به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۷۳۴۱۵
ایران برگر فروشش از مرز یک ملیارد گذشت؛

اکران نوروزی و رکوردهایی که زده شد

گروه فرهنگی: فیلم‌سینمایی «ایران برگر» که به تازگی تبلیغات تلویزیونی آن آغاز شده است،فروشش از مرز یک میلیارد و 400 میلیون تومان گذشت.
اکران نوروزی و رکوردهایی که زده شد
علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران و پخش‌کننده این فیلم با اعلام فروش این فیلم خبر داد که آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی در تهران 900 میلیون و در شهرستانها 500 میلیون تومان تا 13 فروردین ماه فروش داشته است. به گفته‌ی او؛ «ایران برگر» روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته با فروش روزانه 120 میلیونی در تهران رکورد اکران نوروزی را زده است و روز گذشته 13 فروردین ماه که برخی سینماها تعطیل بودند با فروش 105 میلیون تومان، فروش خوبی را پشت سرگذاشته است.

سرتیپی از فروش 80 میلیونی مجتمع سینمایی کورش در روز سه شنبه یاد کرد و گفت: این سینما در روز سه شنبه رکورد فروش را زد و رکورد قبلی این سینما 63 میلیون تومان مربوط به زمانی می‌شد که «شهرموشها» و «آتش بس 2 » اکران شدند. این پخش‌کننده در پاسخ‌ به اینکه با آغاز تبلیغات تلویزیونی «ایران برگر» فروش این فیلم بهتر شد؟ پاسخ داد: قطعا تبلیغات تلویزیونی و اطلاع‌رسانی خوب تاثیرگذار است اما قبل از این تبلیغات هم «ایران برگر» در اکران نوروزی ،رتبه نخست را داشت ولی به هرحال با تبلیغات تلویزیونی گیشه شهرستانها رونق گرفت.

سرتیپی در پایان درباره میزان استقبال از اکران نوروزی پاسخ داد: به هرحال تعطیلات دو روزه سینماها در ایام نوروز بر فروش‌ها تاثیر گذاشت اما به هرحال امیدواریم میزان فروش نسبت به سال گذشته تغییری نکند البته با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها،تعداد تماشاگر تاکنون نسبت به سال گذشته کمتر بوده است اما امیدواریم بعد تعطیلات اکران پررونق‌تر باشد.
مرجع : ایسنا