به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۷۲۳۹۷

تجمع مالباختگان لیزینگ مقابل دادسرا

گروه جامعه: صد نفر از مالباختگان " لیزینگ آریاخودرو شکوفاگستر" مقابل دادسرای ناحیه رسالت در خیابان جشنواره تجمع کردند.
یکی از مالباختگان گفت: این لیزینگ در فرآیندی فریبکارانه مردم را ترغیب و تحریک به ثبت نام خودروی لیزینگی و واریز وجه پیش پرداخت از حدود 9 تا 20 میلیون تومان کرده است. وی افزود: در قرارداد آمده بود که تحویل خودرو 25 روز کاری و حدود 45 روز است اما وقتی که برای دریافت خودرو مراجعه می کردیم با بهانه های واهی از تحویل خودرو خودداری می کردند تا اینکه مشتری اقدام به انصراف کند در این هنگام برای هر انصراف 600 هزار تومان از هر مشتری دریافت می کردند.

مالباخته دیگری گفت: همه زندگی ام 20 میلیون تومان بود که برای ثبت نام پیش خرید خودروی پرشیا پرداخت کردم اما پس از مراجعه خودرو را به من تحویل ندادند. یکی دیگراز مالباختگان گفت: شگردی که این لیزینگ بکار می برد اختصاص یک ساختمان به ثبت نام و اختصاص ساختمان مجزای دیگری برای تحویل خودرو بود که در ساختمان ثبت نام از مشتریان با شیرینی و چایی پذیرایی می کردند اما در ساختمان تحویل خودرو از آنجایی که خودرویی تحویل داده نمی شد جنگ و دعوا بود.

یکی دیگر از مالباخته ها نیز گفت: وثیقه درنظر گرفته شده برای یکی از متهمان اصلی بسیار کم است زیرا تعداد شاکیان پرونده هر روز اضافه می شود از اینرو مراجعه کردیم و درخواست ما از مقامات قضایی این است تا وثیقه ای متناسب با حجم کلاهبرداری درنظر گرفته شود. مالباخته دیگری گفت: درحالیکه برخی عوامل اصلی دستگیر شده اند اما عامل کلیدی آن همچنان آزاد است و این شرکت باوجود حجم زیاد کلاهبرداری هنوز پلمپ نشده است.
مرجع : واحد مرکزی خبر