به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۷۶۶۸۲

آتش‌بازی «انتقام‌جویان 2» در گیشه

گروه فرهنگی: فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولترون» با فروش خیره کننده 187.7 میلیون دلار در گیشه آمریکا فقط در مدت سه روز، دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ سینما را رقم زد.
فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: عصر اولترون» استودیو دیزنی/مارول در سه روز اول اکران در آمریکای شمالی با فروش 187.7 میلیون دلار از محل گیشه 4276 سالن سینما در آمریکای شمالی صدرنشین جدول فروش آن قاره در آخرهفته میلادی گذشته شد و مجموع فروش 12 روز اخیر فیلم در مناطقی از جهان که اکران آن آغاز شده است، به 627 میلیون دلار رسید. به گفته کارشناسان با توجه به اینکه فیلم هنوز در چین به روی پرده نرفته است و با پیش‌بینی فروش قابل توجه «انتقامجویان: عصر اولترون» در آن بازار در اکران هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود که این فیلم خیلی سریع و آسان به باشگاه یک میلیارد دلاری‌ها بپیوندد.با اکران گرفتن «انتقامجویان: عصر اولترون» گیشه آمریکای شمالی حتی یک سر و گردن از هفته‌های پرفروش اخیر بالاتر رفت و مجموع فروش سه روز آخر هفته دوازده فیلم اول جدول آن با 156 درصد ارتقا از 220 میلیون دلار گذشت.


فروش 187.7 میلیون دلاری «انتقامجویان: عصر اولترون» به کارگردانی جاس ودون با بازی رابرت داونی جونیور، کریس همزوورث، مارک رافالو، کریس اوانز، اسکارلت جوهانسن، جرمی رنر و چندین ستاره دیگر هالیوود در مدت سه روز جمعه تا یکشنبه در آمریکا و کانادا، این فیلم را که با بودجه 250 میلیون دلار تولید شده است، در جایگاه دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ پس از سلف آن، اولین فیلم «انتقام‌جویان» قرار داد.


رابرت داونی جونیور بازیگر انتقام‌جویان: عصر اولترون چندان علاقه ای به بازی در فیلم‌های هنری ندارد و می‌گوید بعضی مواقع همین فیلم‌های کوچک بیشترین چیزها را از شما می‌گیرند.بعد از بازی کردن نقش مرد آهنی در مجموعه فیلم‌های «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان»، رابرت داونی جونیور در دید بیشتر مردم به عنوان همین شخصیت شناخته می‌شود اما بعضی‌ها ممکن است به این فکر کنند که آیا او دلش نمی‌خواهد این شانس را داشته باشد که در فیلم‌های کوچکتر نقش‌آفرینی کند و تا این حد در مرکز توجه نباشد؟ ظاهرا خیر.ستاره فیلم جدید «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در مصاحبه‌ای با انترتیمنت ویکلی رادیو توضیح داد که چرا امکانش خیلی بالا نیست که او به زودی در یک فیلم مستقل کوچک دیده شود. او گفت: این فیلم‌‌ها شدیدا انرژی‌گیر هستند و بعضی مواقع افتضاح هستند و آدم تنها رهایشان می‌کند و از خود می‌پرسد وقتی این کار را قبول کردم چه فکری می‌کردم؟ بعضی مواقع همین فیلم‌های کوچک هستند که بیشترین چیزها را از شما می‌گیرند چون مثلا اینطور هستند که به آدم می‌گویند: «هی مرد، فقط چند روزی عقب افتادیم.

فکر می‌کنی امکانش وجود داشته باشه که بتونی روز تولدت هم اینجا بمانی و کار کنی و بعد روز چهارم جولای برگردی سر کار.»او می‌گوید: آها راستی مساله دست اندرکاران فیلم... می گویند می‌تونی پول اون دستگاهی که آوردیم رو تو بدی؟ و اوه، راستی، وقتی رفتیم ساندنس، خوب... می‌تونیم تو رو فقط بشونیم روی یک صندلی و تو هم برای ما این فیلم رو شش روز پشت سر هم بفروشی که بعد بتونیم وقتی تو سالن‌های سینما اکران شد روزی ۱۸۰ دلار دربیاریم؟ به این ترتیب می‌توان گفت دستورالعمل‌هایی که فیلمسازان جاه‌طلب در آینده باید برای کار کردن با رابرت داونی جونیور از آن‌ها پیروی کنند از این قرار است: ۱. مطمئن شوید فیلمبرداری همیشه سر وقت آغاز می‌شود ۲. ترتیب پول همه وسایل را خودتان بدهد.اما اینطور که معلوم است این مشکل‌ها به هیچ‌ وجه برای کمپانی بزرگی مانند مارول استودیوز پیش نمی‌آیند.
مرجع : مهر