به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۸۵۷۸۰

نگاهی به روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

گروه ورزشی: رسانه‌های اسپانیا از افزایش احتمال ماندن راموس در رئال گزارش دادند.
روزنامه آ اس تیتر نخست خود را به کاسیا اختصاص داد و درباره او نوشت: کاسیا در دیدار دوستانه رئال مادرید و اینتر که عصر امروز برگزار می‌شود، در ترکیب اصلی به میدان میکرود. همچنین دانیلو و کاسامیرو نیز از ابتدا بازی می کنند.

این روزنامه به دیدار پرس با راموس اشاره کرد. بنیتس در این ارتباط گفت: به من گفتند که با همدیگر صحبت می‌کنیم.مسابقات دوچرخه سواری توردو فرانس از عناوین آ اس است. فرومه برای دومین بار به مقام قهرمانی رسید.مراسم معارفه جکسون، بازیکن جدید آتلتیکو مادرید از عناوین روزنامه است. 10 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند. جکسون گفت: برای قهرمانی در لیگا می‌جنگیم.

آ اس در عنوانی دیگر به مسی اشاره دارد. این بازیکن در بازی بعدی آرژانتین حضور نخواهد داشت.

تیتر نخست روزنامه مارکا به دیدار پرس با راموس اشاره دارد. فلورنتینو توضیحات اولیه راموس را پذیرفت. مدافع رئال مادرید به همراه برادرش با رئیس باشگاه رئال و خوسه آنخل سانچس در چین جلسه‌ای برگزار کردند که گفته می‌شود راموس از علاقه خود برای بازنشستگی در تیم خود سخن گفته است.

کسب مقام پنجمی آلونسو در مرحله دهم مسابقات فرمول یک مجارستان از دیگر عناوین این روزنامه است.مصاحبه اختصاصی موندو دپورتیوو با تر اشتگن عنوان نخست این روزنامه است. دروازه‌بان آلمانی بارسلونا گفت: دوست دارم زمان بیشتری را بازی کنم. برای این که این اتفاق بیفتد باید اعتماد لوچو را جلب کنم.این روزنامه به سوآرس اشاره کرد. فیفا کاهش محرومیت بازیکن اروگوئه‌ای را رد کرد.

روزنامه اسپورت عنوان نخست خود را به آبدنوور اختصاص داد. مدافع موناکو منتظر است که بارسلونا با او قرارداد امضا کند. آبدنوور گفت: دوست دارم به بهترین تیم جهان بروم اما تصمیم نهایی را من نمی‌گیرم.سخنان پیکه درباره پدرو از عناوین مهم این روزنامه است. پیکه دوست دارد که پدرو در تیم بماند. مدافع بارسلونا گفت: اگر پدرو از برود، تیم ضعیف می‌شود.

اسپورت به گوآردیولا اشاره کرد. سرمربی بارسلونا به منچسترسیتی نزدیک شد و در سال 2016 می‌تواند در منچستر مربیگری کند.