به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۷۴۰۹۲
زمان پنالتی گفتم؛مامان دعام کن!

طارمی: دل مردم ایران از کار من خنک شد

گروه ورزشی: مهدی طارمی بعد از گلی که در دربی برای پرسپولیس زد در بازی سرنوشت ساز مقابل النصر هم درخشید و با شادی گل بحث برانگیزش ، تبدیل به سوژه اول رسانه های ورزشی شد.
طارمی: دل مردم ایران از کار من خنک شد
به گزارش "ورزش سه"، گلزن بوشهری پرسپولیس که توسط علی دایی به فوتبال ایران معرفی شده است، در خصوص شادی گلش در این دیدار گفت: ما از اول برای برد به زمین رفته بودیم و با توجه به اتفاقاتی که در بازی با الاهلی در عربستان افتاد دوست داشتیم تلافی کار آنها را دربیاوریم که خداراشکر هم در این بازی بردیم. بازی در مجموع خوب بود و در جریان بازی موقعیت های زیادی داشتیم و در نیمه اول فرصت های صد در صد برای ما بود.نیمه دوم هم فشار آوردیم و با پنالتی که زدیم ،بردیم. بعد هم آنها بازی را به حاشیه بردند که بتوانند بازی را برای خودشان در بیاورند اما این حاشیه ها به ضرر خودشان تمام شد چون فقط وقت تلف کردند و فشار بازی خوابید.

اولین بار 100هزار هوادار را می دیدم

من و احمد نوراللهی دفعه اول بود برای اولین بار جلوی 100 هزار هوادار بازی می کردیم. صد هزار نفر هم پرسپولیسی بودند و واقعا جو وحشتناکی برای من و نور اللهی بود که چنین تجربه ای نداشتیم. حتی در بازی دربی هم 100 هزار نفر نیامده بودند و طبقه بالا خالی بود. همین هواداران انگیزه زیاد به ما دادند که اعتماد به نفس مان بالا رفت و کمک کرد در این بازی خوب کار کنیم.مردم در این مدت به من لطف داشتند و واقعا خوشحالم که مردم از این برد خوشحال شدند.

به یاد کریمی چیپ زدم
او در صفحه اینستاگرام خودش نوشته بود، وقتی که می‌خواستم پنالتی بزنم،« یاد علی آقا کریمی افتادم که چیپ زدم.»طارمی در همین خصوص گفت: از قبل به این فکر نکرده بودم اما زمانی که می خواستم پنالتی بزنم به یاد علی کریمی چیپ زدم . از چند روز قبل هم نگفته بودم که چیپ می زنم. اول باید در بازی پنالتی رخ بدهد تا من بخواهم پنالتی بزنم.واقعا اگر گل نمی شد نمی توانستم جواب 30،40 میلیون هوادار پرسپولیس را بدهم اما خداراشکر گل شد.

زمان پنالتی گفتم؛مامان دعام کن

پنالتی زن اول تیم آقای نوری است که در این بازی غایب بود. بعد او هم مهرداد کفشگری پنالتی زن ماست که به او گفتم چون خودم پنالتی گرفتم اجازه بده من بزنم چون روحیه ام خوب است. مهرداد هم گفت: من از حق خودم می گذرم ولی جان مادرت گل بزن.قبل از اینکه پنالتی بزنم توپ را بوس کردم و یک جمله گفتم، مامان دعام کن، مخلصیم. مثل همیشه مادرم دعایم کرد و دو روز هم مانده بود به روز مادر توانستم همه را خوشحال کنم.

با شادی گلم دل مردم ایران خنک شد

در بازی رفت حق ما این نبود که ببازیم و باید می بردیم. بعد از گل سوم النصر در عربستان بازیکنان آنها حرکتی کرد انگار با شمشیر سر ما را بریدند و ما هم کاری نمی توانیم بکنیم. اما من خوشحالم با گلی که زدم و با شادی گلم دل مردم ایران را شاد کردم و دل مردم ایران بعد از اتفاقاتی که افتاده بود خنک شد. نمی دانم چرا بعضی ها انتقاد می کنند؟ شاید آنها پرسپولیسی نیستند و یا فوتبال ایران برایشان مهم نیست. به هر حال آنها هم لطف دارند. من فقط از شادی مردم خوشحال هستم و حتی غیر فوتبالی ها از این گل من شاد شده بودند. در روزهایی که کشور عربستان باعث اتفاقات تلخی در روابط دو کشور و بعد از فرودگاه جده دو پرواز حجاج از شهرهای شیراز و اصفهان را به ایران بازگردانده، دل مردم با این حرکت من خنک شد.

به دایی مدیون هستم

من باید از آقای علی دایی خیلی تشکر کنم که من را به پرسپولیس آوردند و به من بازی دادند و واقعا به آقای دایی مدیون هستم. در زمان آقای درخشان هم شرایط خوب بود و خدا وکیلی ایشان خیلی برای تیم زحمت کشیدند. درست است خوب نتیجه نگرفتیم اما ایشان خیلی زحمت کشیدند. برانکو هم کارنامه موفقی دارد و نیازی نیست من تعریف کنم. امیدوارم در آسیا بتوانیم با برانکو عملکرد خوبی داشته باشیم چون در لیگ نمی توانیم عنوانی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در سال آینده هم بتوانیم موفق باشیم.