به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۱ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۷۸۵۱۳

کشته شدن 79 داعشی در عملیات بیجی

گروه بین الملل: در حالی که در جریان عملیات نظامی نیروهای عراقی در بیجی دست‌کم 79 داعشی تروریست کشته شدند، نیروهای این کشور توانستند بخش‌هایی از شهر رمادی را از دست گروه ترویستی داعش باز پس بگیرند.
کشته شدن 79 داعشی در عملیات بیجی
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز، وزارت دفاع عراق امروز(پنجشنبه) اعلام کرد که این درگیری‌ها میان نیروهای ارتش این کشور و اعضای گروه تروریستی داعش بعد از تسلط این گروه تروریستی بر شهر الرمادی صورت گرفت. در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است که تعدادی بمب کار گذاشته شده در مناطق مختلف بیجی خنثی شد. نیروهای مشترک فرماندهی عملیات صلاح‌الدین و نیروهای واکنش سریع عملیاتی را در مناطق مختلف بیجی و بخش‌هایی از تکریت آغاز کردند که به دنبال آن چندین تن از نیروهای داعش کشته و 26 بمب خنثی شد.

یکی از فرماندهان نیروهای عشایر نیز عنوان داشت که نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای عشایر و انجام عملیات در مناطق الخالدیه واقع در شرق الرمادی توانستند 20 تروریست داعشی را از پای درآورند. این فرمانده تاکید کرد که هماهنگی‌های خوبی میان نیروهای عشایری و نیروهای مردمی در این منطقه برای مبارزه با داعش وجود دارد. همچنین نیروهای عراقی توانستند بخش‌هایی از منطقه حصیبه شرقی واقع در شرق شهر رمادی مرکز استان الانبار را به دست بگیرند.