کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زنده سوزاندن اين بار در افغانستان+تصاوير

28 اسفند 1393 ساعت 20:19

گروه بين‌الملل: یک زن افغان که گفته شده نسخه‌ای از قرآن را به آتش کشیده امروز به دست دهها مرد افغان کشته و جسدش به آتش کشیده شد.


به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عصر روز پنج‌شنبه گروهی از مردم افغانستان در کابل پایتخت این کشور یک زن را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و کُشتند. مقامات امنیتی در کابل با تأیید این خبر اعلام کردند که مردان خشمگین در مرکز شهر، یک زن را که گفته شده قرآن را به آتش کشیده کشتند. «صالح محمد» یکی از فرماندهان امنیتی افغانستان گفت: این حادثه زمانی روی داد که یک زن، نسخه‌ای از قرآن را به آتش کشید و ده‌ها تن از رهگذران با سنگ و چوب به او حمله کردند و او را کشتند.

پلیس کابل که در محل حضور داشته نتوانسته از اقدام مردان خشمگین کابل جلوگیری کند. رسانه‌های افغانستان تصاویری از جسد سوزانده شده یک زن را منتشر کرده‌اند که اعلام شده مردان خشمگین، بعد از کشتن، جسد او را به آتش کشیده‌اند. پلیس کابل درباره سوزانده شدن جسد این زن چیزی نگفته است و پلیس اعلام کرده تحقیقات در این مورد آغاز شده است. این حادثه در نزدیکی مسجد شاه دوشمشیره در مرکز کابل روی داده و هویت این زن و جزئیات دقیق ماجرا هنوز مشخص نشده است.


کد مطلب: 72641

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/72641/زنده-سوزاندن-بار-افغانستان-تصاوير

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir