به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۸۴۰۸۶

نگاهی به روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

گروه ورزشی: پیوستن ایکر کاسیاس به پورتو از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا است.
روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به ایکر کاسیاس اختصاص داد و نوشت: بهترین دروازه‌بان تاریخ رئال‌مادرید به پورتو پیوست.دیدار نهایی تنیس ویمبلدون که با قهرمانی سرنا ویلیامز همراه شد از عناوین دیگر این روزنامه است.

عنوان نخست روزنامه آ اس به هم ایکر اختصاص دارد: کاسیاس و رئال‌ مادرید به تواق رسیدند و او دو سال آینده را در پورتو بازی خواهد کرد. کاسیاس 5 سال پس از بالا بردن جام جهانی اسپانیا را ترک کرد.

عنوان دیگر این روزنامه به خوآن لاپورتا اشاره دارد. او درباره نیمار گفت: پولی که برای انتقال نیمار هزینه شده به 222 میلیون یورو خواهد رسید.

روزنامه موندو دپورتیوو تیتر نخست خود را به آندرس اینیستا اختصاص داد. به مناسب پنجمین سالگرد قهرمانی اسپانیا در جام‌ جهانی که با تک گل اینیستا به دست آمد، از او تقدیر شد. بازیکن آبی‌-اناری‌پوشان گفت: این گل ابدی است. هنوز هم زمانی که لحظه گل را به یاد می‌آورم، موهای تنم سیخ می‌شود. با این گل همه را شاد کردم.موندو به لوئیس انریکه اشاره کرد. سرمربی بارسلونا در حال حاضر خواهان پوگبا نیست ولی علاقه‌مند به حضور او در آینده است.

عنوان نخست روزنامه اسپورت به پدرو اختصاص دارد. مورینیو خواهان جذب اوست. چلسی حاضر است 30 میلیون یورو بابت این بازیکن بپردازد. بازیکن اسپانیایی بارسلونا می‌خواهد دقایق بیشتری را بازی کند و فکر می‌کند در لندن به خواسته خود برسد.