به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۸۳۶۲۰

جدایی 2 بازیگر هالیوود با 15سال تفاوت‌سن

گروه فرهنگی: رابطه شارلیز ترون و شان پن همانند هزاران زوج هالیوودی دیگر، اندکی پس از آغاز به تیرگی گرائید.
جدایی 2 بازیگر هالیوود با 15سال تفاوت‌سن
به نوشته دویچه وله، این دو هنرپیشه سرشناس هالیوود اعلام کردند که نامزدی خود را بهم زده‌اند. رسانه های غربی همچنان اصرار دارند روابط لحظه ای هالیوودی ها را عاشقانه بنامند، دویچه وله در ادامه افزود: آنها از دو سال پیش رابطه‌ای عاشقانه! داشتند و شارلیز ترون یک بار در مصاحبه‌ای شان پن را "عشق زندگی‌اش" خوانده بود.واژه عشق اساسا برای زندگی های پایدار همراه با آگاهی و محبت بکار می رود بنابراین صحبت از عشق برای ازدواج های هالیوودی شوخی جالبی است که رسانه های غربی در تلاشند آن را به عنوان امری واقعی جا بیاندازند. شارلیز ترون پیش از این استفان جنکینز و استوارت تونسند، را بدون آنکه ازدواجی کرده باشد شریک زندگی خود کرده بود. از رابطه غیررسمی او با مردان دیگر اطلاعی در دست نیست.
 
قتل پدر در پیش چشمان دختر
 او در پانزده سالگی شاهد مرگ پدر خویش بود. این اتفاق در حالی رخ داده بود که پدرش در حالت مستی به وی و مادرش حمله کرده و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به سمت او شلیک می‌کند. او از حامیان سرسخت همجنس بازان است.
 
حمله به مدونا با چوب بیسبال
 شان پن نیز پیش از شارلیز ترون با مدونا و رابین رایت ارتباط رسمی داشت. علت جدایی او از مدونا را حمله او با «چوب بیسبال» به وی و ضرب و شتم او عنوان کرده اند.
 
داشتن اختلاف سنی فاحش
 شان پن و شارلیز ترون 15 سال اختلاف سنی دارند. این مساله هم مانند طلاق و اعتیاد برای هالیوودی ها امری رایج است.یکی از هنرهای هالیوودی ها در کنار بازی های جذاب، آشفتگی در زندگی شخصی است بطوری که هنوز وارد یک رابطه نشده آن را بهم می زنند و هوس تازه تری به سرشان می زند!