کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی دفتر رییس‌جمهور از مردم گیلان

ایسنا , 29 فروردين 1394 ساعت 9:36

گروه سیاسی: دفتر رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم غیور استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید ، تصریح کرد:در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه و امید آفرین«دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت‌بخش آن شده است، این استقبال پرشکوه ، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود.


متن کامل پیام دفتر رییس جمهوری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آفرین بر زنان و مردان و پیر و جوان گیلان؛ که در بهار امید ، نمادی پرشکوه از همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند و با موج شور آفرین جمعیت انبوه در خیابان های رشت ، همبستگی و انسجام ملت در حمایت از دولت تدبیر و امید را نشان دادند. همچنین با پیام حمایت و پشتیبانی از مذاکرات عزتمندانه ، هوشمندی و زمان آگاهی خود را به اثبات رساندند. در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه و امید آفرین«دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت بخش آن شده است ، این استقبال پرشکوه ، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود.

مردم استان زرخیز گیلان که افتخار مقاومت در برابر اشغالگران و حفظ و گسترش مذهب متعالی مان را در تاریخ غرور آفرین این خطه دارند و همچنین با حضور فعال در هشت سال دفاع مقدس ، اصالت ملی و عمق اعتقادات دینی خود را به اثبات رسانده اند؛ این بار نیز با حمایت صمیمانه از خدمتگزاران خود گامی نوین در جهت تقویت و استحکام بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشتند.

به پاس این استقبال ارزشمند و نیرو بخش از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، محققان، فرهنگیان، اصناف، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم. امید است با اجرای به موقع طرح ها و برنامه هایی که برای رونق اقتصادی و توسعه استان از سوی دولت در نظر گرفته شده است شاهد پیشرفت ، آرامش و رفاه بیش از پیش آحاد مردم شریف این منطقه زیبا از ایران اسلامی باشیم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران


کد مطلب: 74849

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/74849/قدردانی-دفتر-رییس-جمهور-مردم-گیلان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir