به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۳
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۷۷۸۷۲
خلیفه داعش آرزو کرد آل سعود نابود شود

البغدادی: جنگ یمن «آخرین نفس‌های آل سعود»

گروه بین‌الملل: ابوبکر البغدادی خلیفه گروه تروریستی داعش در فایل صوتی با ناتوان خواندن آل سعود در جنگ با یمن پیش بینی کرد که این جنگ نسخه سعودی‌ها را خواهد پیچید.
البغدادی: جنگ یمن «آخرین نفس‌های آل سعود»
این فایل صوتی از ابوبکر البغدادی در شرایطی منتشر می‌شود که گزارش های متعددی از وخامت وضعیت جسمانی او خبر داده اند و برخی نیز شدت جراحت وی در حمله به مواضع داعش را در حدی ارزیابی می‌کنند که ممکن است به فلج شدن وی منجر شود. البغدادی در این نوار گفته است: آل سعود اهل نبرد نیستند و «طوفان قاطعیت» آنها وهمی است که به زودی خودشان را نابود خواهد کرد.

در این فایل صوتی که «خرد و کلان هشیار باشید» نام گرفته است، البغدادی بسیاری از حاکمان منطقه از جمله آل سعود را از هم پیمانان و در خدمت منافع یهودیان می‌خواند و در بخشی از آن می‌گوید: هواپیماهای حاکمان جزیره العرب کجا بودند تا یهود را در معراجگاه رسول خدا (مسجد الاقصی) هدف قرار دهند؟ حمایت آل سعود و هم پیمانان آن ها از یک میلیون مسلمان برمه (میانمار) که قتل عام می‌شوند چنانچه گویی از مادر نزاده‌اند، کجاست؟ در برابر توپخانه‌های نصیری‌ها (علویان) کجا بودند؟

خلیفه گروه موسوم به «دوله الاسلامیه» داعش، ادامه داد: حاکمان شبه جزیره رسوا شده اند و عیبشان نمایان شده است؛ خیانتشان بر همه مسلمانان واضح است و حقیقت خود را نشان داده اند. ابوبکر البغدادی جنگ یمن را «آخرین نفس های آل سعود» خواند و آرزو کرد این خاندان نابود شود تا «مسلمانان در حول خلافت داعش گرد هم آیند.» خلیفه خودخوانده داعش از مسلمانان خواست که به سرزمین خلافت ادعایی او مهاجرت کنند.