کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو نقل قول كاملا متناقض درباره مذاكرات هسته‌ای؛

نماینده پایداری راست می‌گوید یا وزیر جنگ اسراییل؟

22 تير 1394 ساعت 19:21

گروه سیاسی: در زیر دو نقل قول متفاوت و كاملا متناقض با هم درباره مذاكرات هسته ای را می‌خوانید. نقل قول اول، اظهارات وزیر جنگ اسراییل است و نقل قول دوم، اظهارات یكی از نمایندگان دلواپس گروه پایداری (حامیان احمدی نژاد و جلیلی). قضاوت هم بر عهده شما كاربران گرامی سایت!


1
وزیرجنگ اسراییل: توافق هسته ای حتی
یک سانتریفیوژ را هم خاموش نخواهدکرد

منبع خبر: ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران):
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اسراییل با پیش بینی نزدیک بودن توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی، ضمن ابراز ناخشنودی از پیشروی مذاکرات گفت: با این توافق حتی یک رآکتور ایران هم تعطیل و یک سانتریفیوژ هم خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، موشه یعلون افزود: با توافقی که میان ایران و قدرت های غربی منعقد خواهد شد، اسراییل (رژیم صهیونیستی) ناگزیر خواهد بود، صرفا به خودش متکی باشد. موشه یعلون همچنین مدعی شده که عربستان، مصر، ترکیه و دیگر کشورهای خاورمیانه نیز دیدگاه و نگرانی های مشابه ای با این رژیم دارند. مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های بزرگ جهان در اتریش همچنان ادامه دارد؛ این گفت و گوها تاکنون چهار بار تمدید شده است.

2
نبویان: توافق بدی در حال شکل گیری است!
منبع خبر: سایت اصولگرای راه دانا:
محمود نبویان از نمایندگان گروه پایداری در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ "مدافعان دفاع از عزت ملی" شهرستان میانه به تشریح ابعاد مختلف روند مذاکرات هسته ای در سالهای اخیر پرداخت.

به گزارش سایت اصولگرای راه دانا، حجت الاسلام نبویان شامگاه یکشنبه، در همایش "مدافعان دفاع از عزت ملی" در محل مسجد جامع شهر میانه برگزار شد، ضمن پرداختن به اتفاقات پشت پرده توافق ژنو و عملکرد ضعیف تیم مذاکره کننده هسته‌ ای در شفاف سازی و اعلام تمامی جزئیات این توافقات با گروه ۱+۵ به پیشگاه مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به عدم حسن نیت تیم مذاکره کننده نسبت به منافع ملت عنوان کرد: به جزء شخص رهبر فرزانه انقلاب، هیچ یک از اعضای تیم مذاکره کننده به فکر تأمین منافع ملت نیست، چرا دو نفر از تیم مذاکره کننده در تلویزیون به مردم دروغ میگویند و واقعیت ها را بیان نمی‌کنند. وی تاکید کرد: مردم بدانید آقا (مقام معظم رهبری) خیلی نگران است، آقا بسیار نگران منافع ملت است چرا که منافع این ملت در این مذاکرات به سخره گرفته شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای بسیار ضعیف است، گفت: به نظر می‌رسد که با جان کری نشستن و مذاکره کردن برای برخی از افراد کلاس دارد و منافع ملی و امنیت کشور برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد. وی تاکید کرد: این مذاکرات و توافق در شان ملت ایران نیست و حاصل آن جز از دست دادن امنیت ملی کشور نخواهد بود!

نبویان با اشاره به اینکه بر‌اساس معاهدات بین‌المللی امکان لغو بیانیه لوزان وجود ندارد، اظهار کرد: مبنای نگارش توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ بیانیه لوزان است که در این بیانیه هر آن چه طی این سال‌ها به دست آورده‌ایم را از دست داده‌ایم!


کد مطلب: 84262

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/84262/نماینده-پایداری-راست-می-گوید-یا-وزیر-جنگ-اسراییل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir