به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۸۴۹۸۷

نگاهی به روزنامه‌ورزشی اسپانیا

گروه ورزشی: قهرمانی تیم فوتبال زیر 19 سال اسپانیا در اروپا و سفر بارسلونا به آمریکا از عناوین مهم روزنامه‌های اسپانیا است.
نگاهی به روزنامه‌ورزشی اسپانیا
روزنامه مارکا عنوان نخست خود را به قهرمانی تیم فوتبال زیر 19 سال اسپانیا در اروپا اختصاص داد. قرمزپوشان اسپانیا 2 بر صفر روسیه را در فینال جام ملت‌های اروپا شکست دادند. تیتر دیگر مارکا به رئال اشاره دارد که در تمرینات دیروز بنیتس خواست که فاصله بین دفاع و هافبک به اندازه 10 متر حفظ شود.بازیکن جدید آتلتیکو مادرید از عناوین این روزنامه است. ساویچ، بازیکن فیورنتینا با 12 میلیون به تیم مادریدی پیوست.

روزنامه آ اس نیز تیتر نخست خود را به هفتمین قهرمانی تیم فوتبال زیر 19 سال اسپانیا در اروپا اختصاص داد.حضور بارسلونا در میامی از عناوین دیگر این روزنامه است. آبی - اناری پوشان فردا به مصاف لس‌آنجلس گالکسی می‌روند.شکست اسپانیا مقابل روسیه در تنیس جام دیویس از عناوین مهم آ اس است.

روزنامه موندو دپورتیوو تیتر نخست خود را به بارسلونا اختصاص داد. آبی‌ - اناری پوشان که به آمریکا سفر کرده‌اند سه بازی دوستانه با تیم‌های منچستر یونایتد، چلسی و گالکسی انجام خواهند داد. بارتومئو چهارشنبه به تیم می‌پیوندد.عنوان دیگر موندو به بارتومئو اشاره دارد. او برخی از همکاران خود را امروز اعلام می‌کند. او روبرت را به عنوان مدیر فنی انتخاب کرده است.

تیتر نخست روزنامه اسپورت به بارسا اختصاص دارد. بارسلونا به لس‌آنجلس سفر کرد تا اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را آنجا برپا کند.مصاحبه اختصاصی اسپورت با بارتومئو که 24 ساعت از ریاست او می‌گذرد، از عناوین این روزنامه است.