم"، شما و امثال شما که کاری ندارید جز نق زدن، بیاید بهش بپیوندید.

خلایق هر چه لایق! کسی که بین محمود و سید محمد خاتمی فرقی نمیبینه، همون حقشه که رسایی نماینده اش باشه، جلیلی رئیس جمهورش! والا! (296150)
منتشر کنید
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۳۱
دقیقا شما اصلاح طلبان هستید که تکلیفتان با خودتان معلوم نیست . خنده دار برای من این است که شما حتی سخنان آیت الله خمینی را هم مطابق میل خود تفسیر می کنید .
من نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا . عدم تفاوت روحانی ، احمدی نژاد و خاتمی را در رعایت حقوق بشر در زمان آنها بجویید ، در آزادی مطبوعات و وضع اقتصادی مردم.
به من بگویید رابطه ی آزادی بیان و شلاق زدن ساپورت پوشان چیست ؟
احمدی نژاد ماحصل دولت خاتمی بود.کسی باور نمی کند این فسادها فقط به احمدی نژاد وصل است. (296206)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۲
فرض کنیم حتا حرفهای اشتباه شما درست باشد; نقشه ی راه شما چیست؟! (296305)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۳۰
نقشه راهشون تكرار عدم حمايت مردم از معين در سال 84 هست باز مي خوان با همون حربه دوباره ما رو به روز سياه بنشونن
آقاي روحاني خيلي از انتظارهاي منو برآورده نكرده ولي وقتي مي بينم داره تلاش مي كنه و كشور ديگه تو مسير حماقت نيست پشتپ مي مونم هر چقدر خواسته ها رو برآورده كنه عزيزتر ميشه (296357)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۶
یکی از معدود فواید دولت احمدی نژاد این بود که مردم فرق آدمها رو تشخیص دادند. خدا رو شکر تعداد افرادی که مثل شما فکر می کنند نسبت به 10 سال پیش به مراتب کمتر شده است. (296312)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۴
احمدی نژاد، ماحصل دولت خاتمی نبود. ماحصل "خاتمی تو به ما پشت کردی" و نق زدن های امثال شما بود که سال 84 رای ندادید، و احمدی نژاد با 19 میلیون رای به قدرت رسید! تعداد افرادی که شرکت نکردند حدود 18 میلیون بود که اگر به هاشمی رای میدادن اون 8 سال اتفاق نمی افتاد! همین امثال شما اون موقع اینقدر نق زدند و ملت رو دلسرد کردید که شد آنچه نباید میشد. (296388)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۸
کسی که نه اصلاح طلب باشه نه اصولگرا اینقدر با پشتکار نمیاد زیر هر کامنتی این نظر تکراری شو بذاره اونم تو هر سایتی. البته شما درست گفتی نه اصولگرایی نه اصلاح طلب شما در حال انجام وظیفه هستید بالاخره زندگی خرج داره. کار هم که عار نیست. (296417)
ایرانی
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۰۹
فرق خاتمی و احمدی نژاد جالبه! (296154)
د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۷
واقعا فرقی وجود ندارد؟؟؟ (296106)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۵۱
مگه تو دنبال بی بند باری هستی که هر دقیقه از آزاد مردی علی مطهری با این بهانه انتقاد می کنی؟! .تمام حرفهای مطهری با حساب و کتاب دین و وظیفه امر به معروف یعنی همین که در هر مقامی جایی اشتباه دیدی امر به معروف کنی. هنوز زود قدر همچین آدم های از جان گذشته ای رو بفهمی!
علی مطهری یکی از معدود سیاستمداران مردم دوسش دارن. دنبال هیچ منفعتی هم نیست و به اسلام ایمان داره که هر کسی مسئولیتش بیشتره وظیفه اش نسبت به مردم بیشتر هست . برای خوش امد امثال تو کار نمی کنه برای خدا و مملکته (296256)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۸
خخخخ کلن چندین بار با اسم های مختلف نظرت و تکرار کردی ها جالبه همه رو مثل خودت... فرض کردی (296272)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۳۳
رئیس نیروی انتظامی استان باید هرچه سریعتر پاسخگو باشد بر فرض آقای مطهری یک شهروند عادی کلانتری ای که ساعتها در محاصره اوباش و ارازل باشد چگونه میخواهد امنیت یک شهر را تامین کند مسئولینی که نمیتوانند امنیت یک نفر را تامین کنند چگونه میخواهند امنیت یک شهر را تامین کنند؟؟؟؟ (296276)
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۳۳
طالبانیسم و لمپنیسم در خدمت شارلاتانیسم... (296036)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۳
آقای مطهری ما حامیان سست عنصر اصلاح طلب نمارا ببخشید !! ما هستیم که فکر میکنیم با رای دادن یعنی کار تموم شده ! ما تورا زدیم علی آقا نه چهارتا افراطی وحشی !!! آره ما مقصر هستیم که تا رییس جمهور حرف میزنه جیغ میکشیم همش حرف همش حرف زجه ی که سال 83 میزدیم و اون فاجعه بوجود اومد . آقای مطهری ما عبرت نمیگیریم و نخواهیم گرفت اصلاحات با مردم زنده است خمودگی و بی تفاوتی یعنی مرگ اصلاحات !! وقتی تلویزیون و رسانه ها و تریبون ها به روحانی حمله میکنه من اصلاح طلب نما همصدا میشم که چرا شعار میدید! (296131)
پول پاک!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۳۶
واقعا برا خودمون ومملکتمون از عمق وجود ناراحتیم و از شهید مطهری بابت این جسارت تا قیامت شرمنده ایم آقای روحانی آیا باز هم جای درنگ است؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها عاقبت خرج شدن پول های کثیفه!!!!!! (296037)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۱
پول پاک عزيز، واقعا" فکر ميکني جناب روحاني چه قدرت و تواني دارد!؟ مگر سيد خندان دوست داشتني حقيقت موجود رو نگفت که رئيس جمهور يه باباي تدارکات چي بيشتر نيست!؟ مشکل اساسا" جايي ديگر است، همان گردانندگان اين عروسکان خيمه شب بازي! (296102)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۰۸
این جمله که از قول خاتمی نقل میشود جعلی است که توسط کسانی که میخواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند دامن زده میشود چون خاتمی گفتند که عده ای در ایران میخواهند ریس جمهور در حد یک تدارک چی باشد، و این با انچه شما میخواهید ریس جمهور را هیچکاره قلمداد کنید خیلی متفاوت است. (296127)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۸
دقیقا (296121)
محروم از آزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۰
دیگه وقتشه که از رهبری بخواهیم به قضیه ورود کنه وبا یک فرمان شر این آدمای بزرگ شده با پول کثیف رو از سر این مملکت کوتاه کنه آخه آغاجون صبر وتحمل مردم هم حدی داره تا قبل از باز شدن دمل چرکین سکوت درمانش کنید!!!! به خدا کم هزینه تر است (296038)
اسکل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۲
!!!؟؟ (296103)
27
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۳۸
درود بر جناب مطهري خط شكن خفقان و اختناق (296145)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۱۲
آفرین لب کلام رو گفتی دوست گلم.. (296157)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۵۴
عمدا این مطالبرو بیان کردی ؟؟!!!
قبلا زمان خاتمی هم همین ها قوی تر بودن چون روحانی گزک دستشون نمیده و مهارشون می کنه (296260)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۲۰
خیلی باحالی تو اااااااااااااااااااااااااااااااا (296397)
زنجیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۱
نتیجه ی پول های کثیفه!!!! عجب صبری خدا دارد!! (296039)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۸
نتیجه ی سستی خودمونه داداش (296136)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۳
مصداق دیکتاتوری....بفرمایید.. تحویل بگیرید... (296040)
سودابه خاتمي خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۳
تا كي؟؟؟؟؟
كارمون فقط شده نظر دادن و هي مثبت و منفي دادن.
اين داستان شعبون بي مخ ها كي بايد تموم شه.
فرار يا مردن.غير از اين دو راه , راهي نمونده واسه حيات تو اين كشور.
مقابله به مثل با اين اراذل تنها راه نجات از دست هيولاي بادكنكيه قدرت طلب است (296041)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۲۲
فعلا که دوستان انتقاد از رییس جمهوردارند که چرا پراید را نمیاری درخونه مفت بدی بمن !! یاچرا حقوق من را 5میلیون نمیکنی ؟؟؟ سودابه خانم نتیجه ی انفعال من وشما و دوستان عاشق عمله .بیخودی جوش نیارید من فاتحه ی اصلاح طلبی را خوندم شماهم حلواش رابخورید (296137)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۱۳
شعبون بی مخ ها..........!! (296158)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۳
تا كي بايد مردم شاهد اين حركات تندروهاي داعشي مسلك از خدا بي خبر باشند اگر اين اراذل پشتوانه قدرت مندي نداشته باشند اين گونه نمي توانند ازادانه دست به هر جنايتي بزنند اقاي روحاني چرا كاري نمي كنيد ؟ اگر نماينده مجلس نتواند با مردم صحبت كند پس چه كسي از اين به بعد خواهد توانست با مردم صحبت كند؟؟؟ (296042)
عبدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۴
چشم ما روشن هر دم ازین باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد (296043)
دبیر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۴
لاریجانی رییس مجلس خطاب به وزیر کشور : مگر مملکت قانون ندارد؟؟؟...... بهتر است ایشان خود جواب بدهند..قانون دارد؟؟؟ !!!!!!...دارد اما برای من وامثال من...اما دلواپسان و خط دهنده گانشان مافوق قانون هستند...پشتشان به کجا و چه کس یا کسانی گرم است که اینچنین بی مهابا میتازند ؟؟؟؟؟؟؟؟ پس وای بر کسانی که در مصدر امورند و دم بر نمیاورند....چه ادعا ها که نداریم و چقدر به داعش نزدیکیم.....تشیع و امامان شیعه کجا و این مدعیان کجا.....علی گونه ای می طلبد تا چشم این فتنه را کور کند.......اما............. (296044)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۴
روحاني و رحماني استعفاء استعفاء (296045)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۲
استعفا خواست و آرزوی چماق به دستهاست . (296094)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۱۷
آخه این اتفاقات شوم کار دولت نیست که برادر من..
حقیقت اینه که یه عده از پیروزی این دولت (و دولتهای غیراصولگرا) خیلی عصبانی میشن..
به قول آقای هاشمی: انتقام مردم رو از دولت منتخب آنها میگیرند.. (296159)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۲۶
اصغر تو چکار کردی ؟؟؟؟؟ افراطی های داعاش انقدر پای عقیدشون هستند که چماغ بردارند و فضای ترس و وحشت درست کنند توچی فقط هستی جلوی کامپیوترت (296139)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۲
چماق درسته اشتباه شد ببخشید !!! (296241)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۳:۰۰
روحانی استعفا بده که کی بیاد؟؟؟؟؟ (296174)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۵
حالا مثلا چه مى خواست بگويد؟حرفايى كه در مجلس زده بود؟ (296047)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۸
خواب تولدی شیرین را برای این مملکت می بینم
درد ها را تحمل می کنیم
فرزند شهید مطهری دل قوی دار سحر نزیک است..
شب رفتنی است (296048)
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۰
جناب علم الهدي حالا بأيد بفرماييد كه اينها هم بزغاله بود ند يا بزغاله هاي وحشي؟ (296050)
س
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۲:۱۷
اینها ....... آموزش دیده اند. (296172)
دبیر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۰
....تجمع مهاجمین تا ساعت 20 مقابل کلانتری ادامه داشت!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟... و مسئولین کلانتری چه کردند..... یعنی نه برخوردی نه دستگیری افرادی؟؟؟؟..فقط مطهری را محافظت کردند؟؟؟ (296052)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۰
یعنی نیرو انتظامی نتونسته مهاجمین رو متفرق کنه و بنده خدا تا ساعت فلان تو کلانتری بوده ، اینجا ایران است، آزادترین کشور دینا !!!!!!!!!!!!! (296053)
امان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۴۴
مهاجمین(بلا نسبت داعشی ها) برنامه ریزی شده و با مجوز ..... این کارها را انجام داده اند (296212)
uعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۲
باید جلو تندروها گرفته شود و این وظیفه استانداری است که به شدت با این گروههای مخالف آزادی بیان و بشریت برخورد کند. این رفتارها یعنی جنایت علیه بشریت. (296055)
محمد.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۴
روحانی.رحمان فضلی.محمد احمدی استاندارفارس.پس لطف کنید محمد رضا رحیمی وحمید رسایی را به شیراز بیاورید. (296056)
جیگر
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۵
علی مث من سرت میارنا؟؟ (296059)
حليم فروش
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۶
جناب اقاي مطهري بيكاري ميري شهري كه قانون نداره بيا بيجار. (296104)
بیجاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۲۴
بیجار رو خوب اومدی (296188)
متاسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۲۰
قانون برای جوامع متمدن وجود داره نه برای یه جای داغونی مثل ایران.لابد بیجار شما جدای از ایرانه!!!!!!!! (296231)
فتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۵
حیرانم از این مردم مست.این مردم زنده کش و مرده پزست (296060)
آبجی فتنه
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۶
علی جون با خودت ساندویچ همراه نداشتی. (296061)
دلواپیش!!!
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۷
گذاشتن زنده از شیراز بیاد (296062)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۲:۵۸
چشم اقایون تدبیر وامید روشن بد بود بدتر شد . (296063)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۰۰
وزيركشوري كه نتونه سخنراني يه. نماينده رو به ارامش بركزاار كنه چجور ميخواد انتخابات بركزار كنه من جاي مطهري بودم عدم كفايت رحمان فضلي با سه فوريت ميدادم (296069)
sorena
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۶:۰۰
وزیر کشورم یک اصولگراست مث خودشون،وزیر تحمیلی به روحانی دیگه انتظار بیشتری نمیتوان داشت. (296180)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۰۲
استاندار فارس چه میکنه؟ ارازل و اوباش بايد تعيين كنند كه يك نماينده مجلس سخنراني كند يا نه؟ آقاي وزير كشور شما چه مي كنيد؟ (296072)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۰۵
نیروهای «خودسر»ی که حتی کلانتری ها رو هم محاصره می کنن!!
بابا ماشاءالله «خودسر»!!!
نیروی انتظامی هم کلاشو بالاتر بذاره لطفا! (296075)
مدرک دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۰۷
بهارنیوزخودتوخسته نکن باچنتامثبتی که برای متنهای کاملاجناهی و توهین
آمیزمیدی اتفاقی نمی افته خیلیاقبل ازشماها که تندرووافراطی واقعی بودنداین کاراروکردن ولی باسیلی محکم این ملت مواجه شدن.شماهااگه واقعا راس میگین چراازفتنه گرانی که این همه به این ملت وکشورضربه زدن تبری نمی جوئید؟!چرا این همه بادشمنان این ملت و کشور هم نوا شده اید؟ آیا این همه جنایات روشن آمریکارانمیبینید؟آیاجنایات انگلیس واسرائیل و... رو نمیبینید؟آیا هجمه سنگین سلطه طلبان مسلمان کش رونمیبینید؟چقدرکوروکر هستید؟گرچه شایدمنتشرهم نشه (296077)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۲۶
كور و كر كسايي بودن كه چشم و گوش بر اين فسادها واختلاس ها بستند فتنه گر كسايي هستند كه دستشان با مفسدين درون يك ظرف است. (296091)
Urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۶
تو مملكتي كه دكترش تو باشي واي به حال اون كشور. اون دكتر رو نوشتي كه مردم حرفاتو مهم بدونند؟ ولي مردم به مغز كلام و مغز طرف توجه مي كنند. همون دكتراي سهميه ي و بورسيه هاي غيرقانوني اگر نظر بدن اينجوري ميشه. دوست من ما همه اون چيزايي كه شما مي بينيد و چيزهاي بسيار زيادي را هم كه شما نمي بينيد و نمي شنويد را مي بينيم(تو مو مي بيني و ...) . ولي دوست من بنده به عنوان يه دكتر واقعي به شما اعلام مي كنم كه شما در نوار تكامل بشريت از متوسط جهاني ٣٠٠ سال عقب مانده تر هستيد (296095)
Urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۱
نظر شما بيش از اينكه به نظر ملل متمدن و بشر امروزي شبيه باشه به نظرات اقوام بدوي و نمونه زنده اش داعش شبيه هست. دوست من اين جمله بنده را اويزه گوش كن و در مورد مسايلي كه توان اناليزش را نداري صحبت نكن(زيرا باعث ترحم ديگران مي شود). ملل متمدن با توجه به داشته ها و توانمنديهايشان جايگاه خود را در بين ملل يافته و تلاش خود را براي ارتقا موقعيت خود انجام مي دهند. ولي چون شما ياد گرفته ايد كه ناتوانيهاي خود را به روشهاي ديگر جبران كنيد اين مطالب برايتان كمي عجيب است (296101)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۱۰
من تعجب میکنم که تو هنوز بعد پنج سال نفهمیدی سال ۸۸ کی راست گفت کی دروغ
عزیز من مردم خودشون فهمیدن کی فتنه گره
عمق این انقلاب برای مردم سال ۸۸ روشن شد
دوست ایرانی من چشمهاتو باز کن به این فکر کن که اون دنیا از حق و باطل ازت میپرسن
باید بگی واسه دفاع از حق چکار کردی ولی تو هنوز طرف خق نشناختی (296155)
همون دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۱
واقعا چقدر شماها اعتماد به نفستون بالاست که اصرار دارید که درست تشخیص داده اید. الان تعدادی تو لندن و آمریکا و ... نشستن به شماها میخندن و میگن آفرین به خودمان که چه میکنیم با این ایرانیا: 1-چند دستگی ایجاد کردیم2-از داخل این ملت دشمن درست کردیم برا همین ملت و کشور3-اعتقاداتشونو منحرف کردیم4-برخی مسئولین رو سست عنصر کردیم5-از اصلشون دور کردیم و ... شبهه ایجاد نشه(همه در معرض هوای نفسیم)---خدایا تا ظهور آقا پرچم دار این مملکت رو حفظ کن و آبروی این نظام و پرچم دارشو و ملتشو از گزند حواث روزگار مصون ... (296310)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۹
مدرک دکتر . برو امتیازهای نظرت رو ببین تا بفهمی چی گفتی (296253)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۱۸
واقعا متاسفم آقای استاندار چرا? مگر آقای مطهری همان فرزند پاره تن امام نیست ! مگر علی آقا چه گفته که این آقایان اینقدر آتشی شده اند ? آقای استاندار شما به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و به عنوان رییس شورای تامین چه تدبیر داشته اید پس کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها چه شد (296086)
من
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۱۹
کلانتری که توسط موتور سوارها بخاد محاره بشه چطور می خوادامنیت رو برقرار کنه؟ (296087)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۲۳
تولد داغش مبارک باد (296090)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۱
سلام ،
این کارها،نبش قبر مرده است ! پایداریها هنوز باور نمیکنند که آن آدِم رفته،نه تنها رفته،بلکه مراسم تدفین هم انجام شده ! و این چند تا ورثه نمی خواهند این واقعیت را باور کنند ! ولی غافلند که آنکه رفت،باید گفت،فاتحه ! این جماعت فکر میکند با این رفتارها،مرده زنده میشود و یا مردم را به شک می اندازند! آقاجان! آن پایداری دیگر پایه ای ندارد! پایه ها یا در زندانند و یا در ترکیه و ونزوئلا چرخ میخورند ! (296092)
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۷
جناب استاندار محترم فارس محمد احمدی این حادثه فاجعه اس.فقط تا دیر نشده فقط استعفا بده وبرو.به قرآن مصیبته که کوچک زاده و غیب پرور هرچه میخوان میگن بعد علی مطهری نتونه حرف بزنه.استاندار فقط برو.برو .برو. (296096)
یک بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۳۸
خیلی زشت بود (296097)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۷
عده ای نفهم نمی دانند که ملت ایران یعنی 75 میلیون نفر با هر فکر و سلیقه ای که داشته باشند
"یا مثل من باش و یا محکومی" تفکر داعش است ای جاهلان (296105)
درد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۴۸
جناب روحانی کلاهتان را بالاتر بگذارید!!
وزیر کشور را دادید چه گرفتید!؟
من دلواپس انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری هستم! (296107)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۰
2.. این دو دسته و دشمن یکدیگر کردن ملت آفت مملکت و ملت و نظام ماست و زنگ خطری است برای موجودیت نظام
ای کاش این بزغاله های واقعی می دانستند (296108)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۶
پادشهی علم کتل و زر و سپه می خواهد ورنه هر برزگری نام زنش سلطان است! ترجمه! یک مرد جنگی به از صد هزار!! معنی! دولت به علت فاصله بین اطلاع رسانی و عمل با مردم! باید روزهای بدتر از این هم ببیند! چرا کسی به استقبال این اقای مدعو نرفته بود !! چرا اطلاع رسانی نشده بود! چرا و هزاران چرای دیگر!!!!!!!!!!!!! (296115)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۲۳:۵۶
4... وا مسیبتا.. وا مسیبتا...
وقتی برخی از اعضای خبرگان رهبری ملت رو به آشوب و درگیری و خورد کردن دندان در دهان دعوت بکنند غیر از این چه می توان گفت!!؟ (296116)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۰۱
متاسفانه دوستان خبرگزاری بهار هم خودشون که اونجا نبودن ولی خوب بلدن یه پیاز داغ یه مسئله رو زیاد کنن و چیزایی که به نفعشون نیست رو بیان نکنن..... این است آزادی بیانی که ازش دم می زننن ولی به خودشون که میرسه ...... . ما که اونجا تو سالن بودیم می دونیم چی شد..... (296124)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۶
آقای محترم!!! بهار سایت خبری و تحلیلیه و مثل سایتها و خبرگزاری های شما که در عرض یه آب خوردن بر علیه واقعیات خبر تولید می کنند نیست . ما به این سایت و اخبارش اعتماد داریم شما هم برو رجا نیوز بخون کسی مجبورت نکرده بیای اینجا . حق شماها همونه که با اخبار دروغ رجا و صراط سرگرم و خوش باشید . خلایق هرچه لایق (296247)
عبدالله
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۰۱
6..غیر از این است که شیراز نیروی انتظامی داره؟
اینها از صبح در شبکه های اجتماعی تحدیدی گسترده کرده بودند برای بی نظمی
چندین ساعت دور کلانتری رو تجمع کرده بودند
پس کجا بودند برادران انتظامی
جز این است که..................... (296125)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۲
واقعا متاسفم برا اواشخاصی که بدون فکر کاری انجام میدن و این قصه ازادی بیان به کجا خواهد رسید اگه زور جواب میده برید تا ببینم به کجا می رسیدواقعا ما داریم تو همچین مملکتی زندگی میکنیم . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (296129)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۴
پس نقش پلیس چیه؟دولت ، امنیت استاندار اون استان و فرماندار؟
یعنی هیچکی نمی خاد استعفا هم بده؟
بابا ایول !
روحانی مچکریم (296132)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۴
من نمیدونم پلیسی که تونست ساعت 9شب تا فرودگاه برای برگشت اسکورت کنه چطور نتونست ساعت 3بعدازظهر تا 8 شب این کار رو تا دانشگاه انجام بده!!!
انگار آقایون هم راضی بودن سخنرانی لغو بشه فقط دنبال بهونه بودن که الحمدلله جور شد.. (296165)
تشکر از پلیس!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۵
از نیروی انتظامی به خاطر برخورد قاطع(!) با این اراذل اوباش تشکر می کنیم. اگه مامورای گشت ارشاد به جای گرفتن دخترای مردم، جلوی این تندرها وایساده بودند الان وضع کشورمون این نبود (296133)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۳
درووووووود بر تو که حرف حق رو زدی (296244)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۱۷
این نحوه برخوردمانند عملکرد داعش است ان ها هم می گویند فقط ما غیر از ما بقیه هیچ (296134)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۳۵
سلام به همه حق علی مطهری بودتادیگه هتاکی نکندوازآبروی پدربزرگوارش سوءاستفاده نکند (296143)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۳
یه مرد تو مجلس باشه علی مطهریه که دلاورانه و بدون ترس و در نظر گرفتن منفعت خود واقعیت و حرف حق رو میزنه . درووووود بر مطهری آزاده و شجاع و مردمی . ای کاش شما هم یاد بگیرید کح حق را بگید و منافع باطل خودتون رو در نظر نگیرید
به تاریخ نگاه بنداز . همیشه حق پیروز بوده و باطل منفور و نابود (296243)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۱
تو که از غم دیگران بی غمی آیا می شود نامت گراشت ادمی. دوست عزیز اگر حق تجمع است بس بگذارید برای یک بار گروه های دیگر هم تجمع کنند و خواهید دید بیش از نیم از مردم ایران مخالف با شرایط موجود هستند ایا با وحشت می شود مملکت را اداره کرد درست است اینها بعد ها به عنوان یک تنفر از جای دیگر خارج خواهد شد و این موج جریان را هیچ کس نمی تواند خاموش کند متاسف برای شما کوتاه فکران که همه چیز را بر اساس منطق و دلیل برهان نمی بینید فقط فقط بر اساس احساسات می بینید همین شماها بودید یک شخص را مثل احمدی نژاد (296383)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۳۷
روحانی استعفا استعفا استعفا.... فقط همین... مردم معنی تدبیر و فهمیدن!!!!!!!!! (296144)
حامد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۳۱
روحانی استعفا بده، مشکل حل میشه؟ یا یک مشکل دیگه به مشکلات قبلی اضافه؟ (296168)
محمد حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۱۲
مگر تو خواب ببینی روحانی 8 سال رئیس جمهوره به کوری چشم دشمنان این مرز وبوم و وطن . (296228)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۳۶
تابلو دلت برای روحانی نسوخته تابلوعه طرفدار محمودی (296281)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۵۲
آدم یاد این فیلم های وسترن میوفته که یکمشت یاغی میریختن تو شهر و کلانتر رو هم میزدن با اردنگی مینداختن بیرون هر کاری میخواستن میکردن! اینجا هم دقیقا همینه. عزیزان با موتور میان کلانتری رو محاصره میکنن و بعدش هم میرن و کسی هم کاری نمیتونه بکنه! فردا همین ها "حجت شرعی" ببینن، حمله میکنن طلافروشی ها رو خالی میکنن و پلیس هم که دیگه ... (296148)
حسین
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۰:۵۴
گارد ویژه که تو تهران تو خیابونها خوب وارد عمل میشه.. اونجا نبود؟!!! (296149)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۰۵
وقتی خشونت رو مقدس جلوه میدیم باید منتظر اینجور برخوردهای قهری و سلبی با منتقد باشیم!!!
واقعا فقط متاسفم... (296151)
رصا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۱۱
اقای رحمانی واستا ندار استفا ه روحانی مچکریم (296156)
دلسوز
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۰
علی مطهری داره با آبروی پدرش بازی می کنه. (296160)
دلسوز
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۲۱
تندرو کسانی هستن که می گن روحانی استعفا بده. ما دوستدار روحانی و رهبری و هاشمی رفسنجانی هستیم. (296161)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۴
دلسوز جان حداقل کامنت بالاتو با این اسم دادی پایینی رو اسمتو عوض میکردی معلوم نشه چه ریگی تو کفشته . (296407)
ابرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۱:۵۴
قرار بود درجمهوری اسلامی حتی به کمونیستها تریبون دهند حال حتی یک نماینده مردم اجازه اظهار نظر نداره واقعا متاسفم (296170)
ابرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۲:۰۴
ادم از شنیدن این رفتارها نگران اینده میشه (296171)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۳:۱۵
من برای یک اصول گرا هیچ وقت ناراحت نمیشم ولی امیدوارم سلامت باشه (296176)
nabz
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۶:۱۹
آنها که اینکارو کردن قطعا کار درستی نبوده و مورد تایید هیچ مسلمان با فهم و شعوری نیست.اما خداوکیلی حرکات و صحبتها و رفتارهای آقای مطهری هم واقعا جای بحث و گفتگو و انتقاد داره. (296183)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۶:۵۱
چه فرقی بین داعش و تندروهای ایران و اسراییل هست همه شون از یک قماشند (296184)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۳۳
آقایان و خانم ها تا حالا نفهمیدین اینها چه کسانی هستند بابا اینها حقوق هم میگیرن کد حقوقی هم دارند به خوابگاه دانشگاه تهران هم حمله کردند یکی هم کشته شد قاتلش هم پیدا نشد محاکمه هم نمیشن دلشون برا انقلاب هم خیلی میسوزه اما دلشون برا جیب خودشون بیشتر میسوزه 20 سیوالی که نیست اگه کسی نام اینها راگفت همه چیز حله (296189)
رضا
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۳۷
آنچه را مطهری می خواست به زبان بگوید . چماقداران با عمل خویش گفتند.
بذر سخن کاشته شد . همگی محصول را انتظار برید.
درود و سلام بر زنان و مردانی که در مسیر حق و ابراز سخن آگاهی بخش آنچه را دارند قربانی می کنند و به قرب خدا می رسند.
خدا یا چنین توفیق نصیب ما بفرما.
درود بر مطهری ودانشجویان میزبان. (296190)
عدالت ا..
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۴۶
پول های کثیف به آدم های کثیف می رسد .و نتیجه اش عمل کثیف وخبیث است.
یا اولی الباب برائت جویید از خباثت ها و کثافت ها. (296191)
تایماز
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۷:۵۰
دوستان عزیززیادبه خودتون فشارنیارین!تابوده (ازاول انقلاب تاحالا)همین بوده.این یکی ازروشهای حکومت داری است.یک مثل قدیمی هست که میگه:به تازی (گونه ای سگ)میگه بگیر،به روباه میگه بدو! (296193)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۱۴
آقایان محترم یواش یواش در کشور ما هم داره داعش متولد میشه چهارتا از این ضد انقلاب انقلابی نما را برخورد قاطع کنند حساب خودشان را جمع می کنند ولی متاسفانه خودشان همین آدما را می خواهند .آقای مطهری در واقع 88 از آنها حمایت کرد وچوبش را داره می خوره . (296195)
سعید
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۱۷
اقای روحانی تمام حواسش به ژنو است وقت پرداختم به مسائل حاشیه ای را ندارند. (296198)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۱۸
درود بر دکتر علی مطهری فرزند خلف و شایسته شهید مطهری الحق والانصاف که خون آن شهید گرانقدر در رگهایت جاریست . مطمینا این حرکات مذبوحانه عمری نخواهد داشت (296199)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۴
این شیر بچه فرزند خلف حاج مرتضی است چهار تا اوباش جیره خور نمیتونن از میدون بدرش کنن .........متاسفم برا کشوری که شکاف به این عمیقی تو حکومتش پیدا میشه ..... (296202)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۶
به جای توجه100% به برآمدگی های ایجاد شده توسط ساپورت و توجه به سانتی متر مو و مانتو یه خورده به امنیت کشور توجه کنید نیروی جان برکف انتظامی!!!! (296204)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۷
پس نیرو انتظامی چه کار میکند......... (296205)
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۳۲
جالبه اگه زمان احمدی نژاد دانشجویان کوچک ترین تجمعی راه می انداختند با باتون و شلاق نیروهای خدوم انتظامی مواجه می شدند
اما حالا که یک عده لات بی سر و پا مستقیما به نماینده مجلس حمله فیزیکی می کنند نیروی انتظامی مثل "بـــــرگ چــــغــــــنــــــــدر " وای میسته و تماشا میکنه (296207)
علی 1
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۳۴
این نیروهای خودسر ازکجاپول می گیرند ازکجا دستور می گیرند . اینها دسترسی به بیت المال دارند که نباید جوابگو هم باشند . وجود این نیروها به ضررنظام هست . آقای وزیرکشور دوست ندارند باآنها مقابله کند . آنهابااین کار می خواهند امیدمردم راناامید کنند . (296208)
حقيقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۴۰
مشكل از اين خودسرها وارازل واوباش نيست. مشكل از استاندار( آقاي احمدي فرصت طلب )ومديران استانداري است كه خودرا اصلاح طلب!!!!!!!جازده يا اينكه منصوبان دولت احمدي نژاد هستند وفقط وفقط به دنبال منافع شخصي خود مي باشند.در صورتيكه آقاي روحاني اين ها راتغيير ندهد دولت تدبير واميدحتماًانتخابات مجلس وسپس رياست جمهوري را مي بازد. شك نكنيد. ودر صورت واگذاري مجلس ثابت مي شود اين دولت ؛ دولت تدبير نيست و اين براي رييس جمهور به عنوان لكه ننگي مي ماند. (296210)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۴۰
من به عنوان یک شیراز شرمم شد و به شخصه از آقای مطهری معذرت خواهی میکنم و متاسفانه یک مشت ....
چی بگم ایران ما امروز حال خوشی ندارد زور و تهدید این گروه های چه کسانی هستند همه میدانیم (296211)
////
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۸
ایشالله درست میشه خبرهای خوشی در راهه (296411)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۴۵
دست تندروهاي بي مغز درد نکنه
مردم بايد بفهمند که اصلاح طلبان با اصول گراها هيچ تفاوت بنيادي ندارند تا وقتي دايره قدرت در دست همين دو گروه خودي باشه فساد و فقر و تبعيض گرايبانگير مردم ايران خواهد بود (296213)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۱
بابت تلاشی که در انتخابات کردم و رایی که به روحانی دادم پشیمانم و از مردم عذر میخوام (296215)
سید علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۹
اینا با پول کثیف پرورونده شدن و باید یک فکری به حالشون بشه. وگرنه مشکلات کشور رو از اینی که هست بسیار بیشتر خواهند کرد.

زنده باد سید خاص. (296221)
حمیدی مازندران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۰۴
این رفتارهای داعشی هزینه های سنگینی برای کشورداردوجای تاسف است برخی ازخواص مدعی ارزشهادعواودرگیری جماعت وابسته به طالبان وداعش رااحساسات مذهبی تلقی ومشوق گروه فشارنادان امااجرت بگیرکه بنحوی ازصهیونیستهادربهم زدن امنیت نیابتدارن هستند.اگردکترروحانی درتنبیه وجمع نمودن این دسته ازاراذل واوباش اقدام جدی ننمایداندیشه هادراین کشورروبه زوال ومتفکران مرعوب وآنگاه جاهلیت عرب مستولی میگرددوبنظربسیاری ازفعالین عرصه اجتماعی وسیاسی مقصراصلی آقای روحانیست درمقابل اهل چماق تساهل بخرج میدهندتاافکارواندیشه هارامحبوس ... (296222)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۰۵
به به عجب امنیتی داریم ما
این اراذل باید فتنه گر معرفی شوند و به اشد مجازات محکوم شوند همین اراذل هستند که اوضاع را متشنج میکنند و دشمنان را امیدوار اون هم نزدیک توافق (296223)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۰۶
خيلي جالبه جلو كلانتري؟ !!!!!پس نيروي انتظامي چه ميكنه ماليات ميديم كه
امنيت داشته باشيم پس كي ميخواهيم ياد بگيريم كه نظرات مخالف را تحمل كنيم
بدون اهانت همه بايد بتونن حرفشون را بزنن تحميل انديشه به( زور ) نتيجه عكس داره (296224)
محمد حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۱۰
علی مطهری فرزندی است که نام پدر را زنده کرد مطمئنا اگر مطهری زنده بود این تندروهای بی کله و افراطی برخوردی بهتر از این هم با وی نداشتند . (296226)
رزمنده دوران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۱۶
واقعاً آدم نمیداند به این وضعیتها گریه کند یا بخندد آقای مطهری درکلانتری ومهاجمین با ماسک دربیرون وآزادانه نظم عمومی شهر را به هم میزنند ایجاد رعب و وحشت میکنند وبه نماینده مجلس حمله میکنند ونیروی حافظ امنیت هیچ کاری نمی تواند بکند واقعآً اگر این مسائل صحت داشته باشد باید فاتحه امنیت کشور رابخوانیم راستی آین آقایان دارای قدرت که هیچ کس جرات مقابله باآنها رانداردچرا جلوی افرادی که بیت المال را به تاراج میبرند وپول برای خرید رای میگیرند نمی ایستند چرا؟ هم سنگران ما شهید نشدند که بی قانونی حاکم شو (296229)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۱
ای آزادی...ای مرغک پر شکسته من...

به امید صبح آزادی.. (296232)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۲
کنسرت بوشهر محسن شریفیان یه عده ریختن برگزار نشه ولی مردم دوساعت و علیه افراطی ها شعار دادن و نیروی انتظامی تشکر تشکر زدن تا نیروی انتظامی با اونا برخورد کرد... مردم هم بی تقصیر نیستن... (296233)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۶
خیلی عجیبه . یعنی ماموران کلانتری و یگان ویژه برای متفرق کردن این جمعیت اقدامی نکردند ؟!؟!؟! این آقا نماینده مجلسه . اگه این طرف کسی بیاد و مثلا با آقای رسایی یا کوچک زاده این کار رو بکنه چه بلایی سرش میاد ؟؟؟ چرا اینها شناسایی نمیشن >؟؟ (296236)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۸
دست آقای روحانی درد نکنه با وزیر کشورش واستاندارانش (296237)
سينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۰
از اهل سنت تعجبي ندارد كه داعش در ميان آنها شكل گرفت ولي تعجب من از ايراني هاي شيعه است كه چگونه اجازه مي دهند گروههايي مانند خوارج در ميان آنها شكل بگيرند در حاليكه شيعه قرنها با خوارج دشمن بود و مي دانست آدمهاي احمق بي عقل در زير پوشش دين چه ضربات مهلكي به دين و حتي امنيت جامعه وارد كرده اند آيا بايد همچنان سكوت كنيم تا داعش دوم در ميان ما هم شكل بگيرد و قوي شود . (296238)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۲
پس مردم شیراز چکار می کردن؟ ما فقط بلدیم معترض باشیم و بگیم مسئولان چکار می کنن؟ اصلا مسئولین بی عرضه ! ما کی از کسانی که حرف مردم رو می زنن حمایت کردیم؟ (296242)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۱
ما اهل کوفه نیستیم علی (مطهری)تنها بمونه !!واقعا خبر نداشتیم که تندروها وجیره خواران بی ادب شهرفرهنگ وادب اینچنین به مهمان شهرمان جسارت می کنند.وبه ساحت دکتر علی مطهری حر زمانه فرزند خلف شهید مطهری توهین می نمایند. شرمنده ایم وناراحت واز ایشان معذرت می خواهیم.واین ایشان درخواست می نماییم این جسارت را به حساب مردم با فرهنگ شیراز نگذارندوگلایه شدید از دانشجویان مدعو که چرا اطلاع رسانی نکردند تامردم برای استقبال ایشان به فرودگاه بروند (296264)
همبسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۶
چرا مردم سایت های خبری مسئولان و دانشجویان بهم خبر مسافرت این عزیزان را نمی دهند تا خود مردم جلوی این چاله میدونی ها را بگیرند من تا به این لحظه نمی دونستم که دکتر مطهری قراره به شیراز بیاد وگرنه حتما برای استقبال به فرودگاه می رفتم (296266)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۷
این اقتدار نیروی انتظامی منو کشته. (296268)
دا از سوادکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۸
تمامی معادن منابع طبیعی را به تاراج بردن یکسری کسی حرف نمیزنه حالا آقای مطهری رفته یه جا سخنرانی زدنشیشه ماشینش چقدر اینها توجه دارن به مملکت و مردم ولشکن آقا بزارین رفع حصر بشه همه آزاد بشن دوران محمود هر کی تونسته بارشو بسته دست از سر ما بردارید (296273)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۴۴
تند روها با این حرکت شون باعت میشن مطهری هم یه اصلاح طلب دواتیشه بشه (296284)
ظفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۵۵
کجا معلوم نیست این زیر سر وزیر کشور نباشد (296291)
روگری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۰:۵۹
وزیر کشور استاندار آقای احمدی نزادآقای عیسی فرهادی فرماندار تهران منتسب دولت احمدی نزا از چنگ ودندان از او حمایت می کند حالا انتظار دارید امینت مطهری را برعهده بگیرد (296292)
ناشناس
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۴
اینها خودین (296296)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۰
رئیس مجلس در هفته فبل گفتند "مگر مملکت قانون ندارد؟"!!!!!! (296301)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۴
بهار عوضی حالت چطوره؟ (296303)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۶
استاندار باید پاسخگوی وقایع دیروز باشد (296309)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۴۶
بهار جان نفهمیدیم مملکت دست کی اداره میشه ؟؟ میگن زمان رضا شاه بخش شمالی کشور دست روس ها و بخش جنوبی دست انگلیسی ها بود اما حالا چطور؟ لطفا اگه امکان داره راهنمایی بفرمائید. سپاس (296316)
شیر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۴۷
این موضوع توسط خود نیروی برنامه ریزی شده اونوقت کنترل کنن (296317)
هدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۱
کسی از مهاجمین دستگیر نشد ؟
گانگستر بودند یا ارازل اوباش ؟
این چه مملکتی است که نماینده مجلس آن نمی تواند در آن بگوید من مخالف برخی سیاست ها هستم ؟
همین موتور سوارها که عامل بعضی هستند میراث خوار انقلابی شدند که پدر همین علی مطهری نقش مهمی در ایجاد آن داشت
فرزندان مطهری بد
فرزندان بهشتی بد
فرزندان منتظری بد
فرزندان رفسنجانی بد
نوه های امام (ره ) می ترسند علنی بگویند و اگر نه می گفتند بد
فرزندان طالقانی بد
ووووووو
پس کی خوب است اگر همه اینها بد هستند پس بنابراین اینها معتقدند که کل انقلاب (296323)
کارن پسر کاوه آهنگر
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۲
این اتفاق جدیدی نسیت
فقط اینکه جالبه سخنرانی نماینده مجلسو لغو میکنند بهش حمله میکنند آنوقت ما توقع داریم کنسرتهای خوانندگان خوب کشورمون رو لغونکند
آقای روحانی این کجاش اعتداله که شما ازش دم میزدید (296324)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۲
قوه قضاییه پدر اخلال گران را در می آورد (296325)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۰۱
پاسخگویی؟اینا تازه طلبکار هم هستند. (296331)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۰۱
سرزمین من :( (296332)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۰۲
مردم شیراز خبر نداشتند
درکل این اتفاقات خود نشانه آمدن بهار و تمام شدن زمستان است (296334)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۰۳
ما اخرین کسانی هستیم که در مقابل خودسرها به زبان قانون حرف می زنیم (296337)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۱۸
هر دم ازین باغ بری می رسد. (296350)
شیرازی هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۲۰
قسم به جرات می خورم که این گروه از نوع داعش هستند شیراز شهر علم وادب است نه یک مشت افرطی که منافع انها به خطر افتاده راه بندی می کنند اینها فرهنگ مردم فهیم شیراز هم زیر سوال می برند جناب وزیر کشور شما چکاره هستید که اینها شان ملت با فرهنگ مارا زیر سوال میبرند گروه اقلیت (296352)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۲۱
تا حالا چند بار از این اتفاقا افتاده و هیچ برخوردی نشده.واقعا تا کی؟اوضاع ازادی بیان هر روز داره بدتر میشه. (296353)
حامد قزوینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۳۸
نمی دانم این افراطی کیست!!!!!! (296361)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۳
سلام خوش به حال دولتمردان و استاندار ومسولین شیراز. اقای روحانی که ادعا میکرد سرهنگ نیستم حقوق دانم حالا چی شده که در دولت شما این اتفاقات زیاد میافته ولی شما سکوت میکنید رییس جمهور جناب اقای خاتمی که شما مدیون ایشان هستید ممنوع التصویر میشودد شما سکوت میکنید خیلی متاسفم . . . (296363)
دسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۲:۵۴
این قبیل حرکات در خصوص خاتمی ومطهری ضعف اینها را نشان میدهد و مردم بخوبی میدانند که ناراحتی آقایان از انتخابات و پیروزی روحانی است وجا دارد گه بگویم روحانی دوستت داریم ومطمئن باشید حرکات داعیش هایی داخلی تبلیغ بزرگی برای مظلومیت خاتمی ومطهری وروخانی عزیز است و این عزیزمان برای انتخابات آینده هیچ نیازی ی تبلیغات ندارند ومطمئن باشند که پیروز هستند زنده باد روحانی صبور همچو خاتمی مظلوم ودوست داشتنی (296368)
غیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۱
سوال:1-اگر وزارت کشور پاسخ دهد که این لباس شخصی ها چه کسانی هستند و توسط کدام نهاد و دستگاه حمایت و هدایت می شوند همه چیز سرجای خودش است.
2-آیا وزیر کشور در این ضرب و شتم هم نقشی داشته است؟
3-استاندار فارس دارای شناسنامه سیاسی از کدام جریان است؟
4-اگر پاسخی برای این پرسش که لباس شخصی ها به هیچ نهادی وصل نیستند !حتما جواب این است که امدادهای غیبی در تقویت و حمایت و هدایت این گروه دست دارند!!!
5-عزیز من وقتی عبدالمالک ریگی و ستار ریگی شناسایی می شوند آیا نیروهای خودسر قابل شناسایی نیستند!!اداره (296376)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۶
جناب استاندار شما چکاره هستید مردم فارس تحمل این بی ادبی هارا ندارند مگر علی مطهری نماینده ی رسمی ملت نیست فردا هم نوبت شما است (296390)
محمد احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۰
سوال؟ اقای استاندار فرمانده محترم پلیس وسلیر مسولین شهر کجا تشریف داشتند؟ (296405)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۳
حالا اسید پاشی اصفهان کاره کی بوده (296413)
مهدی
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۵
داعش های وطنی (296414)
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۶
بهتر است به عقیده دیگران احترام گذاشت ولی اگر مخالف ما باشد نقدش کرد آقای مطهری مرد آزاده ای هست که عقاید خود را بیان میکند اگر خلاف نظر ما حرف نزند دیگر هیچ فرقی با حرکت چماق داران نداره ماباید آزادی را یاد بگیریم (296416)
م
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۹
افسوس که صد سال مبارزه ملت ایران برای آزادی به جایی ختم شده که نماینده مجلس هم حق ابراز نظر ندارد باید خون گریه کرد بر این بخت نامراد و شرمنده شد در مقابل خونهای ریخته شده شهیدان راه آزادی
مجرمان و اخلالگران در بیرون کلانتری آزادانه قدرت نمایی می کنند و بجای اینکه آنها را تحت الحفظ به زندان بیندازند نماینده ای که می خواهد در یک مراسم قانونی سخنرانی کند را تحت الحفظ به فرودگاه می برند
چقدر پدران ما ساده لوح بودند که باور کردند وقتی در اوایل انقلاب به آنها گفته شد در جمهوری اسلامی حتی کمونیستها و ... (296418)