به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۷۵۶۳۲
محجوب:هزار تومان در جیبم نداشتم!

با این شرایط جودو به جایی نمی‌رسد

گروه ورزشی: جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه فدراسیون جودو با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند گفت: با این شرایط نمی توان به کسب موفقیت در رقابت های معتبری چون المپیک امیدوار بود.
با این شرایط جودو به جایی نمی‌رسد
جواد محجوب درباره شرایط اردوی تیم ملی جودو برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد:دو هفته تمرینات سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. از بعدازظهر چهارشنبه اردو به پایان رسید تا پس از استراحت شش روزه از روز سه شنبه در دور جدید تمرینات حاضر شویم و با انجام کارهای سرعتی به مدت یک هفته تا ده روز خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده خواهیم کرد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره عملکرد دور از انتظار خود در تورنمنت جایزه بزرگ ترکیه با کسب عنوان پنجمی گفت: در این رقابتها مقابل حریفان آذربایجانی و آلمانی که هر دو از عنوان داران جهان هستند و یکی نیز عنوان اول رنکینگ جهانی را دارد بازنده شدم و توانستم حریفانم از انگلیس و دانمارک را که آنها نیز جزو بهترین های این وزن هستند را شکست دهم. امیدوارم در مسابقات بعدی با شرایط بهتری حاضر شوم و بتوانم نتایج خوبی را کسب کنم.

جودوکار وزن 100- کیلوگرم با اشاره به مشکلات جودوی ایران افزود: متاسفانه فدراسیون جودو با مشکلات بسیار مالی دست و پنجه نرم می کند و جا دارد حمایت بیشتری از این رشته انجام گیرد. اگر خواهان موفقیت در المپیک هستیم باید در مسابقات زیادی شرکت کنیم کما اینکه جودوکاران سایر کشورها در تورنمنت ها و اردوهای مشترک زیادی شرکت می کنند و با کسب سهمیه المپیک با فراغ بال و فرصت مناسب چند ماهه خود را برای حضور در رقابتهای معتبر المپیک آماده می کنند اما ما هنوز نمی دانیم قرار است به کدام تورنمنت برویم. یک بار می گویند تیم اعزام می شود و یک بار می‌گویند تیمی اعزام نمی کنیم.ب ا این شرایط جودوی ایران راه به جایی نمی برد.

وی خاطرنشان کرد:با این شرایط کسب موفقیت در المپیک بسیار سخت خواهد بود چرا که ما به این علت که در تورنمنت زیادی برای کسب سهمیه المپیک شرکت نمی کنیم نهایتا در فاصله یک ماه مانده به المپیک موفق به کسب سهمیه می شویم آنوقت مسئولان توقع دارند ما بتوانیم در رقابتهای المپیک که بهترین های جهان با پشتیبانی کامل حاضر می شوند به موفقیت برسیم. محجوب تصریح کرد:شرایط نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و ما کماکان بدون هیچ دستمزدی در اردوهای تیم ملی حاضر می شویم.اگر من در رقابتهای کشتی با چوخه که قهرمان شدم شرکت نمی کردم واقعا نمی دانم چگونه با این بی پولی دوام می آوردم. حتی هزار تومان هم دیگر در جیبم نداشتم اما با حضور در رقابت های کشتی با چوخه توانستم 13 میلیون تومان جایزه بگیرم و مقداری به اوضاع خودم سر و سامان بدهم.

قهرمان جودوی آسیا افزود: دوست دارم در جودو برای کشورم باز هم افتخار آفرینی کنم اما واقعا کار با این شرایط بسیار سخت است. هدفم این است که با کسب سهمیه المپیک بتوانم با تمرینات منسجم در المپیک نیز موفق شوم. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.
مرجع : ایسنا