به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۷۶۷۱۳
تيم فولاد ضعیف ترین خط حمله آسیا

پرسپولیس پنجم آسیا؛ فولاد چهاردهم

گروه ورزشی: تیم فوتبال کاشیواریسول از کشور ژاپن با به ثمر رساندن 14 گل در 5 بازی گذشته، بهترین خط حمله را بین 32 تیم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا داشته است.
پرسپولیس پنجم آسیا؛ فولاد چهاردهم
بعد از تیم فوتبال کاشیواریسول تیم فوتبال شاندونگ چین با 12 گل زده در رده دوم این عرصه قرار داشته و تیم لوکوموتیو، چونمبوک و سامسونگ کره جنوبی با 10 گل زده در رده های بعدی این عرصه قرار دارند در حالی که فولاد ضعیف ترین خط حمله را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با زدن تنها یک گل داشته‌اند.

پرسپولیس پنجم آسیا؛ فولاد چهاردهم

تیم الاهلی عربستان با 11 امتیاز تنها تیم بی شکست و قهرمان تیم گروه‌های غرب آسیاست. بعد از الاهلی عربستان ۳ تیم با ۱۰ امتیاز در رده های بعدی هستند که صعود هر ۳ تقریبا قطعی است. لخویا و السد قطر و الهلال عربستان این سه تیم هستند.

پرسپولیس با ۹ امتیاز همراه العین امارات ۹ امتیازی در رده پنجم است. النصر عربستان و نفت‌تهران ۸ امتیازی هستند و نفت با النصر صاحب رتبه مشترک هفتم هستند. نسف قارشی ۷ امتیازی است و بین تیم هایی که هنوز شانس صعود را دارند کم امتیازتر از همه تیم الاهلی امارات ۵ امتیازی است که بعد از پاختاکور ۶ امتیازی در رده یازدهم گروه های مختلف قرار دارد.

تراکتورسازی و لوکوموتیو با ۴ امتیاز رتبه دوازدهم مشترک را دارند و فولاد با ۳ امتیاز چهاردهم الشباب عربستان با ۲ امتیاز، پانزدهم و بنیادکار ازبکستان با یک امتیاز در رتبه آخر قرار دارند.