به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۰
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۷۲۳۲۷
دولت از بده بستان های پشت پرده بیرون آید

حمله به مطهری موجب وهن نظام شد

گروه سیاسی: عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز اقدام اخیر نیروهای خودسر و حمله به مطهری را باعث وهن نظام دانست و گفت: این اقدام توهین به ارزش های دینی ملی و همه چیز بود.
حمله به مطهری موجب وهن نظام شد
سیدعبدالواحد موسوی لاری در  بخشی از یک گفتگو تفصیلی با خبرگزاری ایسکانیوز در در واکنش به حمله نیروهای خودسر به علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه مشاهده می شود، عناصر خودسر آبرو و حیثیت نظام را می برند و اینکه می بینیم پسر شهید مطهری نمی تواند از فرودگاه بیرون بیاید اینکه خانم کولایی از اساتید دانشگاه برای سخنرانی دعوت می شود و نمی تواند یعنی حق شهروندی این خانم که استاد دانشگاه است زیر پا گذاشته می شود یکی از ضعف های اجرایی در کشور است.

وی با بیان اینکه دولت باید خود را بازیافته و از بده و بستان های پشت پرده بیرون بیاید، افزود: رابطه دولت و قوای سه گانه باید صمیمی تر شود. آن هم نه از باب بده بستان، بلکه قوه ها وظایفی دارند که هر کدام باید مسئولیت های یکدیگر را به رسمیت بشناسند. عضو شاخص شورای مشورتی اصلاح طلبان افزود: قوا باید نماینده دولت را به رسمیت بشناسند، اینکه باب شده نمایندگان می گویند این اقای مدیرکل خوب یا بد است؟ درست نیست. مسئولیت عزل و نصب مدیران منطقه ای بر عهده دستگاه اجرایی و با موافقت استاندار است.

موسوی لاری اقدام اخیر نیروهای خودسر و حمله به مطهری را باعث وهن نظام دانست و گفت: این اقدام توهین به ارزش های دینی ملی و همه چیز بود. نماینده ملت سخنرانی می کند و عده ای اوباش سنگ و آجر به او می زنند. اتوموبیل را خرد می کنند و هیچ مجموعه مدیریتی و یا مدیران سیاسی هم در آن لحظه تدبیر قاطعی نداشتند.