به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۸۱۰۶۷
در آستانه انتخابات مجلس؛

تحرکات مدیران احمدی‌نژادی در دانشگاه‌ها

گروه سیاسی: در آستانه انتخابات مجلس یکی از مشاوران جوان احمدی‌نژاد که توانسته است در اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد که به‌نوعی مرکز سیاسی این دانشگاه محسوب می‌شود تکیه بزند نیروهای جریان اعتدال را از اداره تشکل‌ها حذف کرد.
به گزارش آفتاب‌نیوز، با فرارسیدن فصل انتخابات مجلس اخیرا یکی از مدیران دولت احمدی‌نژاد که مدیریت حوزه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد را برعهده دارد، تحرکات خود را برای حذف نیروهای جریان اعتدال در دانشگاه آزاد شروع کرده است.

گفته می‌شود که این فرد بدلیل نزدیکی و فشار جریان احمدی‌نژاد قصد دارد با حذف نیروهای جریان اعتدال از حوزه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در آستانه انتخابات مجلس دهم نیروهای جریان احمدی‌نژاد را وارد حوزه تشکل‌های دانشجویی کند تا از این طریق اقدام به کادرسازی و در اختیار گذاشتن فضای دانشگاه آزاد برای نیروهای جریان حامی احمدی‌نژاد کند.

اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد با داشتن بیش از 15 هزار عضو فعال تشکل‌ها در 31استان کشور، نقش استراتژیکی در فضای دانشجویی دارد و بدلیل نداشتن پایگاه دانشجویی جریان‌ احمدی‌نژاد‌، آنها قصد دارند از این طریق و با حمایت‌های مالی این ضعف خود را جبران کنند.