به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۸۶۴۶۵

نتایج رقابتهای انتخابی تیم بوکس

گروه ورزشی: نخستین روز مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس روز گذشته(شنبه) در حضور رییس کمیته ملی المپیک در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
سایت رسمی فدراسیون بوکس اعلام کرد: در نخستین روز رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس 6 دیدار انجام شد و یک دیدار نیز به امروز (یکشنبه) موکول شد. در وزن 52 کیلوگرم سجاد محمدپور از سد محمد کاسپور گذشت. دانا اسماعیل زاده در 64 کیلوگرم مصطفی زارع را شکست داد. در جدال بین مدعیون وزن 69 کیلوگرم مهدی روحی زاده موفق شد بر سجاد کاظم زاده غلبه کند. در وزن 81 کیلوگرم علی دهقان با سیاوش امیدی مبارزه کرد که در دهقان به عنوان فرد پیروز معرفی شد.

 

در وزن91 کیلوگرم نیز 2 دیدار برگزار شد که رضا مرادخانی از سد محمد شوریان گذشت و سالار غلامی در یک دیدار مهیج سینا قلعه بندی را با شکست بدرقه کرد. اما مسابقه وزن 56 کیلوگرم بین احسان سپهوندی و رضا کرزبری به امروز(یکشنبه) موکول شد. کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی در سالن رقابتها حضور داشتند و دقایقی با رییس و دبیر فدراسیون بوکس به گفت و گو پرداختند. حسین نهرودی مدیر و علیرضا استکی مربی تیم ملی تمام بازی ها را زیر نظر داشتند و کار بوکسورهای مدعی تیم ملی را آنالیز می کردند.