به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۸۴۶۴۱

فرمانده‌ناجا: علت اسیدپاشی به زنان بوکان

گروه جامعه: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در خصوص حادثه اسیدپاشی در شهر بوکان گفت: در تحقیقات فنی به عمل آمده از متهمان و مواجهه حضوری با مصدومان حادثه، چهار متهم به بزه انتسابی معترف و علت و انگیزه خود را عدم تعادل روحی و روانی به جهت مصرف قرص های روانگردان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر اصلانی افزود: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سه نفر خانم به هویت های مشخص در یکی از مراکز درمانی بوکان به جهت وقوع اسید پاشی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و مشخص شد که یکی از مراجعه کنندکان به صورت جزیی از ناحیه بازو و دو نفر دیگر از آنان از قسمت های پشت لباس توسط فرد یا افراد نامعلوم در یکی از خیابان های شهرستان مورد اسید پاشی قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بررسی آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با تشکیل اکیپی ویژه و هماهنگی و حضور مقام قضایی پس از شناسایی متهمان، آنان را در مخفیگاهاشان در اطراف بوکان شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس در بازرسی بدنی به عمل آمده از یکی از آنان آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.

اصلانی با اشاره به این که هر سه نفری که مورد اسید پاشی قرار گرفته اند به جهت آسیب های جزیی بلافاصله از مراکز درمانی مرخص شدند، گفت: در تحقیقات فنی به عمل آمده از متهمان و مواجهه حضوری با مصدومان حادثه هر چهار متهم به بزه انتسابی معترف و علت و انگیره خود را عدم تعادل روحی و روانی به جهت مصرف قرص های روانگردان اعلام کردند. فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با وجود جزئی بودن حادثه و عدم شکایت شاکی خصوصی در این زمینه، با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.