به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۸۱۲۸۳

درگذشت فرزند رهبر ارکستر سمفونیک تهران

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام کرد با وجود درگذشت فرزند مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران خللی در اجراهای آخر این هفته ارکستر ایجاد نخواهد شد.
درگذشت فرزند رهبر ارکستر سمفونیک تهران
 حسن عمیدی گفت: متاسفانه جمعه هفته قبل و به محض ورود آقای علی رهبری به ایران برای از سرگیری تمرینات ارکستر سمفونیک تهران برای کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد، فرزند ۳۸ ساله ایشان به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. آقای رهبری به هیچ عنوان به ما اطلاع نداده بود که چنین اتفاقی افتاده است و اصرار داشت که با توجه به فضایی که برای ارکسترها وجود دارد این موضوع اطلاع رسانی نشود.

وی ادامه داد: با توجه به اصرار آقای رهبری که تاکید زیادی روی اجرای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران طی برنامه ریزی از قبل تعیین شده دارد، کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه طبق برنامه قبلی اجرا می شود و علی رهبری هم خود به عنوان رهبر ارکستر در اجرای برنامه حضور خواهد داشت.مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی بیان کرد: مدیریت و کارکنان بنیاد فرهنگی هنری رودکی نیز به سهم خود ضایعه درگذشت فرزند استاد رهبری را تسلیت می گوید و ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که وی با وجود این ضایعه دردناک تلاش کرد که برنامه ارکسترها بدون هیچ خللی طبق برنامه پیش برود.
مرجع : ایسنا