به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۸
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۸۲۵۳۷
حمله کیهان به رسانه‌های هوادار توافق

حمایت از توافق هسته‌ای هم جرم است!

گروه سیاسی: در حالی که بیشتر روزنامه های كشور در گزارش های خود امیدواری به پایان توافق ها با توافقی خوب را هر یک به گونه ای احتمال داده اند، روزنامه تندروی کیهان در سرمقاله خود به شدت به روزنامه های هوادار دولت حمله کرده و آن ها را رسانه هایی خوانده که می‌کوشند با معرفی آمریکا به عنوان ابرقدرت جهان که مجرای همه امور به آنجا ختم می شود و با بزرگ نمایی توان اقتصادی و نظامی دشمن، از یکطرف رعب و وحشت در دل مقاومت‌کنندگان ایجاد کند و از سوی دیگر اندیشمندان و تصمیم‌گیران را به این خطای استراتژیک دچار کنند که همه راهها به رم ختم می شود!

نویسنده یادداشت روز کیهان تاکید کرده که به جز این نشریات، برخی سیاسیون هم هستند که در گرماگرم نبرد تاریخی ما به بزک چهره دشمن مشغولند. آنها با گفتار خودشان از یکسو خوراک خبری برای رسانه‌های مذکور تهیه می‌کنند و از سوی دیگر به خوش رقصی ذلت‌بار پیش آمریکایی ها می‌پردازند و به آنها این گونه پیام می‌دهند که برای نفوذ در ایران، می‌توانید روی ما حساب کنید!

مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۶:۲۸
اینجا مصادیق جرم را میتوان در سر مقاله های وزین !! و علمی !! و مستند !!! پیدا کرد .
خلاصه جرم جرم است . واگر کیهان تاییدش کرد مجرم لازم الاعدام !!! (311739)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۷:۳۴
زنده باد کیهان (311778)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۲۱:۲۷
کیهان لندن ؟؟؟؟؟؟؟؟ (311825)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۲۳:۰۰
ضایع شدی D: (311843)
پردیس
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۹
کشف بزرگ بعدی حسین شریعتمداری این خواهد بود که دکل نفتی( 40 متری) گمشده را در خانه هاشمی رفسنجانی پیدا کرده اند و مهدی هاشمی آنرا به خلیج مکزیک برده. بدبختی اینه که مدیریت در مملکت ما حلقه مفقوده است، نه امریکا و رسانه ها. (311788)
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۸:۲۸
حسین جون چشم دیدن یک توافق خوب را ندارد (311792)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۱
سلام روزنامه کیهان مگه بار اولشه که مخالف رهبری و مردم اظهار نظر میکنه؟ ای بابا بیخیال کیهان و افکارش (311797)
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۹:۰۷
از نظر شريعتمداري هرچيزي مخالف عقيده اون باشه جرمه!!! (311805)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۴
سلام ،
آقای کیهان ! به مدت 8 سال روی شما و گروه شما،و همفکران شما حساب کردیم و شما، یک مملکت جویده شده،بلعیده شده و ته مانده را تحویل ما و سفره های ما دادید ! شعبده بازی هم حدودی دارد! و ابزار شعبده شماها،نخ نما شده! بی خیال! (311807)
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۶
اقای شریعتمداری لطفا شما با ان همه تدبر و تیز بینی که دارید کمی هم درمورد فقر بی کاری و فساد در جامعه صحبت بفرمایید در گرماگرم مبارزه ان جناب با امیر پالسیم و استکبار جهانی راه کاری مناسب با این معذل داخلی ارائه فرمائید (311812)
ا ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۲۰:۲۲
آقای شریعتمداری دست از لجبازی بر دار . مردم لحظه شماری میکنند برای توافق و دعا میکنند برای پیروزی تیم زحمتکش مذاکره کننده هسته ای تا مشکلات مملکت بر طرف شود . انشا الله (311813)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۲۱:۲۵
امان از این روزنامه
چند روز پیش یغما گلرویی شاعر و نویسنده تصویری رو منتشر کرد که فکر کنم اغلب دوستان دیده باشن !! کیهان دقیقا فقط به همون درد میخوره (311824)
علی جعفری
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۲۱:۳۲
سلام حسین آقا مستاجر نیست حسین آقا دانشجو ندارد حسین آقا در 8 سال کشته مدافع دولت بوده و باید باشه پیامبر اول به جان خودش دعا کرده هرکس دنبال نفع خودش بیچاره ما فقرا مثل مرغ میمانیم هم در عروسی و هم در عزا پرو بال مارا میکنن (311826)