به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۰۸ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۷۶۴۱

درخواست برای عقیم کردن زنان یهودي!

گروه بين‌الملل: یک امام جماعت تونسی است که اخیرا طی اظهاراتی جنجالی خواستار عقیم کردن زنان یهود برای قطع شدن نسل یهودیان شد.
درخواست برای عقیم کردن زنان یهودي!
به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «أحمد السهیلی» امام جماعت شهر "رادس" در جنوب شهر تونس در یک برنامه زنده تلويزیونی سخن می‌گفت در ادامه افزود: باید برای مقابله با یهودیان، زنانشان را عقیم کنیم تا نسل آنها خشکانده شود.
او همچنین با بالا بردن دست های خود، دعا کرده بود: پروردگارا، جرثومه ای به نام یهود را از بین ببر و حتی یک یهودی را در زمین باقی نگذار. پروردگارا، آنها را پاره پاره و تکه تکه کن و نسل آنان را نابود بفرما.
گفتنی است در پی مطرح شدن این اظهارات توسط این امام جماعت تونسی، یک مؤسسه غیر انتفاعی تونسی به نام "جمعیت دفاع از حقوق اقلیت های تونس" از «أحمد السهیلی» نزد دادگاه شکایت کرد و اکنون منتظر زمان برگزاری جلسه دادگاهش است.
قابل ذکر است، اين اظهارات در حالي توسط اين شيخ تونسي مطرح شد که پيش از اين بارها و بارها خاخام هاي مختلف صهيونيستي خواهان کشتن مسلمانان، اعراب و به ويژه فلسطينيان بودند.


نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


آبان
۱۳۹۱/۱۰/۰۹ ۲۰:۴۷
... آخه نسل از طریق پدر منتقل میشه یا مادر؟
اصلا طرف نمی دونه انسانیت و اخلاق چیه. اسم خودش رو هم گذاشته مسلمون! (17172)
رضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۲۳:۰۴
نسل از طریق پدر و مادر منتقل می شه. تا حالا اسم میتوکندری حوایی رو شنیدی؟ (208639)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۱ ۰۸:۴۸
میتوکندری یا کروموزم !!!؟؟؟ (210172)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ۰۱:۱۲
میتو کندری و کروموزوم رو ول کن، ببین ملت چه بیکارند...

بابا پراید صادر کنید به مناطق یهودی نشین خود به خود منقرض می شوند!

انقدر بحث نداره که... (234853)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۸
خداییش نظر به این باحالی تا حالا نشنیده بودم دمت گرم. (236354)
خودمم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۱:۴۱
عالی بود عالی , چه نظر جالبی (242488)
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۲:۴۲
یعنی به عقل جنم این نظر نمی رسید که شما گفتی (251272)
علی
۱۳۹۳/۰۷/۱۶ ۱۶:۰۶
ای ول . دمت گرم . پراید و پژو به اندازه هیتلر و چنگیز آدم کشتند . دمت گرم سینا (254726)
hasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۷:۴۰
دین یهودیت مادرسالار هستش و هرکسی که مادرش یهودی باشد یهودی به حساب میاد (259138)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۵:۰۲
يهودي ها به مادر خيلي بيشتر از پدر اهميت مي دهند. حضرت موسي هم هارون را در قرآن فرزند مادرم خطاب كرده است (208702)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۴ ۰۰:۱۲
"فرزند مادر" یک اصطلاح است که علاوه بر نشان دادن برادر (یا خواهر) بودن یک شخص، تنی بودن این نسبت را هم می رساند ( برای مجزا کردن از خواهر و برادر های ناتنی که معمول بوده) (214993)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ۱۹:۵۶
در یهودیت نسب را از مادر میگیرند...انها از نسل حضرت اسحاق اند اسحاق فرزند ساره و اسماعیل فرزند کنیز ساره بود ...لذا فرزندان و نواده های انان برای ایجاد برتری بین دو گروه عمو زاده نسب را به مادر دادند تا بگویند فرزندان اسماعیل چون کنیز زاده اند از درجه پایین تری برخوردارند...متوجه شدی! (235816)
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۰۱:۵۰
اسماعیل از کنیز نبوده از هاجر بوده (376902)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۰:۱۴
اگه مادر هم یکی باشه ممکنه پدر دو تا باشه این ربطی به تنی بودن نداره (243817)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۷ ۱۱:۵۹
چون از پدر يكي نبودند (227922)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ۱۵:۵۸
این یعنی اگه پدرشون معلوم نباشه کیه زیاد فرقی به حالشون نداره. حالا میفهمم چرا تو غرب توجهات فقط به مادره و به پدر زیاد اهمیت نمی دن. (236690)
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۱۵:۵۰
در قوانین اسراییل و در فقه یهود مادر اولویت است (212156)
۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۲۰:۵۶
عزیزم شما که ادعای مسلمونیت میشه نسل هم از پدر منتقل میشه هم از مادر .... (212177)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ۱۹:۵۸
نسل در اسلام از مرد منتقل میشود به سادات توجه کنید...مادر سید باشد فرزند سید نیست (235817)
مسلم
Poland
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۲:۵۰
ببخشید اما سادات مگر از نسل پیامبر نیستند؟ در واقع همگی فرزندان فاطمه زهرا هستند. یعنی از مادر به پیامبر می رسند. (246066)
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۱۴:۵۰
این عقیده اسلام نیس حضرت فاطمه هم زن بود وازایشون نسب سادات به پیغمبر میرسه...اینکه مردهای ما خیال میکنن نسب ازاونا منتقل میشه ایده من دراوردیه حالا نسب ازهرکی منتقل بشه بشه مهم اینه که یه مسلمان همچین دعایی نبایدبکنه اوناروهم خدا افریده یهود باصهیونیست دنیا فاصله داره... (249505)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ۱۰:۵۴
اشتباهت همینجاست نسل سادات از جانب حضرت زهرا س است نه از جانب حضرت علی ... پیامبر اسلام مرسل المرسلین بودن عزیزم نه حضرت علی ... (271033)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۳
عزیزم کسی ادعای مسلمونیش نمیشه. شما که ادعای روشنفکریت میشه بدون که اگه ما به پدر اهمیت میدیم و نام پدر برامون مهمه به خاطره اینکه آدم فقط میتونه از یه مادر زاده بشه و در هر صورت مادر طرف مشخصه اما برای پدر اینطور نیست. باید اسم پدر آورده بشه تا همه بدونن پدر تازه متولد شده کیه. وگرنه که مادر افراد مشخصه. (236693)
دشمن باورهای غلط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۱:۰۷
عزیزم این دلیل نمیشه که یه عمر به خاطر این موضوع مادرها تو حاشیه برن ولی اصل مطلب چیز دیگه ست اینکه هیچوقت یک عقیده و باور با این چیزا نابود و کمرنگ نمیشه (252734)
soheil
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۸:۰۵
اساسا در یهودیت نسل از طریق مادر منتقل می شه
برای مثال اگر کسی از مادر یهودی به دنیا بیاد یهودی حساب می شه اما اگر پدرش یهودی باشه دلیلی برای یهودی بودن نیست (224178)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۱ ۱۸:۰۴
آدمهای شبیه این شیخ خودمون کم داریم؟! چیز هایی تو این مایه ها میگند...!! (255475)
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۳۷
نحوه انتقال نسل را ولش کن
آدم باید به انسانیت معتقد باشد
کسی که انسانیتش را زیر پا می گذارد چه فرقی دارد که چه دینی داشته باشد.
آیا کسی که به نسل کشی معتقد است به نظر شما انسان است؟؟؟ تحجر تا چه حد ؟؟؟
زنده باد انسانیت. زنده باد اخلاق (225093)
مخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۴:۱۲
چرت و پرت ها چیه میگید . ادای روشنفکرا رو درمیارید . اسرائیل و آمریکا و عربستان دارن نسل کشی به صورت عملی و به فجیح ترین شکلش میکنن ( هیروشیما و یمن و فلسطین و . . . ) بعد اونا هیچی نیستن . بعد این بنده خدا فقط دعا کرده شده آدم بد . این کسیه که دنبال نسل کشیه اما اونایی که دارن واقعا نسل کشی میکنن بیگناهن . مملکت رو شما ها به این روز انداختین که اگر آمریکا جنایت کنه درست میگه و با کلاسه اما ما اگر دعایی کنیم نمیفهمیم و گناهکاریم . انشالله شما با دوستان مظلومتون ( یهود ) مهشور میشید (365571)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۳
با نابودسازی صهیونیست موافقم. ان شاء الله خداریششونو بخشکونه (227603)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۷
اونایی که منفی میدن یعنی با نابودی صهیونیسم مخالفند؟!!!_ (242197)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۴:۴۲
یک نفر بوده بابا. (242505)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۲:۵۹
اميد وارم اونايي كه طرفدار ادامه حيات اسرائيل هستن بتونن يه همزيستي مسالمت آميز با اونا داشته باشن
جهان براي ادامه حقوق بشر و صلح به حضور اونا سخت نياز داره (242933)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۶:۳۸
اينايي كه منفي دادن يعني موافقن صهيونيست به حياتش ادامه بده؟؟؟؟؟؟؟ (242384)
میثم
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۱۳:۰۷
به اطلاع شما برسانم آقای مسلمون که مطمئنا خیلی با ادعایی یهودیان براین باورند که نسل از طریق مادر منتقل میشه بخاط همین یهودیان کسی که مادرش یهودی نباشه را یهودی بشمار نمی اورند (234765)
محمود1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۱۲
واقعا که! اینجا صفحه بحث علمیه؟ 4 صفحه کامنت بیخود! (234828)
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۵ ۱۴:۲۰
یهودیت یک نژاده! اگر فقط پدر یا مادر یهودی باشند فرزند یهودی نخواهد بود! برای اینکه فردی یهودی محسوب بشه، هم پدر و هم مادرش باید جد اندر جد یهودی باشند! (237712)
مخالف
۱۳۹۳/۰۴/۱۰ ۱۳:۲۳
برواول فقه شون بخون بعدبه نظرات معترض باش
حالاتو چی میدونی؟؟ (238572)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۰ ۲۲:۲۶
ابان جان
خود یهودی ها هم اعتقاد دارن یهودیت از مادر منتقل میشه نه پدر (243067)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۰۰:۰۶
این آقا فکر کرده تا این فتوا رو بده زنهای یهودی پشت سر هم بدون سر و صدا در سکوت تمام درحالی که توی دلشون برای سلامتی این آقا دعا میخونن توی یک صف خیلی مرتب میان تا اخته بشن.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (249436)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۰۹:۱۴
در دین یهود، دین از مادر به ارث می رسه، یعنی باید یک نفر فرزند مادری یهودی باشد تا یهودی اصیل تلقی شود. بقیه می توانند به ایین های زیرمجموعه یهود مثل کابالا وارد بشن ولی کسی نمی تونه بگه من یهودی شدم، چون باید این رو به ارث ببره از مادر (252001)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۵۰
دوست عزیز یهودیان فقط با یکدیگر ازدواج می کنند و ازدواج با غیر یهود در آیین یهود گناهی نابخشودنی است. (254201)
ع ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۱ ۱۴:۲۸
خداییش چیزی از طرز فکر یهودیا بخصوص صهیونیستای ددمنش میدونی که اینقدر تب حقوق بشرت می ره بالا؟ (255446)
حنیف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۵
در آیین یهود، یهودیت از خون مادر منتقل میشه. لطفا یه مطالعه انجام بدین (256555)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ۱۰:۵۲
مهم این نیست که نسل از کدوم طرف منتقل میشه مهم اینه که یهودیها معتقدند که یک یهودی اصیل باید حتما مادر ش یهودی باشه نه پدرش ... ضمنا محتوای فتوای خطرناکه و غیر انسانی .. چرامتوجه نیستی عزیز جان. (271032)
۱۳۹۱/۱۰/۱۰ ۱۵:۰۹
در يهود نسل از مادر انتقال پيدا ميكنه. خدا نسل صهيونيست ها رو بكنه نه يهودي ها رو. (17309)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۹:۳۹
بابا اگه زنه عقیم شه دیگه بچه ای بوجود نمیاد اگه مرد خودشم بکشه،دیگه چکار دارید نسل از کی منتقل میشه(بابا یا ننه)فرقی نمیکنن (219365)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۴:۴۴
خدا اندیشه ی صهیونیسم رو از ریشه بکنه نسل ها که می روند و میایند ! (242506)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۳:۰۴
برخلاف خيلي از مسلمون ها و بعضي شيعه زاده ها يهودي ها تا توان دارن از انديشه خودشون دفاع مي كنن
هرساله ميليارد ها دلار به اسرائيل كمك مي كنند و حتي كشور هاي مسيحيان هم مجبورن به اسرائيل كمك مالي كنند
من طرفدار صلح هستم ولي تا مانعش برطرف نشه كه صلحي نخواهد بود
شما با جنك مخالف باش تا برسن خونتون و با شنا يك زندگي مسالمت آميز رو شروع كنند (242934)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۱۷
درسته.نسل یهود از مادر انتقال می یابد
هایل هیتلر (206088)
رضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۲۳:۰۵
چقدر هم نئونازی این روز ها زیاد شده، برید تاریخ بخونید لطفاً (208640)
میگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۱۰:۳۱
هایل :)) (211500)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۱۶
اینجا چقدر باسواد زیاد شده. صهیونیسم و تروریسم و هیتلر! هیچ ربطی به هم ندارند. پروپاگاندای رسانه ها کار خودشو میکنه. (234829)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۱۶:۳۸
محمد نئونازی! اسلام با هر گونه نسل کشی مخالف است چه از سوی هیتلر باشد چه صدام و چه نظریه پردازانی چون شیخ سهیلی .جای همه اینان در جهنم است. کشتار مسلمانان و یهودیان و مسیحیان هیچ توجیهی ندارد. (252061)
نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ۱۸:۵۵
فعلا که مسلمانان با کشتار وقتل و تغذیه های نامناسب وهزارتاچیزدیگه داره نسلشون متاسفانه کم میشه. (207448)
اضافه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ۰۱:۰۶
آلودگی هوا و بنزین و پارازیت سرطان زا رو هم اضافه کن (207504)
رضا
Canada
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۱۸:۱۱
اوره نیتراد سمهای افتکش روغن پالو سبزی با اب فاضلاب شهری (244120)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۴ ۱۸:۳۱
و گروه داعشی که هیچ کس را نمی کشد!!! (242621)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۳:۰۷
تفكر وهابيت و بهاييت هردو نماينده يهودي هاي صهيونيسته كه توسط انگليس شكل گرفت
و توسط آمريكا حمايت مي شه
ذره اي اسلام در اون ها وجود نداره ولي كيه كه توجه كنه
جنگ نيابتي اسرائيل با اسلام با امكانات خود اسلام (242935)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۱۷
اون وقت میشه بگی این تند روهای ایرانی نماینده کی هستن؟؟؟؟؟؟؟ (244432)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ۱۲:۲۱
اين آقا ظاهرا از خدا بهتر مي داند.عصر حجر فكري! (207533)
اریامن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۸:۳۱
صهیونیستا تهدید هستن نه یهودیا اونام بندگان خداوندند و شایسته زندگی. (207723)
lei1g@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ۱۷:۰۶
نطفه صهیونیست از همین یهود بسته شده تاریخو بخون ببین قوم یهودی که ایران نجاتشون داد چه به سر ایران آوردن !! (211281)
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۸:۲۴
دوست عزیز اگه منظورت داستان استره باید بگم که این داستان به عقیده ی بسیاری غیر واقعیه با دلیل و استدلال (237539)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۰:۲۸
بگو تا ما هم روشن شیم!
ما ایرانیا در طول تاریخ از مظلومین زیادی حمایت کردیم متاسفانه خیلیاشون قدر محبت ما را ندونستن.واقعا به ملتمون افتخار میکنم که تو آزادگی تکه (243818)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۶ ۱۱:۳۵
به فرض كه دروغه
ولي اونا توي همين دوره بعد از گذشت 2000 سال دارن اونو جشن مي گيرن يعني خط فكريشون اونه
حالا شما برو باهاشون تعامل سازنده توام با دوستي داشته باش (245461)
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۱۴:۵۴
چه ربطی داره؟...توخوب باش...مگه ازخدا بالاتری؟ برای چی همون زمان خدا نسلشونو ازبین نبرد؟ (249508)
شمیم
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ۱۴:۱۹
در مورد فجایعی که بقیه مهاجمین بر سر ایران آوردن نظرت چیه؟!تو که تاریخ خوندی! (271082)
محمود1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۱۹
این اظهار نظر بهترین خدمت به صهیونیستها بود. شما بگید. اینطور نیست؟ (234831)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۱:۳۴
صهیونیستی یه آدم هایی هستند که می گن: بقیه مردم حیوون اند در قالب انسان. خودتون تا آخرش رو بخونید. (208168)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۱:۲۷
بایدکه افراطیون عقیم شوند. تا زمین آرام گیرد. (240351)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۰:۴۳
این حرف درسته.البته برای تشخیصش بایدمعیارمشخص داشته باشیم.سلیقه ای نمیشه افرادوبه افراطی بودن محکوم کرد.اماقبلش یادمون نره که ازخدابخوایم که اگه قابل هدایتن هدایتشون کنه وما هم تااونجا که میتونیم بامنطق واستدلال برای بازگرداندن افراطیون به مسیراعتدال تلاش کنیم.اماگروهی که افراطی بودن که بماند،انحرافی بودن که هیچ،شیطانی بودن آن مسلم است داعش است که با جنایاتی که کرده کارش ازهدایت گذشته امیدوارم شرایطی مهیا شودکه بتوانیم آنهاراتماما نابودکنیم وهمچون عملیات مرصادحتی فرصت فرارهم به آنها ندهیم چون.. (243819)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۳:۱۰
يعني دوستاني كه منفي دادن خلاف اين نظر رو دارن ولي كتاب هاي مذهبي يهودي ها با دوستان ايرانيشون هم نظر نيست دوستان يكم درمورد اين مطلب تحقيق كنن براي درك حوادث دنيا خوبه (242936)
ghasem
Romania
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۰۹:۵۶
همه انسانیم سیاه وسفید زردو......فرقی نمیکنه انسانیت مهمه نه دین ومرام ومسلک....چرادعا نمیکنید همه خوب بشیم چرا میخوایم غیرما نابود شن چرا فکر میکنیم ما بهتریم خاخام وکشیش ولنین وهیتلر و . . . همه فکر میکنند خودشان برترند واین مشکل ماست که همو میکشیم میسوزنیم آواره میکنیم اعدام بمب شیمیایی جنگ کشتار کشتارو.......امیدوارم حداقل مثل حیوانات درقوانین جنگل اون پایین ترین عدالت را برقرار کنیم (208231)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۰۱:۱۶
یه روزی میرسه که انسانهایی بوجود میان که در کتاب تاریخشون می نویسن انسانهای اولیه ووحشی همدیگه رو بخاطر رنگ و نژاد و اعتقادشون مورد حمله قرار میدادن. یه شعری هست که میگه تن ادمی شریف است به جان ادمیت نشون میده که ادمایی بودن تو قدیما که از ادمای قرن 21 بیشتر و انسانی تر فکر می کردن. خدایا ما رو ادم کن (210622)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۰:۵۳
واین آدم ها با افتخار ایرانی بودند (243821)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۷
چرا دین مهمه و اونا تا شهادتین رو به زبون جاری نکنن نجس بالعرض محسوب میشن ولو دارای کتاب باشن (227604)
محمود1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۲۱
آقا سعید بی زحمت شما بهشون دست نزن که نجس نشی. (234833)
غــــــــــز ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۲ ۱۷:۱۰
این گفته ی سلفی های وهابی هم هست .. اونا هم ما رو نجس و رفضی (شاخه ی فرعی و مرتد) می دونند که یا باید توبه کنیم یا نسلمون برداشته بشه ا..جنایتها رو ببین !ول کنید این نجس بازیها رو از بهایی تا یهودی تا هر دینی تو دنیا ولو موش پرست و ..باید با هم و در کنار هم باشیم بسیاری از پیامبر گاهی در سرزمین هایی فرود می آمدن با گروه خود که ناچار بودن با کافران و بی خدایان هم زیستی کنند تازه شکیبایی و مهربانی خود را هم هماره نشون میدادن هیچ کس حق ندارد بنده ی خدا رو بکشد یا بیازارد مگر پیامبرباشد وب فرمان خدا (241225)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۱:۱۵
الان جون چهار هزار ایزدی(اقلیت غیر مسلمان)کردستان عراق باحمله داعش مجبور به فراربه کوه ها شده وبه دلیل گرسنگی احتمال تلف شدن تمامی اونها وجود داره که میتونه در عرض دو روز تلفاتی دو برابرتلفات غزه باشه باید یه فکری برای این شرایط بشه.در طول تاریخ حتی زمان شاه زمان جنگ تحمیلی وحتی تو این سالای اخیر مهم ترین حامیان کردها،ایران وشیعیان عراقند هر چند که تا به عافیت میرسن ادعای جدایی طلبی میکنن اما الان واقعا به کمک ما نیاز دارن. (243825)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۰:۵۴
اهل کتاب نجس نیستند چون کافر نیستند (243822)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۲۲:۵۰
ما که حسود نیستیم. ولی اگه شما فکر میکنی اونا با دعا خوب میشن بشین دعا کن... !!! (242472)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۲:۵۲
اين تفكرات ضد جنگ شما خيلي روشن فكرانه و جالبه البته براي جلوگيري از شروع جنگ
ولي با اين تفكر ضد جنگ نمي شه دفاع از خود رو توبيخ و تقبيح كرد چون خيلي خنده دار و خيلي خيلي دور از عقلانيته
هيچ عاقلي همچين حماقتي نمي كنه
اين حرفا شبيه حرف هاي پاپ هست كه درست خلافش عمل ميكنن نمونه اش هم آفريقاي مركزي و كشتار مسلمانان توسط مسيحيان
جنگ يك حقيقته كه توسط افراد شرور شروع مي شه و بايد توسط صلح طلب ها متوقف بشه و اون هم فقط با زور و ترسوندن ممكنه
فقط دعا كردن براي پايان جنگ بيش از خده داره شبيه به جك هست (242932)
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۰۰:۱۵
به نظر من تمام ادیان یکی هست درست مثل ریاضی میمونه. برای رسیدن به عدد پنج یکی 1+4 میکنه یکی2+3 میکنه و دیگری 5+0 جواب همه یکی هست یعنی خدا ولی راهها متفاوت یکی با راه عیسی ع یکی محمد ص به عدد پنج یعنی خدا میرسه (249440)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ۱۰:۵۲
سمانه خانم واقعا تمام اديان يكي هستن؟
بهتره بگيم يكي بودن !
شما از تهران تا كرج ميري مدام از اين خيابون به اون خيابون بعضي ها رو انتخاب مي كنيد اگه بيوفيم توي خيابون و همين طور بريم تا برسيم حالا هر خيابوني باشه به هر سمتي منطقي نيست!
يك مهندس براس ساختن ساختمون كلي نقشه مي كشه جاي هر آجر و آهن و ... رو مشخص مي كنه
چطور توقع داريي هر راهي به خدا برسه
واقعا مسيحيت همونيه كه خدا گفته؟ يا يهود همونيه كه موسي گفته؟بوداچي؟
ساختن زندگي دنيا براي رسيدن به خدا مهندسي اي مي خواد كه دقيق و ظريف باشه (252542)
ج.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۱:۴۲
كاري كه اين افراطيها مي كنند،از خودمان هم بدمان مي آيد. (208793)
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۱۱:۱۶
افزاطیون یا همان تروریستهای تکفیری اصلا مسلمان نیستند بلکه ریاکارانه با ظاهری شبیه به مسلمانان انواع جنایت در سوریه میکنند وبه نفع اسرائیل این جنایتهارا مرتکب میشوند . (210806)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۲۶
شایدتمام جنایتهایی که شما میبینید کار نیروهای اسد باشه که به مخالفها نسبت میدی. (220491)
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۲
پس شما زیاد اخبار گوش نمیدین معلومه که این همه جنایت علیه زنها و بچه های کار تروریستهاست ،کمی تحقیق بد نیست (220786)
Ramiz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۶ ۰۱:۳۶
نه داداش ما اخبار ایران گوش نمیدیم چون خسته شدیم از دروغ ..از بس نشستین اخبار ایران گوش دادین شستشوی مغزی شدین . . . ! (233680)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۲۲
پس العربیه که ویدئوهای ساختگی نشون میده راسته؟؟؟ (234834)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ۲۰:۰۵
خدا بخواهد مجاهدین متعرض!! سوریه که اسد علیهشان جنایت کرده می ایند ایران و معنی شستشوی مغزی را نشانت میدهند...فقط روششان یکم درد دارد...اول میخوابانندت رو به قبله و بعد سرت را گوش تا گوش میبرند و بعد که چند دست فوتبال با ان بازی کردند انرا خوب میشویند ...می شود شستشوی مغزی!!! (235821)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۱:۱۹
این واقعا پلاس داره.اجرکم عندالله بده++ (243826)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۲۳:۳۷
جنایتهای یرادر روسیه در چچن چند تا پلاس داره؟! (260316)
م علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۵:۴۲
جنایتهای چچن های وحشی وتاتارهای تکفیری در سوریه چند پلاس داره؟؟کسانی که سر بریدن را در دنیا از نو باب کردند...چچن را با مردم روستایی شیعه در عراق وسوریه چکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟برادر روسیه هم بالاخره از سعودی ها وعثمانیهای نواده تموچین وحشی و جهاد نکاهی فعلا بهتر است (269168)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۲۲:۵۱
حتما جنایت های عراق هم کار نوری مالکی هست دیگه ؟؟!! (242473)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۱۲:۴۰
از كسي كه به بي بي سي رسانه انگليس جنايتكار گوش مي ده و به جريان خبر ساز صهيونيست ها اعتماد ميكنه توقع ديگه اي نمي شه داشت!!!!
آقاي بي طرف اميدوارم جرات داشته باشي يه مذاكره صلح آميز و دوستانه با مبارزان آزادي خواه ضد بشار اسد داشته باشي
البته حتما بگو كه شيعه نيستي و حتما بگو كه شيعه زاده هم نيستي وگرنه بايد بيايم سرت رو از گوشه كنار خيابوناي سوريه پيدا كنيم البته بعد از اينكه به عنوان توپ فوتبال ازش استفاده كردن
صفحه هاي فيسبوك و... اين مجاهدين هم كار بشار اسده؟؟؟؟؟؟؟ (242931)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۱:۲۵
البته بعضی وقتا لازمه که آدم ببینه دیگران چی میگن ولی رسانه خودی روهم کنار نذاره هر دو رو ببینه اونوقت بهتر میتونه قضاوت کنه.شاید واقعا بعضی جاها رسانه ما نتونه بعضی مسائل رو پوشش بده.اصولا تکیه به یک منبع خاص میتونه فقر فکری بیاره برای هر دو طرف (243827)
اير...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۱۹:۵۴
تو دانشجو هستي يا شاگرد ملا مكتبي؟ والا شاگرد ملا مكتبي ،حداقل نوشتارش بهتر از شماست. (209391)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ۱۷:۰۷
برخی از ما هم اینگونه فکر میکنند فقط روشون نمیشه واضح بگن (209619)
ج....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۸ ۲۰:۳۹
براي خنثي كردن افكار دانشجويان ، داشجونما راه مي اندازند. اينهم معلوم نيست. (209989)
یک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۱۹:۰۵
جهالت فقط با نابودی انسان، نابود می شود. (210134)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۲۴
... نظر از مادر عروس (234838)
حسین علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۱ ۱۲:۳۲
این بنده خدا داروهای دیشب خودش را نخورده بود خواب دیده انقراض ادمها به تصمیم اون بستگی داره یه چیزی گفته حالا شما به بزرگواری خودتان ببخشید (210198)
امیر
۱۳۹۲/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۰
سلام بر نبی خدا موسی "ع"این حضرت آقا معلوم نیست چه خواب بدی دیده است که این قدر هیجانی ارائه فتوا می دهد (210790)
آناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۳:۱۱
این اصلا درست نیست چون اقلیتی از یهودیان تفکر صهیونیست دارن همه یهودی ها را بد بدانیم و در مقابلشون موضع بگیریم "در هر دینی هم خوب هست هم بد !خدواند جدا از دین و رنگ ونژاد بندگانش را دوست داره پس آرزوی نابودی هیچ بنده ای را نکنیم (210954)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ۱۲:۴۲
تمام ادیان یه چیز میگن : انسانیت

همه انسانهای دنیا قابل احترامند حتی یهودیان .. افراط در تمام ادیان گمراهی به بار می آورد (211197)
مهشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۲ ۱۶:۰۴
دمش گرم درود به شیر پاکی که خورده ، این همه یهودیا به مسلمونا توهین کردن یکی هم پیدا شد از اینا نترسه بزنه تو دهنشون
واقعا دمش گرم (212484)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۱ ۱۵:۵۷
انها هم بشرندهمانندما باید افکارمان را تغییر دهیم (213577)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۵:۰۸
ما هرچه می کشیم از این تفکرات نژادپرستانه است. آدمیت فراموشمان شده است. (213764)
hichkas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۹:۵۳
نمی دونم منظور از قرار دادن این عکس چی بوده؟ چون این عکس داره خاخام های یهودی رو نشون می ده نه شیخ تونسی رو که در جمع مسلمان ها سخنرانی کنه. در ضمن توهین به هیچ دینی برای ما که احترام به سایر ادیان در دینمون اومده خوب نیست. مسلما کشتار و آزار دیگران در هیچ دینی تایید نشده، اینا فقط از نام دین استفاده می کنند نه از واقعیت آن. (214637)
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۲۱:۰۹
عقیم کردن لازم نیست بهتره مردانه و با شجاعت خودمون رو آماده نبرد کنیم گرچه طرفمون مثل انسان نمیجنگه ولی ما باید مستقیم گزینه نبرد رو انتخاب کنیم مهم نیست که نسل از کی منتقل میشه معلومه هم پدر هم مادر اینها هم که این حرفا رو میزنن میخوان وجهه مسلمونا رو خراب کنن شما باور نکنین. (217032)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۹:۳۴
خوب گفته،یهودی به دنبال اینن که آخر زمان خودشونو رو قبل از آخر زمان واقعی به اجرا درارن و بعد از اون دین خودشونو به همه جهان تحمیل کنن واکه کسی نپذیرفت اونو بشکن. (219361)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۰۰:۱۳
بابا یکی اینو بگیره (220391)
فرهاااد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۰۲:۳۷
چه پیگیررررن اینا .... ازخدا بترسید برید از یارانتون انصراف بدید اگه راس میگید....خخخخ (220400)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۹:۱۹
تو خودت انصراف دادی؟؟؟؟؟ (226565)
حسن مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ۱۲:۴۷
علیه بشریت با هر دین و فکر و عقیده این جوری فتوا دادن نه عقلانی است نه دینی. مگر مسلمانه باید مثل صهیونیستها کار کنند؟ بیش از 60 سال است که صهیون ها 4 میلیون عرب و فلسطینی را کشته اند مگر ارامش دارند؟مگر پیروز شده اند؟ این نوع فتواها به نفع صهیون ها است وغیر دینی وغیر انسانی. (223466)
بگرد ایلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۰:۳۸
چندین سال است به صورت باکلاسی داریم نسل خودمان را قطع می کنیم وازکتومی ، کورتاژ و ... به صورت خیلی قانونی در کشور در جریان است اخیرا هم مشکلات اقتصادی باعث شده است کسی صاحب فرزند نشود و اقدامات دولت برای افزایش جمعیت مضحک به نظر برسه چون هیچ کس رغبتی برای فرزند دار شدن ندارد در ضمن نسل جوان و فعال جامعه هم مجرد باقی مانده و نه کاری دارد و نه امکانی برای ازدواج .!!!!!! (224034)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۳۰ ۱۶:۳۴
بااین فتواموافق نیستم چون یهودیان ضدصهیو نیست هم هست وکشتن یهودیان ضدصهونیست گناه است اماکشتن تکفیریهای یزیدی مجاز است (228677)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۳۰ ۱۶:۴۱
یهودیان ضدصهونیست به این مفتی تونسی شرافت دارند (228678)
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ۰۰:۵۶
تن آدمي شريف است به جان آدميت ،. نه همين لباس زيباست نشان آدميت (228695)
مهررای ساغشکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ۱۰:۳۴
متاسفم از خواندن چنین خبری
این نوع خبرها تنها خوراک تبلیغاتی برای دشمنان اسلام فراهم میکند
عق و اخلاق جهان‌شمول (228732)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۲۰:۳۸
همه انسان ها را خداي واحد خلق مي كند و همه در پيشگاه خداوند يكسانند. (231813)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۸ ۱۱:۴۱
همه یکسانند؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (234356)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۴:۵۴
منظور در بدو تولد بود یعنی نژاد و .... (242507)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۲:۴۵
من از یهودی ها بدم می آید اما یهودی ها را خدا آفریده. وقتی خواست خدا این است که باشند باید باشند. ما انسانها حق نداریم در کار خدا دخالت کنیم. (234826)
خودمم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۱:۴۸
عالی فرمودید منم با شما موافقم , خدا صلاح بدونه خودش هر کاری رو که بخواد میکنه , (242490)
علی 53
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۱۰
صهیون یعنی نژاد پرست حالا با هر دین ومسلکی که با شه کار زشتیه . (235147)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۹ ۱۱:۵۷
از دوست نداشتن این قوم چه چیزی عاید ما و کشورمون شده؟ (236540)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۱۰:۵۷
اين ما نيستيم كه دشمني رو آغاز كرديم مرام اونا تسلط بر دنيا هستش و مشكلشون هم ايرانه پس به خودشون حق مي دن با ما دشمني كنن
عاقلانه نيست كه كسي به دشمني دشمن بي تفاوت باشه (242749)
ث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۲۸
به فرض دشمن بودن اونها با ما ، ما باید جلوی دشمن زرنگ باشیم تا حالا هر کار کردیم آب به آسیاب صهیونیسم ریختیم... (244440)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۱
امام جماعت تونس بره خانمای کشورش رو ارشاد کنه یا قطع نسل کنه که صادر شدن به سوریه و عراق برای خدمت به داعش.... (244445)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۲۳:۴۰
زمان رژیم شاه هم با ما دشمن بودن؟!نطرت درباره روسیه چیه که الان باهاش دوستیم؟ (260317)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۰۸:۳۲
از دوست داشتنشون تو گذشته قتل عام چند قوم ایرانی نصیبمون شد.اما اگه امروز هم در جایگاه مظلوم قرار داشتند از آزادگی مردم ایران بعید نبود که بازم ازشون حمایت میکردیم. مشکل ما با اونها اینه که الان در جایگاه ظالم و غاصب قرار دارن. (243836)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۲:۳۴
اخه علم و تکنولوژی عقیم کردن دست یهودیهاست (237482)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۶ ۰۰:۱۷
من از هر کسی که آرزوی نابودی قومی رو داره متنفرم (237836)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۱۱:۰۳
دقيقا من هم همين طور واسه همينه كه از يهوديان صهيونيست بدم مياد چون تصميم به نابودي هر دين مسلك و مردم و جامعه اي دارن كه بردگيشون رو قبول نكنه
و فكر مي كنم اين گروه با اين تفكر براي كل دنيا ضرر داره و بايد نابود بشن تا دنيا در آرامش باشه
فكر كنم شما با من موافقي
يا اينكه كلا با هرنوع جنگ مخالفي حتي اگه براي دفاع باشه (242751)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۰۸:۴۱
در تاریخ کار بعضی اقوام به جایی رسید که خداوند بدون استثنا همه اونها رو نابود کرد حتی اونایی که اشتباهی نکرده بودن اما در مقابل اشتباه دیگران سکوت کرده بودن.
نابودی برخی اقوام فاسد یکی از سنتهای خداست.تمام افرادی که در اسرائیل حضور دارن در قبال جنایات این رژیم مسئولن چون حضور اونا تاییدی بر جنایات اسرائیله. (243837)
ببببببب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۲۰:۱۶
مینوکندری عامل انرژی در سلول است و هیچ ربطی به تولید مثل ندارد (238134)
متین رد دفاع از میتوکندری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۵ ۲۰:۴۷
خب اگه انرژی به سلول نرسه میمیره دیگه!! (272453)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۲ ۲۰:۳۶
بخاطر همینه که علوم غریبه اول نام طرف و سپس نام مادر او را میگیرند بعد عملیاتهای علوم غریبه پس اکثر علوم غریبه از یهودیان ملعون به اسلام اضافه شده (241265)
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۳۱ ۰۲:۳۶
بخدا قباحت داره !انسانیت مرده! (242144)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۱۰:۵۳
يهودي هايي كه در اسرائيل ساكن هستن همشون صهيونيست هستن و دشمن مسلمانان و كل بشريت
تفكرشون اينه كه مردم دنيا سه دسته هستن يهودي مالك كل دنيا غير يهودي هايي كه درحد حيوان اهلي هستن و مالك جان و مال ناموس خودشون نيستن و كساني كه اين مسئله رو قبول ندارن و بايد به ارزان ترين روش كشته بشن انواع بيماري هاي غير قابل درمان و بمب اتم و ... توي اين تفكر معني پيدا ميكنه حالا دوستان روشن فكرانه دم از تعامل با كل دنيا و عدم جنگ با ملت ها ازجمله اسرائيل و اونا هم همينو ميخوان
از بهار توقع ندارم منتشر كنه (242748)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۱۴:۵۹
منبع چیزایی که گفتی رومعرفی کن لطفا...احساسی نظرنده (249510)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۱۱:۱۵
واقعا اگه منبع معرفي كنم رفتي تحقيق كردي و به درستي حرف من رسيدي حرف من و قبول مي كني؟؟؟؟؟؟؟
منبع من كتاب تلمود كتاب مقدس يهودي هاست كه اگه به اون رجوع كني متوجه شكل تفكرشون ميشي كافيه يه سرچ توي اينترنت بكني
كتاب هاي زيادي هم درموردشون نوشته شده يكي از مهمترين ها كتاب (دنيا بازيچه يهود) هست كه خيلي جامع و خلاصه هست كتاب (سيري در تلمود) كتاب هاي ديگه هم توي اينترنت دردسترسه يك جستجوي ساده نياز داره
خوب نيست آدم خودش رو به خواب بزنه (251053)
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۰۸:۳۲
البته احکا م فقهی را باید مد نظر قرار داد (243010)
فاطما
۱۳۹۳/۰۵/۱۰ ۰۲:۱۳
کشتتر داعش مثل این که احتیاج به دعا ندارد و محق است چون کسی اعتراض نمیکنند ولی آنها صد بار بدتر از اسراییل هستند . . .. (243057)
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۱ ۰۰:۴۲
به دنبال گرفتن جان مادران بهودی نباشید این حضزت آقا یه دعایی برای انقراض داعش نمی کرد ! (243070)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۱:۳۳
هم بايد جلوي اسرائيل رو گرفت كه در حال نابود كردن مردم غزه هست، و هم داعش كه به اسم اسلام هر بلايي مي‌خواد داره سر مردم عراق مياره، امروز خبر اومده كه در حال نابودي ايزدي‌ها هستند، ايزدي‌ها كرمانج هستند و به زبان پارسي ميانه صحبت مي‌كنند، يعني فرهنگ و تمدن چند هزارساله ما ايراني‌ها را حفظ مي‌كنند، اينجا ديگه ايران بايد دخالت كنه و از سازمان ملل كمك بگيره براي حفظ تبار ايراني در عراق. (243525)
سهند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۲۳:۱۳
برای صلح و زندگی. اگه این دعواهای دینی برای خداست مطمئنا دشمن خدا همین افراطیهای آدم کشند. از کردهای ایزدی در برابر افراط دفاع کنیم (247652)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۱ ۰۹:۰۳
براي رسيدن به صلح بايد موانعش رو از بين برد و مانع صلح در خاورميانه و كل دنيا اونيه كه مي خواد كل دنيا مال اون باشه و اين تفكر مخصوص صهيونيست هاست!!
يه روزي صدام رو بلند مي كنند يه روزي به زمين مي زننش يه روزي هم القاعده يه روزي مجاهدين خلق يه روزي آل سعود يه روز هم داعش
يه روز به ايران حمله مي شه يه روز به ميانمار يه روز به آفرقا يه روز به عراق ولي پشت پرده همه اين كشتار يك گروهه كه ديدنش سخت نيست و فقط چشم بيدار مي خواد
به اميد تلاش همه براي نابودي دشمن همه انسان ها و انسانيت و صلح و دوستي (247713)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۲۳:۴۶
نظرت درباره برادر روسیه که اینهمه مسلمان چچنی را کشت چیه؟! (260320)
محمد22l
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۸
كشتار نتيجه منفي داره همون چچني ها اْن دارن توي سوريه و عراق براي منافع آمريكا و اسرائيل عليه بشار اسد مي جنگن و از گروه هاي داعش هستن كه بويي از اسلام نبردن (260390)
دلشاد
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۱:۱۴
احمدی نژادها کم نیستن! (248339)
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۳:۳۸
تو کشورهای پیشرفته پرسیدن دو چیز بد هست یکی مذهب و دیگری حقوق طرف. نمیدونم چرا ما کشورهای جهان سوم فقط دنبال چیزی هستیم که شخصی هست و ربطی به دیگران ندارد. (249428)
فرشید
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۱۵ ۱۹:۱۷
فعلا که بلایی بدترازصهیونیسم برسرمسلمانان ودنیا نازل شده واون تندروهای تکفیری هستند، فعلا باید یه فکری برای نابودی این شیاطین کرد. (250412)
سما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۱:۲۸
یعنی چی این حرف یهودیا چه ربطی به صهیونیستا دارن چرا باید طرز فکر این جوری باشه حاشیه ها رو نمایش نزارین کسانی که به اصل مطلب میپردازن رو نمایش بزارین. (250837)
احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۴:۴۶
ربطش اينه كه هردوتاشون يهوي هستند. اما تو قرن 21 ميلادي واقعاً افت داره كه انسان اينقدر ظالمانه قضاوت كنه. و همه يهوديها رو به يك چشم ببينه. انسانيت بالاتر از همه ي اديان است. اخلاق بالاتر از همه چيز است. مسلمان كسي است كه ديگران از دست و زبانش در امان باشند. كه جديدن نيستن (252185)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۹ ۱۴:۰۷
انتقام خون داشمندان هسته ایی مان را فراموش نمی کنیم،وطن فروشان بدانند ننگ
وذلت طرفداران صهیونیسم به هر دلیلی در کشور پاکان پذیرفتنی نیست،شاه مقبور
امتحان کرد ونام وراهش به زباله دان تاریخ افکنده شد (252320)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ۱۱:۲۵
نظر احمقانه ای است که این افکار ژادپرستانه هم به دین اسلام وهم به انسانیت ضرردارد.همه مردم بدون توجه به دین ومذهب وملیت ونژاد حق زندگی دارند واین حقوق راخدا به انسان داده نه ان عالم به اصطلاح نادان وکوردل وجانی! ای عالم جاهل به فرموده امام حسین اگر دین ناری آژآده باش (252657)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۱۰:۱۹
خودش هم میدونه که کسی قدرت این کار رو نداره. فقط خواسته مطرح بشه یه حرفی زده. پس ما نباید جو بدیم و وضع مسلمونها رو خراب کنیم.
البته انتقاد درسته. (252683)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۱۲:۱۸
بهترین جواب شما راهپیمایی روز قدس است،شما و همفکرانت هم بیایید وخودتان در این موج خروشان مسلمانان نشان دهید... (252688)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۸ ۱۴:۴۴
عجب دعایی!!خدااینچنین نفرینی رابه خودش بازگرداند!!تندروسلفی نادان خداشرامثال شماراکم کند. (255109)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۲۰
گرچه کار این فرد جای تامل دارد ولی فرزند حاصل فکر و تربیت مادر است (259212)
anonymous
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۲:۲۸
مسلما جمعی وکلی دیدن گروهها و رای و نظر درموردشون صحیح نیست.
اما در قران امده که مسیحی ها اکثرا دوست مسلمانها و یهودی ها اکثرا دشمن مسلمان ها هستند.
فکر میکنید اسرائیل اینهمه قدرت و ثروت ونفوذ تو دنیا رو چطور بدست اورده،
از کمک یهودی های خارج از اسرائیل. (262287)
م ه (معروف)
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ۲۰:۲۵
در عرب زبانان طایفه مهمترین چیز در نشان دادن اصالت است
پیامبر از طایفه بنی هاشم است یعنی پیامبر برای معرفی طایفه اش از لفظ طایفه بنی هاشمی هستم استفاده می کردند و نسلشان منتسب به جد بزرگوارشان هاشم است
همین شرایط را امام علی ع نیز دارند پس مشخصه که نسل از پدر منتقل شده است همچنین سایر الائمه نیز به همین منوال بودند (264203)
علیزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۹:۲۲
اساس تفکر پانعربیسم (العروبة) بر دشمنی با ۲ ملت یهود و ایران بنا گذاشته شده. وقتی حرف دین هست یهود و وقتی حرف مذهب باشد ایران مورد حمله قرار می‌گیرند.
در اول انقلاب یاسر عرفات به ایران آمد و نمایندگی در اهواز گرفت و حرف انفصال(تجزیه‌) رو یاد بعضی در اونجا داد و بعد از بمب‌گذاری و اعدام زیردستانش با ایران یه‌ور شد.
.... (264247)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۶:۳۸
صهیونیسم هیچ ربطی با یهود نداره
یهودی ها از دین الهی پیروی میکنند (266923)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۵:۴۶
با هر نوع کشتاری مخالفم ، اگر یاد بگیریم به هم دیگه احترام بذاریم این همه بحث هم دیگه وجود نداره (267132)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۰۸:۰۲
این بنده خدا منظورش صهیونیستها بوده فقط فرق یهود با صهیونیست را نمی دونسته (267851)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها