به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۷۲۷۰۸

داعش سه پیشمرگه را سربريد/ تصاوير۱۸+

گروه بين‌الملل: در پاسخ به حملات هوایی ائتلاف بین المللی علیه داعش این گروه تروریستی دست به جنایت وحشیانه‌ای در موصل زد.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تکفیری داعش روز پنج‌شنبه ویدئوی منتشر کرد که در آن جلاد این گروه تکفیری سه تن از نیروهای کُرد پیشمرگه کردستان عراق را که در درگیری‌ها به اسارت گرفته‌اند ذبح می‌کنند. در این ویدئو که با عنوان "پاسخ شجاعانه با بمباران طاغوتیان" منتشر شده سه جلاد کُرد گروه تروریستی داعش در موصل که داعش آن را ولایت نینوا نامیده با هشدار به گروه ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا که مواضع این گروه را بمباران می‌کنند نیروهای پیشمرگه را به اتهام همکاری با آنان سر بریدند.

در ابتدای این فیلم یکی از اعضای داعش در اظهاراتی فریبکارانه با بیان اینکه به ملت مسلمان کُرد می‌گویم که جنگ ما با شما نیست افزود: ما با کسانی در نبرد هستیم که با صلیبی‌ها ائتلاف کردند تا با مسلمانان بجنگند. جلاد کُرد داعش در ادامه با احمق عنوان کردن رهبران کُرد در کردستان عراق خطاب به مردم کُرد کردستان عراق گفت: رهبران شما می‌خواهند فرزندان شما را درگیر جنگی کنند که به شما ارتباطی ندارد، این جنگ خشک و‌ تر را با هم می‌سوزاند. آن‌ها به شما دروغ می‌گویند که برای آزادی فرزندانتان با دولت اسلامی مذاکره می‌کنند. چطور این ادعا را می‌کنند درحالی که مردم تحت ولایت خلیفه را بمباران می‌کنند.

این درحالی است که «آسو مامند» مسؤول حزب اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) در استان کرکوک گفته بود دولت اقلیم کردستان از طریق شخصیت‌های عرب اهل سنت در عراق از گروه داعش خواسته است لیستی از نام نیروهای پیشمرگه به اسارت گرفته از سوی این گروه را به‌منظور مبادله آن‌ها با اسرای داعشی به اربیل ارائه دهد، اما تاکنون پاسخی از داعش دریافت نکرده است.

در ادامه یکی دیگر از کُردهای داعش در مقابل دوربین ظاهر شد و به کُردهای کردستان گفت: گروه خبیث ائتلاف با مردم کردستان بازی می‌کند و با خون فرزندانشان تجارت می‌کند. سومین جلاد داعش نیز خطاب به «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق وی را مزدور صلیبی‌ها نامید و به وی گفت: شما دوباره مرتکب یک حماقت جدیدی شدید و مناطق دولت اسلامی را بمباران کردید، این کار‌ها را با امر رهبر صلیبیتان «اوباما» انجام می‌دهید.

وی افزود: پیش از این به شما هشدار داده بودیم و گفته بودیم که هر موشکی که به سوی مناطق مردم دولت اسلامی شلیک می‌کنید یکی از اُسرای خود را با دستان خودتان می‌کشید. این عضو کُرد با هشدار دوباره به ائتلاف و رهبران کردستان تاکید کرد: اگر بار دیگر این حماقت‌ها را تکرار کنید سربازان دیگری که در درست دولت اسلامی اسیر هستند به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

در جدیدترین جنایت داعش که به وسیله جلادان کُرد این گروه جنایتکار انجام شد سه تن نیروهای کُرد پیشمرگه در محلی که تحت حملات ائتلاف بین المللی علیه داعش قرار گرفته کشته شدند. در این جنایت هولناک «هشام نبیل خورشید» از عشیره صالیی اهل کرکوک، «بیشتوان عثمان رسول» از عشیره هماوند اهل منطقه جمجمال سلیمانیه و «رزکار محمد صالح» از عشیره شوان و منطقه جمجمال سلیمانیه درحالی‌که لباس نارنجی رنگ به تن داشتند با دستانی بسته در ملأعام سربریده شدند.

«مسرور بارزانی» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه طولانی شدن جنگ با داعش و روند نابودی این گروه‌ در خاورمیانه‌ از سوی ائتلاف جهانی «سوال برانگیز» است گفته است درک این مطلب که‌ آمریکا و همه‌ قدرت‌های عضو ائتلاف جهانی توانایی شکست نظامی داعش را ندارند، دشوار است. اگر همگان به‌ تعهدات خود پایبند باشند شکست نظامی داعش کار سختی نخواهد بود.

 
بهارنيوز: از انتشار تصاوير دلخراش‌تر اين وحشيگري خودداري نموده‌ايم.