به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۸۶۶۷۷

سامر: بایرن بدون پپ هم زنده می ماند

گروه ورزشی: در شرایطی که بخش اعظم اخباری که در مورد شرایط بایرن مونیخ منتشر می‌شود به ماندن یا رفتن گواردیولا اختصاص دارد، ماتیاس سامر هم به این شایعات دامن زد.
سامر: بایرن بدون پپ هم زنده می ماند
در آستانه برگزاری تورنمنت آئودی کاپ کماکان وضعیت آینده گواردیولا در صدر اخبار آلمان قرار دارد و هر جمله و حرکت این مربی تعبیر و تفسیر می‌شود و شایعات بسیاری درمورد این موضوع در جریان است و حتی اخبار مربوط به حضور میلان و رئال مادرید همراه با تونی کروس در مونیخ را هم تحت‌الشعاع قرار داده است. اگرچه این مربی اسپانیایی به تازگی استیصال خود را از حجم سوالاتی که درمورد تمدید قراردادش پرسیده می‌شود نشان داد و گفت:" برای اولین بار و آخرین بار می‌گویم تصمیمی در اینباره گرفته نشده."، همچنان گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد و بالاخره ماتیاس سامر به واکنش وادار شد.

او به "زود دویچه سایتونگ" گفت:" باور کنید بایرن مونیخ بدون پپ گواردیولا هم نفس خواهد کشید. البته این حرف به معنی بی اهمیت بودن حضور وی نیست، بلکه ما می‌خواهیم تحت هر شرایطی توازن تیم مان حفظ شود. آنهایی هم که بیرون گود نشسته‌اند بهتر است نگران نباشند. بایرن مونیخ تیمی است که ثبات دارد، حتی اگر پپ نباشد." مانوئل نویر هم با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری درمورد آینده گواردیولا خواه الان انجام شود خواه بعد از دور رفت، برای ستارگان این تیم نقشی ایفا نمی‌کند گفت:" ما در هر شرایطی می‌خواهیم با موفقیت به فوتبال بپردازیم."
مرجع : ورزش سه