به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۷۴۰۹۶
در عربستان با یک هافبک بازی کردیم

اسکوچیچ و علت شكست فولاد در عربستان

گروه ورزشی: تيم فوتبال فولاد خوزستان با شکست برابر الهلال شرايط سختي براي صعود به مرحله بعد دارد اما دراگان اسکوچيچ اميدوار است تیمش با شکست السد به مرحله بعدي راه يابد.
اسکوچیچ و علت شكست فولاد در عربستان
دراگان اسکوچیچ که تیمش برابر الهلال با دو گل شکست خورد کمبود بازیکن و نداشتن مهره‌هایش را از دلایل این باخت می‌داند. سرمربی فولاد در این باره به "ورزش سه"، گفت: در برابر الهلال مجبور شدم با یک هافبک به مصاف این تیم برویم و چاگو این وظیفه را برعهده داشت. وی ادامه داد: ساسان انصاری که مهاجم و بهمن کامل هم که یک مدافع است به عنوان هافبک به میدان رفتند و این مساله روند تیم را با مشکل مواجه کرد. در این دیدار با سه مهاجم به میدان رفتم و این مساله به این دلیل بود که انتخاب دیگری نداشتم.

سرمربی فولاد در ادامه درباره به میدان فرستادن بازیکنان جوان تیمش در برابر السد گفت: دو بازیکن جوانی که در این دیدار به میدان فرستادم خوب بودند و زمانی که بازیکن جوان به ترکیب وارد می‌شود و تغییر ایجاد می‌کند امیدوار کننده است. وی در مورد عملکرد محمد قاضی در این دیدار نیز گفت: وقتی یک بازیکن باکیفیت مثل قاضی در شرایط نابسامان تیم به ترکیب اضافه می‌شود نمی‌تواند عملکرد واقعی خود را نشان دهد.

اسکوچیچ با ستایش تیم الهلال گفت: یادمان نرود که الهلال یکی از بهترین تیم قاره آسیاست و فصل گذشته هم می‌توانست قهرمان شود و تجربه حضور در این تورنمنت را دارد. ساماراس بعنوان یکی از بازیکنان این تیم، سه و نیم میلیون یورو قیمت دارد و به هرحال جنگ ما جنگ برابری نبود. من یک بازی الهلال را دیدم و به همکارانم گفتم قطعا این دیدار را می‌بریم اما فیلم بعدی را که دیدم متوجه شدم با تیم دیگری مصاف خواهیم داد. آنها به اندازه دو تیم خوب بازیکن دارند اما من برای چینش یک ترکیب 11 نفره هم با دردسر مواجه هستم. با اینحال اگر شرایط به گونه ای بود که می‌توانستم بازیکنانم را در اختیار داشته باشم می‌توانستیم در عربستان موفق باشیم.

وی در ادامه گفت: ما بعد از دریافت گل اول امیدوار بودیم اما گل دوم آنها کار ما را تمام کرد و ما واقعا قدرت جبران دو گل خورده را نداشتیم. اسکوچیچ با ابراز امیدواری از پیروزی برابر السد در دیدار هفته آینده تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی السد اگر محسن مسلمان و مهدی بدرلو را در اختیار داشته باشیم، می‌توانم امیدوار باشم که السد را شکست دهیم و اگر این اتفاق بیفتد ما قطعا به صعود امیدوار خواهیم شد.