به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۷۵۸۸۷

انهدام باند کلاهبرداری از بیمه در فارس

گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با هویت جعلی و ایجاد تصادف ساختگی مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند.
انهدام باند کلاهبرداری از بیمه در فارس
سرهنگ داوود امجدی در خصوص نحوه شناسایی این باند افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مطلع شدند افرادی قصد افتتاح حساب بانکی با هویت های جعلی دارند.
وی ادامه داد: بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و گشتهای محسوس و نامحسوس دو نفر متهم در حالی که با یک دستگاه خودرو در سطح شهر در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات اعلام کردند با هویت های جعلی و ایجاد بیش از 11 مورد تصادف ساختگی در شهرستان های بوشهر- گناوه- برازجان- خورموج-دیلم-داراب- فسا- کنگان –مرودشت و دیر، مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از اداره های بیمه در قالب دریافت دیه کلاهبرداری کرده اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، افزود: از شرکت های بیمه انتظار داریم در صورت برخورد با موارد مشکوک در زمینه تصادفات جرحی حتماً قبل از تشکیل پرونده و پرداخت دیه موضوع را با پلیس در میان بگذارند تا جلوی این گونه سوء استفاده ها گرفته شود. شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
مرجع : ایرنا