کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به 2نوجوان ایرانی تجاوز نشده بي‌ادبي شده

17 فروردين 1394 ساعت 17:14

گروه جامعه: رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب کرد.


به گزارش مهر، دکتر سید علی مرعشی گفت: ظهر امروز خبری از قول اینجانب در یک سایت خبری درج شده به این مضمون که : «علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ولی ما به این مسئله ورود نیافته‌ایم.» این مقام مسئول از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست: ضمن رعایت اخلاق حرفه ای در خصوص انتقال چنین مسائل حساسی از قول مسئولان توجه بیشتری به عمل آورند.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز گفت: خبری که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده صحت ندارد و موضوع تجاوز مطرح نبوده بلکه برخورد بی ادبانه با این دو نوجوان صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و کنسولگری ایران در عربستان پیگیریهای لازم را انجام داده اند، گفت: دو مامور خاطی بازداشت شده اند و کاردار عربستان نیز احضار شده است و این موضوع در حال پیگیری از سوی مسئولان مربوطه است.


کد مطلب: 73743

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/73743/2نوجوان-ایرانی-تجاوز-نشده-بي-ادبي-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir