به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۷۸۲۱۷
باید از نزدیک با کی‌روش تبادل‌نظر کنیم

انگیزه‌زیادی برای‌فینال جام حذفی‌داریم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن گفت: اولویت ما حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیاست و انگیزه بالایی برای قهرمانی در جام حذفی داریم.
انگیزه‌زیادی برای‌فینال جام حذفی‌داریم
یحیی گل‌محمدی با تاکید بر انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در جام حذفی، اظها‌ر کرد: اولویت ما حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا است و با تلاش بازیکنان‌مان می‌توانیم با شکست نفت در جام حذفی به این مهم برسیم. وی درباره مشکلات تیمش برای برگزاری فینال جام حذفی در تاریخ یازدهم خرداد نیز گفت: تاریخ مدنظر ما اعلام نشد. در واقع نمی‌توان گفت در جلسه مدیر عامل‌ها و سرمربیان ذوب آهن و نفت تهران با هیات رییسه سازمان لیگ، توافقی صورت گرفته است. هیات رییسه پیش از برگزاری این جلسه تصمیمش را برای انجام بازی در تاریخ یازدهم خردادماه گرفته بود و به نوعی می‌شود گفت که جلسه فرمالیته خواهد بود.

به‌ هر‌ حال مشکلات عدیده‌ای خواهیم داشت و تا آن تاریخ در شرایط بازی قرار نداشته و نمی‌توانیم خوب بازی کنیم. این در حالی است که نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و بنا‌بر‌این آماده بازی در فینال جام حذفی هست. تمام تلاشمان را برای پیروزی در آن مسابقه را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم با بر‌نامه‌ریزی خوب، تیم را آماده نگه داریم. درست است که لیگ برای ما تمام شده اما کارمان هنوز به پایان نرسیده و جام حذفی برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم ذوب آهن در ادامه در واکنش به این که قرار است در فینال جام حذفی هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس شما را در ورزشگاه تشویق کنند؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر این اتفاق بیافتد خوشحال می شوم. به‌ هر‌ حال من عاشق پر‌سپولیس و هو‌اد‌ا‌ران این تیم هستم و آنها همیشه به من لطف داشته‌اند.

گل محمدی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حضور کا‌ر‌لوس کی‌روش در سومین همایش ارتقا دانش افزایی مربیان لیگ برتر ایران می‌توانست مثمرثمر واقع شود، خاطر‌ نشان کرد: از حضور او خوشحال می‌شدیم و از این که با او به طور مستقیم گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر کنیم، استقبال می‌کنیم. به‌ هر‌ حال کی‌روش مربی بزرگی است و باید از دانش او استفاده کرد اما هماهنگی این موضوع با فدراسیون است. من به عنوان مربی نمی‌توانم هر روز به تمرین تیم ‌ملی بروم تا از کا‌ر‌لوس کی‌روش نکات مورد نظر را یاد بگیرم. متاسفانه در طول چهار سالی که او در کشور ما حضور داشته، هیچ‌گاه نشده که با مربیان ایرانی از نزدیک گفت‌و‌گو کند.

سرمربی ذوب آهن در پایان درباره ادامه همکاری خود با این تیم، گفت: برای فصل بعد با مسئولان باشگاه صحبت‌هایی را داشته‌ام و توافقات اولیه صورت گرفته و حتی پیش نویس قرارداد نیز امضا شده است اما بحث‌های نهایی پس از جام حذفی صورت خواهد گرفت. در هر صورت شخصا علاقه دارم در ذوب آهن بمانم چرا که زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست دارم حضور در آسیا به عنوان مربی را با ذوب آهن تجربه کنم.
مرجع : ایسنا