به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۸۶۱۷۱

سیاوش بختیاری‌زاده: برای من کف بزنید!

گروه ورزشي: سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز پس از آنکه اعلام کرد خبرنگاران برای یکی از حاضران در نشست به علت تحلیل خوبش از بازی دست بزنند، از حاضران خواست خودش را هم تشویق کنند.
سیاوش بختیاری‌زاده: برای من کف بزنید!
به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام قم، بختیاری زاده که از کسب امتیاز در اولین تجربه لیگ برتری خوشحال بود، با اعلام این موضوع گفت: برای این خبرنگار کف بزنید. او سپس ادامه داد برای من هم دست بزنید که در 3 روز چنین تیمی جمع کرده ام که می تواند از صبا امتیاز بگیرد. شما حسابش را بکنید اگر من 10 روز فرصت داشتم چه تیمی را روانه مسابقات می کردم.

بختیاری زاده با تجلیل از تیم دایی ادامه داد: جا دارد از آقای دایی و بازیکنانش که اکثر باتجربه و ملی پوش هستند، تبریک بگویم. باز هم تاکید می کنم اگر فرصت بیشتری برای تیم بستن و تمرین دادن داشتم الان به جای یک امتیاز احتمالا 3 امتیاز را کسب کرده بودیم.

بختیاری زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه اتفاقاتی مانع از پیش رفتن کارشان با سرعتی معمول شد، گفت: این اتفاقات در بحث مدیریتی رخ داد و بهتر است ما دخالتی در آن نداشته باشیم گرچه رئیس هیات مدیره و معاونش و آقای ملکی در این مدت خیلی زحمت کشیدند. با اینکه دیر شروع کردیم باز هم خوب بودیم. از تک تک بچه ها تشکر می کنم.

وی در پایان رو به یکی از خبرنگاران گفت: شما سیاوش را نشناخته اید، مردم خوزستان و عالم و آدم که این شخصیت را می شناسند، دوستش دارند. باید این را بگویم که امروز کمک اول و دوم من و آنالیزور تیم محروم بودند، به دلیل اتفاقاتی که سال گذشته در لیگ یک افتاد. جا دارد بابت اتفاقات دیروز هم از خبرنگاران عذرخواهی کنم.