به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۰۷ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۷۶۳۰
موسوی و کروبی را نبايد براحتي از دست بدهيم

عسگراولادی: تخریب‌هاشمی خواست‌دشمن‌است

گروه سياسي: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بار ديگر تاکید کرد: اساسا کسانی که همچون آقای موسوی و کروبی در نهضت و انقلاب سابقه دارند را نمی‌توان به راحتی از دست داد.
عسگراولادی: تخریب‌هاشمی خواست‌دشمن‌است
حبیب‌الله عسگراولادی  در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موسوی و کروبی را به عنوان فتنه نمی‌شناسم، گفت: اما اهل فتنه دور اینها جمع شده‌اند و به حیثیت‌شان آسیب زده‌اند. وی بار دیگر تاکید کرد: من موسوی و کروبی را به عنوان فتنه نمی‌شناسم چون با هر دویشان کار کرده‌ام. یک سال و نیم وزیر موسوی بودم و با کروبی نیز در کمیته امداد و زندان بودم. خبرنگاری پرسید پس به نظر شما باید از این دو فرد رفع حصر شود که وی در پاسخ به این سوال گفت: من را وارد سیاست نکنید. این موضوعات کار امنیتی و قضایی است و دستگا‌های قضایی و امنیتی باید به این موضوع رسیدگی کنند.
وی هم‌چنین در مورد توهین به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: نحوه برخورد که با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌شود قابل قبول نیست. من با ایشان در زندان بوده‌ام و آیت‌الله هاشمی در زمان غربت اسلام در مسوولییت خود هیچ کوتاهی نکرده‌ است. البته ایشان مجتهد سیاسی هستند و در موضوعات سیاسی نظرات خاص خود را دارد. عسگراولادی با بیان اینکه در شرایط کنونی نباید خط ضدهاشمی یا خط ضدناطق‌نوری باز کنیم، اظهار کرد: این‌چنین مسائلی را دشمن می‌خواهد.