به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۷۹۹۶۵

مشكل رقاصه‌هاي لهستان براي پخش زنده!

گروه ورزشي: شب گذشته و با شروع بازی تیم ملی والیبال مقابل لهستان در لیگ جهانی کارگردان تلویزیون ايران برای انتخاب و پخش صحنه ها سردرگم شد.
مشكل رقاصه‌هاي لهستان براي پخش زنده!
به گزارش خبرآنلاین؛ بازي اول ايران با لهستان درسالن 7 هزار نفري مجموعه ورزشي شهر چنستوهوا برگزار شد. سالن مملو از جمعيت بود .لهستاني هاي عاشق واليبال قرمزپوش آمده بودند تا مثل هميشه تيمشان را تشويق كنند. جمعيت هفت هزار نفري حاضر در سالن يكصدا و به شيوه خاص خود يك لحظه هم ساكت نبودند. اما شرايط خاص سالن باعث شده بود تا بازي به جاي تاخير ٧ثانيه اي ١٠ برابر شده بود. يعني ٧٠ ثانيه! مشکل این بود که لیدرهای رقاصه حاضر در ورزشگاه که همیشه در حین بازی های والیبال در سالن های این کشور هستند، مشکل ساز شده بود. آنها تقریبا در همه زوایا در کادر دوربین فیلمبرداران سالن بودند و كارگردان تلويزيوني شبكه ٣ براي انتخاب صحنه هاي بازي دچار مشكل شده بود.

حتي گاهي ببينده هاي پاي تلويزيون لحظه سرويس ها را هم نمي ديدند. البته بعضي مواقع هم به جاي صحنه اسپك و امتياز تيم صحنه هاي آهسته چندبار تكرار را مي ديدند. اگرچه باز هم با همه این حساسیت ها ، تصاویر از دست گروه کارگردانی در می رفت. سال قبل و در حین پخش لیگ جهانی ، وقتی این انتقادها زیاد شد، ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما گفت: «اگر بخواهیم به این مسائل حساسیت نشان دهیم اصلا بازی های والیبال را نباید پخش کنیم و وقتی هم بازی ها را پخش کنیم فقط کافی است چند تار موی یک خانم در انتهای تصویر معلوم باشد تا آقای مطهری در مجلس علیه ما سخنرانی کند.» امسال صدا و سیمای سرافراز هم برای لیگ جهانی همان مشکلات را دارد.