به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۸۵۷۲۲

وضعیت ارتباط همراه اول رضایت‌بخش نیست ‌

گروه اقتصادی: ‌مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی گفت: وضعیت ارتباطی خطوط همراه اول رضایت‌بخش نیست.
ملک جعفریان در خصوص مشکلات اینترنت همراه اول، اظهار کرد: ما تجهیزات 3g را نصب کرده و در حال بهینه‌سازی آن‌ها هستیم. وی با بیان اینکه مشکلات کمتر شده استف عنوان کرد: هم اکنون حدود 370 عدد تجهیزات تنها در مشهد نصب شده و نصب 65 درصد آن صورت گرفته و ادامه آن نیز در حال نصب است . وی افزود: 200 مورد در حال بهینه‌سازی است که شاهد بهبود وضعیت نسبت به گذشته هستیم. ملک جعفریان در خصوص مشکلات خطوط همراه اول، عنوان کرد: وضعیت ارتباط نسبت به یک ماه اخیر بهبود نسبی داشته که در عین حال راضی کننده نیست اما شرایط بهتر شده و ما در حال بهبود آن هستیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهینه‌سازی تا اواخر شهریورماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بهینه‎‌سازی باید صورت گیرد و ارتباط نسل دو با نصب نسل سه مقداری زمان‌بر خواهد بود و ما به این زمان برای بهینه‌سازی نیازمند هستیم. مدیرعامل مخابرات استان تصریح کرد: نظارت در این حوزه وجود دارد و خواهان نارضایتی مشترکان خود نیستیم زیرا این نارضایتی باعث بروز مشکلات در کسب و کار اپراتور می‌شود اما ناچار به عبور ازاین زمان هستیم.

وی از نصب و راه‌اندازی 3g در حدود 14 شهر استان خبر داد و گفت: در شهرهایی مانند کاشمر، گناباد، تربت حیدریه، سرخس، طرقبه، شاندیز، قوچان، درگز، چناران، تایباد و... نصب 3g صورت گرفته و درحال بهینه‌سازی آن‌ها برای برقراری ارتباط نسل دو با سه هستیم تا وضعیت مشکلاتی که کمتر شده است بهبود یابد. مدیرعامل مخابرات استان افزود: نصب یک نسل جدید مقداری زمان‌بر است و ما خواستار نصب و راه‌اندازی بدون مشکل هستیم اما در کار فنی حتی با مشخص بودن همه جوانب با مشکلات رو به رو خواهیم شد.
مرجع : ایسنا