به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۸۵۵۶۶

جانی دپ با چهره‌ای جدید به ونیز می‌رود

گروه فرهنگی: فیلم «حجم سیاه» محصول کمپانی برادران «وارنر»، با بازی «جانی دپ» با چهره‌ای کاملا متفاوت در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم ونیز 2015 به روی پرده می‌رود.
جانی دپ با چهره‌ای جدید به ونیز می‌رود
«جانی دپ» در «حجم سیاه» که کارگردانی آن را «اسکات کوپر» بر عهداه دارد، در نقش یک گنگستر بدنام به نام «جیمز بولگر» و در کنار بازیگرانی چون «جوئل ادگارتون» و «بندیکت کامبربچ» ایفای نقش کرده است و طبق اعلام مسئولان هفتاد و دومین جشنواره فیلم نیز، این فیلم روز چهارم سپتامبر در بخش غیر رقابتی به نمایش گذاشته خواهد شد. در این فیلم «ادگارتون» در نفش یک پلیس FBI ایفای نقش می‌کند که در نهایت موفق می‌شود «جیمز بولگر» را متقاعد به همکاری کند تا دشمن مشترک آنها که یک گنگستر پرقدرت ایتالیایی است را نابود کنند.

کمپانی برادران وارنر قصد دارد، این فیلم را از تاریخ 18 سپتامبر و به فاصله کمتر از سه هفته از نمایش در ونیز، در سینماهای جهان اکران کند. امسال فیلم «اورست» به کارگرانی «بالتازار کورماکور» که بر اساس داستان واقعی صعود دو گروه رقیب به بام جهان در سال 1996 ساخته شده، از سوی مسئولان برگزاری جشنواره ونیز به عنوان فیلم افتتاحیه این رویداد سینمایی انتخاب شده است. هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز از دوم سپتامبر آغاز می‌شود و تا ۱۲ سپتامبر (11 تا 21 شهریور ماه )ادامه خواهد داشت و ریاست هیات داوران بخش رقابتی آن برعهده «آلفونسو کواران»، کارگردان مکزیکی و برنده اسکار فیلم «جاذبه» است.
مرجع : ایسنا