به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۷۸۱۹۸
وقتی دیدیم تراکتور 3-1 جلوست از حال رفتیم

روزی کیروش می‌رود و دعوت می‌شوم

گروه ورزشي: محمد رضا خلعتبری فصل خوبی را با سپاهان پشت سر گذاشت و قهرمانی را تجربه کرد اما باز هم به تیم ملی دعوت نشد.
روزی کیروش می‌رود و دعوت می‌شوم
وقتی فهمیدم تراکتور جلو است، نشستم
جو بازی خیلی عجیب وغریب بود . ما که در همان نیمه اول با دو گل کار را تمام کردیم و کاری به نتیجه بازی تراکتور و نفت نداشتیم. اما وقتی که فهمیدم نتیجه بازی تراکتور نفت 3-1 شده خیلی ناراحت شدم و حتی همان موقع روی زمین نشستم. شهاب هم بی حال شد و حتی داور به خاطر اینکه وقت را تلف کرده به او کارت زرد داد.

باورم نمی شد نفت مساوی کرده
همان موقع بی انگیزه شدیم اما دقیقه 82،83 استادیوم منفجر شد و باورمان نمی شد که بازی تبریز 3-3 شده.. مدام پیش خودم می گفتم مگر می شود بازی در تبریز جلوی تراکتور مساوی شود. واقعا باورمان نمی شد اما اخراج آندو کار دست تراکتوری ها داد. نیمه دوم واقعا به ما سخت گذشت چون بازی می‌کردیم در حالی که می‌دانستیم نمی‌توانیم قهرمان شویم و این موضوع واقعا آزاردهنده بود و دقایقی به ما گذشت که قابل توصیف نیست و هنوز هم نمی‌توانم باور کنم که بازی برده تراکتورسازی مساوی شد اما واقعا خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم.

این قهرمانی لذت داشت
در هفته گذشته در تمرینات در مورد قهرمانی صحبت کرده بودیم و واقعا شایسته بودیم . ما در 6 هفته 18 امتیاز گرفتیم که فوق العاده بود. ما شرایط خوبی داشتیم و اگر در چند بازی ابتدای فصل امتیاز از دست نداده بودیم خیلی زودتر قهرمان می شدیم. واقعا این قهرمانی لذت داشت و به همه مجموعه باشگاه سپاهان و هوادارانمان تبریک می‌گویم که برای ما سنگ تمام گذاشتند و سپاهان شایسته این قهرمانی بود.

3دقیقه 30 دقیقه گذشت
وای خیلی سخت بود و اصلا نمی توانم بگویم چه بر ما گذشت. کلا سه دقیقه بود اما من هر وقت می پرسیدم می گفتند 2 دقیقه گذشته و گفتم ، 3 دقیقه بود نه 30 دقیقه. واقعا باورم نمی شد و برایم لذت بخش بود. خوشحالم که با سپاهان یک بار در جام حذفی و یک بار در لیگ قهرمان شدیم.ما فعل خواستن را واقعا صرف کردیم و در شرایطی قهرمان شدیم که نفت و تراکتور شانس اول قهرمانی بودند.خداراشکر جواب محبت هواداران اصفهانی را دادیم.

قهرمانی سپاهان را لوث نکنند
من اصلا به این حرف ها توجهی نمی کنم و بعضی ها می خواهند قهرمانی سپاهان را لوث کنند. ما زحمت کشیدیم و از بین تیم هایی که شانس قهرمانی داشتند سپاهان واقعا شایسته قهرمانی بود. این تیم از هر لحاظ شایسته است .

فغانی یک سر و گردن از تمام داوران بالاتر است
بارها در مصاحبه هایم گفتم آقای فغانی از بهترین داوران ما هستند و یک سر و گردن بالاتر از داوران دیگر است. می توانید به مصاحبه هایم رجوع کنید. آقای فغانی از بهترین داوران آسیاست و به نفع کسی سوت نمی زند. من برای فغانی احترام خاصی قائلم اما باز هم می‌گویم که این صحبت‌ها در شان او نیست واقعا ایم وصله ها به فغانی نمی چسبد. اتفاقات تمام برنامه ها برای جشن قهرمانی در تبریز چیده شده بود و کمتر برای اصفهان برنامه ریزی کرده بودند پس همه فکر می کردند تراکتور یا نفت قهرمان می شود.ما لیاقت قهرمانی و شانس را داشتیم و سپاهان تیم بزرگی است و اصلا این حرف ها را قبول ندارم.

برای فرکی خوشحالم
واقعا برای آقای فرکی خوشحال هستم و ایشان همیشه برای من قابل احترام هستند. امیدوارم فصل آینده هم همراه آقای فرکی روزهای خوبی در لیگ و آسیا داشته باشیم. ایشان همیشه از من حمایت کردند و واقعا برایم قابل احترام هستند و دوست دارم باز هم با ایشان کار کنم.

در سپاهان می مانم
من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و در این تیم می مانم. بعد از یکی ، دو سالی که آسیا نبودم خوشحال هستم که حالا با سپاهان در آسیا بازی می کنم.

روزی کی روش می رود و دعوت می شوم
همیشه گفتم شانس من برای دعوت به تیم ملی کم است و شاید معیارهای آقای کی روش را ندارم. بالاخره من تمام تلاشم را کردم خوشحالم که به قهرمانی تیم باشگاهی ام کمک کردم. این روزها می گذرد و روزی کی روش می رود و همه چیز به روزهای نرمال برمی گردد و من هم دعوت می شوم. اما برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم و در نهایت باید بگویم ایشان نظری روی من ندارد.