به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۸۱۴۳۹
افشین نوروزی:

شاید در بخش تیمی آسیا مدال بگیریم

گروه ورزشی: عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران می‌گوید در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی با تمام توان به مصاف حریفان رفت تا نتیجه ضعیف مرحله نخست را جبران کند.
شاید در بخش تیمی آسیا مدال بگیریم
افشین نوروزی به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ایران اشاره کرد و افزود: رقابت‌های حساسی برگزار شد که در نهایت ملی‌پوشان تنیس روی میز مشخص شدند و به نظرم در مرحله دوم همه با انگیزه بالایی پا به این رقابت‌ها گذاشته بودند. او ادامه داد: با توجه به اینکه در مرحله نخست این رقابت‌ها در قزوین نتیجه مناسبی نگرفته بودم تلاش کردم در مرحله دوم بهترین نتیجه را بگیرم و خوشبختانه توانستم با گرفتن امتیازات لازم به تیم ملی راه پیدا کنم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی پرفشار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت نفر از هشت نفری که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور داشتند در فینال لیگ نیز بودند، فشار زیادی به آنها آمد. نوروزی اضافه کرد: با این وجود فشردگی مسابقات تاثیر منفی بر روی پینگ‌پنگ بازان بوجود نیاورد. مطمئنا برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی یک فرآیند مناسب است که بهترین‌ها را مشخص می‌کند. نباید این تصور را داشت که چون ممکن است یک بازیکن از توانایی بالایی برخوردار است نباید در انتخابی شرکت کند.

ملی‌پوش تیم تنیس روی میز ایران به دشواری رقابت‌های قهرمانی آسیا که اویل مهرماه برگزار می‌شود نیز اشاره کرد و گفت:‌ مطمئنا با توجه به حضور کشورهای قدرتمند آسیایی که جزو برترین کشورهای جهان نیز به شمار می‌آیند کار بسیار دشواری را در پیش داریم. او افزود: تیم ملی این روزها شرایط خوبی دارد و اگر با قرعه سختی در رقابتهای آسیایی روبرو نشویم حتی می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سکوی سوم در بخش تیمی داشته باشیم. نوروزی با اشاره به اینکه پیش از رقابت‌های آسیایی برنامه‌هایی از سوی فدراسیون برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای رسیدن ملی‌پوشان به سطح بالای آمادگی انجام داده است و پیش از رقابتهای جهانی هم با یک آمادگی مطلوب راهی چین شدیم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش دیگری از این گفت‌گو به اتفاقات رخ داده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در قزوین نیز اشاره کرد و افزود: من همواره فردی آرام هستم و در رقابت‌های مختلف نیز تلاش می‌کنم آرامشم را حفظ کنم. گاهی در این میان ناراحتی‌هایی پیش می‌آید و اتفاقات رخ داده در قزوین نیز برایم یک تجربه بود که سبب شد تا تمرکزم را بیشتر و ناراحتی‌ام را کمتر کنم. او اضافه کرد: با توجه به اتفاقاتی که در رقابتهای قزوین رخ داد و در نهایت ششم شدم، در مرحله دوم تمام توانم را به کار بستم و خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیدم. امیدوارم در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز بتوانم نتایج مطلوبی را بدست بیاورم.

نوروزی همچنین در مورد شرایطش برای فصل آتی لیگ برتر تنیس روی میز ایران نیز گفت: با دانشگاه آزاد فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و تمایل دارم باز هم در این تیم بمانم.
مرجع : ایسنا